Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ihan hyviä noista nakkisämpylöistä tuli pannullakin, sanoisinko rapeampia verrattuna mikrossa lämmitettyihin.

Ikinä en oo hodaria muualla tehny ku pannussa. Sämpylästä tulee rapeampi ja nakeista paaaaljon parempia kuin mikrolötköistä.

Sano vaan, mutta minä sanoin ensin :D:D

Mistä johtuu, että tietyt jutut maistuu paremmalta/huonommalta jos ne ovat väärän lämpöisiä?

Esim. lämmin olut ja kylmä kaurapuuro.

Edellä tulikin jo hyviä vastauksia. Kiinnittäisin huomiota siihen, miksi nimenomaan juomat halutaan nauttia usein kylmänä. Tähän löytynee selitys siitä, että esim. kylmässä vedessä bakteerien määrä on huomattavasti pienempi, ja ihminen(kin) luonnostaan suosii kylmää vettä, koska se koetaan raikkaampana (evoluutio jne.). Joskus silloin kun nämä perityt mieltymykset ovat syntyneet, juomana on ollut vain se raikas vesi. Niistäkin ruoista, jotka yleensä nautitaan kylmänä, tulee maukkaampia lämpimänä (paistan joskus ohuita kinkkusiivuja pannulla, kuin pekonia ikään:kuola:) Olen myös kuullut ihmisistä, jotka lämmittävät oluensa..:rolleyes:

Kiitos, ei tullut mieleen että tuommoisiakin aineita on olemassa. :)

Juu, ja sellaisiakin vaahtoja, jotka on tarkoitettu nimenomaan autojen sisäverhoilun puhdistukseen. Löytyy huoltoasemalta. Jotkut niistä on two-in-one, eli sopivat yhtälailla verhoilun muoviosien, ratin ym. puhdistukseen. Toimii:thumbs:

*

Juu, ja sellaisiakin vaahtoja, jotka on tarkoitettu nimenomaan autojen sisäverhoilun puhdistukseen. Löytyy huoltoasemalta. Jotkut niistä on two-in-one, eli sopivat yhtälailla verhoilun muoviosien, ratin ym. puhdistukseen. Toimii:thumbs:

Älkää -vetissä pyyhkikö rattia millään aineella! Siitä ei saa sen jälkeen otetta ilman, että vetää siitä kerroksen pois hiekkapaperilla. Kokemusta on ja kohtalaisen vittumaista sen jälkeen rattia pyöritellä. :D

Muutoin samoilla linjoilla. :thumbs:

p.s. Ihan ikkunanpesuaineella on joskus niitä muoviosia pyyhitty paremman aineen puutteessa, jos on pakko niitä jollain aineella pyyhkiä (esim pinttynyttä likaa).

Edit. Äläs nyt Uwish. Sellaista sattuu kun auttaa meitä tyhmiä kysymyksiemme kanssa noin ahkerasti. :)

[nelo];1719883 sanoi:
Älkää -vetissä pyyhkikö rattia millään aineella! Siitä ei saa sen jälkeen otetta ilman, että vetää siitä kerroksen pois hiekkapaperilla. Kokemusta on ja kohtalaisen vittumaista sen jälkeen rattia pyöritellä. :D

Ai juu, tuo on totta! Olin jo ihan unohtanut, sen verran vissiin aikaa kulunut siitä, kun viimeksi. :D

Tai sitä, että pärjää yksin eikä ole koko aika riippumassa kaulassa. Riippuu varmaan siitä että kuka kysyy

Aattelin ihan tulevaisuuden varalle, en seinäkoristeeksi.

- Intti ensi kesänä, sinne miekka messiin, niin eipähän oo asiaa AUK:iin.

- 09 alkaa tod. opinnot, jolloin vittumaisen kämppiksen kesyttämiseen tarvitaan väline

- Tuolla helyllä saa ihan varmaan naista

Tämmönen sitten päähän

Höpö höpö. Eikös tää ois miehekkäämpi.

ConanWarHelmetNet.jpg

Mä nyt yritin pysyä tuossa LOTR-linjassa, mutta jos nahkalakkiosastoon mennään niin kyllä nää on sitten ihan pakolliset myös

mens_clothes.jpg

edit. tohon kannattaa keksiä joku hauska anekdootti, että mitä tuo LM tarkoittaa niin ei tuu niin noloja hiljaisuuksia jos miekasta ei riitä tarpeeksi juttua.

Tuli noista teidän jutuista mieleen..

Olen ihan oikeasti menossa huomenna naamiaisiin (joihin ei ole asupakkoa, ehkä puolella on, puolella ei). Aattelin mennä jossain asussa, jos jotain keksin, ja en ole keksinyt. Ideoita? Ei mitään kallista. Pitäis tareta käydä ulkona tupakalla. Ei mitään mekkoja tms., ennemmin jotain vähän machompaa.. Muttei mitään älyttömän yliampuvaa.

Mulla on kaksi jippii.fi -sähköpostiosoitetta, mutta kun yritän kirjautua sisään, mitään ei tapahdu. Eli en pääse omaan sähköpostiini. Toimiiko sähköposti muilla?

Back
Ylös Bottom