Oho, onko meillä täällä jo 2 Alan Bastardia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Indican ainut rikos on hänen naismakunsa.Tämä on muuten tarkka fakta keitäs sinä tiedät täältä jotka ovat rikollisia? Minä tiedän ainakin Indican.....
Jos oot joskus Saksa-Hollanti akselille muuttamista suunnittelemassa, niin älä ainakaan ota sitä bemaria ota sinne mukaan, jos käytettyä olet hommaamassa. Noi käytetyt bemarit on lähinnä mokkapippelien tai punaiskaisten maajussien menopelejä. N**keribemari yleisnimi ei tule ihan tyhjästä. Suomi on yksi niistä harvoista maista missä (vielä toistaiseksi) vanha bemari on jonkinlainen valkoisen miehen munanjatke, monessa muussa maassa se on muuttunut kulttuurinrikastajien rakkaudenteko-autoksi.mitäs vikaa BMW.ssä on? jos nyt auto-ostoksille lähtisin, niin menisin periaatteella että hienoin bemari mihin täppi riittää.. ;) Sitte jos vähän enemmin oisi hillloa, niin clk-mese.. tai slk.
niijjoo ja kyllä se suomessakin on tärkeää että millasella autolla ajaa, ehkei vanhemmille sukupolville niinkään, näkyy tojotan suhteettoman suuressa markkina-osuudessa, mutta nykynuorille se on tosi tärkeetä ajaa sitte iha kunnon autolla. BMW on kova sana..itellekin tulee e36 coupe kuhan saan rahotuksen kuntoon.. nyt ajan lintalla
![]()
Indican ainut rikos on hänen naismakunsa.
Tämä on muuten tarkka fakta keitäs sinä tiedät täältä jotka ovat rikollisia? Minä tiedän ainakin Indican.....

Let me guess...Pölläsit Eskimopuikon kännissä ja narahdit?Eikun hetkola, taitaa olla jo vanha. Mut on ainakin ollut![]()
Oho, onko meillä täällä jo 2 Alan Bastardia?
Edelleen Minä vaan. Jouduin pikku viiruksen takia säätään vähän profiiliani. P´rkele
Haaa... No Saksassa jos asuisin, tulisi mulle sopivanhintanen M3Jos oot joskus Saksa-Hollanti akselille muuttamista suunnittelemassa, niin älä ainakaan ota sitä bemaria ota sinne mukaan,

Oi, oi...apina on satuttanut itsensä.:itku:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710246754874_uu.shtml
Oi, oi...apina on satuttanut itsensä.:itku:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710246754874_uu.shtml