Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sulle käy padawan vielä huanostiNiin, mitä se :blow: tarkotti?:D
Mä oon huomannu, että mulla on kahvinjuonnin tarve noussu ihan älyttömästi ''normaalista'' 3-5 kupista (isosta kupista) 5-7 kuppiin päivässä ja tän seurauksena tullu päivittäin hyperventilaatiokohtauksia ja sitä myöten sitten kaikkia kivoja psyykkisiä oireita eli, onko noilla 2-4 lisä kupilla kahvia ja hyperventilaatiolla yhteyttä? kohta 3 viikkoo ollu niiiin pinnallinen hengitys että... ''sitä miettii vieläki''.
Sen mää tiiän, että kahvi lisää riskiä, mutta mä oon 6 vuotiaasta lähtien sitä litkiny säännöllisesti.
:DElikkäs pesin tossa kahdet tollaset vaaleensiniset farkut vähän aikaa sitten ja katoin vaa sit et vittu kaikki saumat olikki seksikkään pinkit ku otin farkut koneesta poies. oli näköjää mutsin punaset lenkkarit ollu samaan aikaa koneessa, ni miten ton värin saa pois, vai saako? pesin viel ne uudestaa mut ei mitää vaikutusta.
Niin että tapa ja versio? Aamen on suomea ja amen montaa muuta kieltä.
Niin, mitä se :blow: tarkotti?:D
Mitä kohtaa tästä vastauksesta sä et ymmärrä? Vai missasinko mä nyt jotain?
Kiitos viilauksesta. Puuttuu muuten pilkku tosta edellisestä lauseesta.
Sä kun viilauksesta tykkäät, niin olisit vielä sanonut, että "montaa" pitäisi olla "monta" : )
Äh...eipä toi viilaus niin paljon kiinnosta...
Sulle käy padawan vielä huanosti![]()
Mitä se nusnus sitten tarkottaa?:D
Ooh, Q.Bijou pitkästä aikaa!
Eikös näitä Werthers toffeita muka myydä enää? Ihanan makuisia ja mahtavan sitkeitä.
![]()
Edit. Niin joo ja vanha kunnon Hopeatoffee toimii kans, Kultatoffeeta on ikävä.
:wtf: Vieläkö mut muistetaan! ;)
Mä olen törmännyt vain koviin Werhers karkkeihin. Onkohan käynyt niin, että ne ollu liian kauan siellä lähikaupan hyllyllä..

Siis oikeastikko olet litkinyt kahvia 6-vuotiaasta lähtien? Ja olet vielä alle 18? Ensinnäkään lasten ei tulisi käyttää kofeiinia ollenkaan, ja toiseksi kahvin pitkäaikaisella ja runsaalla käytöllä on kaikenlaisia terveyshaittoja kuten verenpaineen nousu ja altistuminen sydän- ja verisuonisairauksiin. Jos normaali terve ihminen nukkuu 8 tuntia vuorokaudessa ei kahvinjuonnille pitäisi olla mitään muuta tarvetta kuin nautinto ja tottumus.
Mä ainakin muistan
Noita Wertherssejä on tosiaan kahta sorttia, niitä kovia perinteisiä ja sit noita uudempia toffeita. Toivottavasti löytyy.
Höpöhöpö, ensinnäkään kahvin juonti ei nosta verenpainetta kuin hetkellisesti (tosin myönnetään että 7 isoa mukia päivässä alkaa olla jo kohtuu satsi jolloin paineetkin pysyvät ylhäällä pitkään jos taipumusta on) ja toiseksikin jos ei ole verenpaineen kanssa ongelmia niin silloin sen pieni nousu ei haittaa mitään. En myöskään tiedä mistä revit tuon kahvin yhteyden sydän ja verisuoni sairauksiin vai perustuuko se samaan verenpaineen nousuun (joka nyt ei yleensä edes ole kahvista kiinni).Siis oikeastikko olet litkinyt kahvia 6-vuotiaasta lähtien? Ja olet vielä alle 18? Ensinnäkään lasten ei tulisi käyttää kofeiinia ollenkaan, ja toiseksi kahvin pitkäaikaisella ja runsaalla käytöllä on kaikenlaisia terveyshaittoja kuten verenpaineen nousu ja altistuminen sydän- ja verisuonisairauksiin.
Jepulis... Kopioin suoraa tekstiä päivän iltapulusta...
Ex-miehen elämäkerta on kuitenkin pientä verrattuna siihen, mitä paljon raskaampaa Lotta Tikkanen tällä hetkellä käy läpi. Haastatteluun hän kiirehtii suoraan sairaalasta ja on tilastaan avoimen huolissaan.
Harmaassa neuleessa on paljon puhuva, vaaleanpunainen nauha.
Eli siis päivän tyhmä kysymys kuuluu, että mikä sairaus Lotalla on?
-Ra-
Tuon paljon puhuvan vaaleanpunaisen nauhan perusteella päättelisin, että rintasyöpä.Eli siis päivän tyhmä kysymys kuuluu, että mikä sairaus Lotalla on?