Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivä! Tänä yönä nukutaan sikeästi, kunnes koittaa ihana huomen ja työpäivä. Mikä siinä onkaan, että työpäivinä ei kiinnostaisi herätä tippaakaan.:D

Shibakin näytti heränneen taas parahiksi yö-threadia varten :). Vähän jo pelkäsin, että tänä yönä ei naista näy, kun meni nukkumaan bloginsa mukaan jo klo 20 tienoilla. Onneksi muillakin kuin minulla on oudot unirytmit.

Rohkeasti vaan Shiba mukaan.

Hellanlettas. Voiko olla mitään teinimpää kuin juomisen hehkuttaminen.

Moi vaan kaikille.

Annetaan olla sunnuntaihin asti ny ku kerran on luvattu. Laitoin muualle kalliimmalla myyntiin, joten jos siellä menee kaupaksi sillä rahalla niin yllättäen mulle kelpaa enempi raha mielummin kuin vähempi...

Mä vastasin sinne khyl. :D

vittu sä oot ahne mies:D rahaa rahaa ja rahaa. perkele. onko sulla mitään KUNNON kameralla varustettuja puhelimia? tyyliin 5 megapikseliä?

ÖITÄ! katotaan dymondi sitten aamulla joookos?

vittu sä oot ahne mies:D rahaa rahaa ja rahaa. perkele. onko sulla mitään KUNNON kameralla varustettuja puhelimia? tyyliin 5 megapikseliä?

ÖITÄ! katotaan dymondi sitten aamulla joookos?
Katotaan katotaan. :) Ei oo nyt yhtään mitään paremmalla kameralla. Eikä mitään muitakaan kuin tuo E61.

Huh huh... Sain just iltasadun luettua ja päätin kirjautua Pakkikselle.

Dymolla näemmä bisnekset taas käynnissä.
Moro. Mitä luit?

On se nyt kanssa kun ei saa nukuttua vaikka enhän mä muuta ole tehnytkään kuin valvonut. Ottaisin yömyssyn jos voisin.

Näyttäisi olevan shiballa 666 postia, paha paha.

Kyllä ton näköisen jätkän kannattaisi ottaa ennemmin vaikka rogainea yömyssyn sijaan:jahas::D

Laitetaan korvan taakse. Testityhmä aloittaa kokeet huomenna. Rogainella.

Back
Ylös Bottom