Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei sille aina ole kunnollista syytä, monesti juurikin krapulassa moni asia tuntuu pahemmalta kuin oikeasti onkaan. Eli päivässä/parissa hälvenee kummasti.
Joo, krapulassa välittäjäaineet menee pahasti sekaisin joka taasen saattaa aiheuttaa pahaakin masennusta ilman syytä. Jos vielä sattuu olemaan taipumusta esim. paniikkikohtauksiin, saattaa sellainen tulla krapulassa.

Intis oli joku salivuoro ni sit vetelin siin vipareita ni tällänen "reeni" marttakerho oli siel ja päteili siin et kuka on kovin punttaaja. Kuuntelin ku jätkät puhu siin jotaa..

- mihinkä tuo liike vaikuttaa??
- rintalihaksiin ja hartioihin

Nii ja siel reenaaminen on muutenki yhtä komediaa kokoajan ku pitää aina minuutti vetää jotaa liikettä ja sit vaihtaa liikettä, ku on joku kuntopiiri härdelli. Nii ja joko paikka on täynnä rhp ja muita ihan ihme reenareita.. huoh vielä vähä päälle 2kk.
Niijoo ja sit oon saanu yleisen proteiinihormoonien käyttäjän maineen ku juon fastin pullosta :I

Jee jee, pidin eilen bileet (pitkästä aikaa) ja oli hirmu kivaa ym. mut sit joku munaton naapuri tiputti postiluukusta kirjeen, että pitäis olla hiljempaa tai muuten hän kutsuu poliisit. Siis hei cmon jos pitää kekkerit kolmen kuukauden tauon jälkeen niin ei valituskirjeeseen voi laittaa iskeviä argumentteja kuten: "nyt loppuu häiriöviikonloput" "jos jatkatte niin kutsumme poliisit"

koita tässä nyt bilettää kun heti on joku elämäänsä pettynyt anonyymi keski-ikäinen naapuri hengittämässä niskaan. Seuraavat bileet on sit varmaan joskus vuonna 2009 :dance:

edit: joku vieraista oli näköjään jättäny pitkät kalsarinsa vessan pesuainekaappiin. Siis mitä vittua?? :D

Jee jee, pidin eilen bileet (pitkästä aikaa) ja oli hirmu kivaa ym. mut sit joku munaton naapuri tiputti postiluukusta kirjeen, että pitäis olla hiljempaa tai muuten hän kutsuu poliisit. Siis hei cmon jos pitää kekkerit kolmen kuukauden tauon jälkeen niin ei valituskirjeeseen voi laittaa iskeviä argumentteja kuten: "nyt loppuu häiriöviikonloput" "jos jatkatte niin kutsumme poliisit"

koita tässä nyt bilettää kun heti on joku elämäänsä pettynyt anonyymi keski-ikäinen naapuri hengittämässä niskaan. Seuraavat bileet on sit varmaan joskus vuonna 2009 :dance:

edit: joku vieraista oli näköjään jättäny pitkät kalsarinsa vessan pesuainekaappiin. Siis mitä vittua?? :D

Yksi hyvä kikka on tiedottaa bileistä etukäteen. Laittaa naapureille vaikka viikkoa aikaisemmin lapun postiluukusta tyyliin: "Pidämme kaveriporukalla kekkerit päivänä plääplöö. Pahoittelemme bileistä mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä! Terveisin, plööplää". Näin olen ainakin itse toiminut ja kertaakaan ei ole tullut vihaisia tilityksiä bileistä. :)

Jaksototaris äikäst I. Pitäs sille lutkalle palauttaa yks vitun muistikirja niin pääsis läpi, ainaki ryhmänohjaajan mukaan.

Piti viikonloppuna lukea sähkö opin kokeisiin,mutta motivaatio ei taaskaan riittänyt. Muutenkin niin turha aine.:david:

Äläs nyt, pitäähän sitä tietää kaikkea turhaa paskaa jolla ei mitään kukaan tee :D Motivaation puute iskee mullakin aina ennen sähköopinkokeita...

Niinhän se. Tunneillakaan ei tapahdu yhtään opettamista vaan kaavan kopiomista taululta.
Kyllähän se opettaja jotain mutta ei siitä kukaan saa selvää.:thumbs:
Noh itseoiskelu onkin paljon mukavampaa.:kippis1:

Yksi hyvä kikka on tiedottaa bileistä etukäteen. Laittaa naapureille vaikka viikkoa aikaisemmin lapun postiluukusta tyyliin: "Pidämme kaveriporukalla kekkerit päivänä plääplöö. Pahoittelemme bileistä mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä! Terveisin, plööplää". Näin olen ainakin itse toiminut ja kertaakaan ei ole tullut vihaisia tilityksiä bileistä. :)
Juu tuo on havaittu toimivaks, mut tällä kertaa unohtu laittaa se ennaltaehkäisevä anteeksipyyntökirje menemään. Njoo.. mut kiitti vinkistä kuitenkin :)

Äläs nyt, pitäähän sitä tietää kaikkea turhaa paskaa jolla ei mitään kukaan tee :D Motivaation puute iskee mullakin aina ennen sähköopinkokeita...
Ohhoh. Sähköoppi on ehkä aihe josta mulle on ollu kaikista eniten käytännön hyötyä ihan tavallisessa elämässä.

Vituttaa niin rajusti ku on koko päivän tehny kouluhommia ja mikää ei silti tunnu etenevän! varsinkaa toi vitun spektroskopia, jonka demotehtäviä en oo yhtää saanu tehtyy ku en vaa vittu ymmärrä sitä paskaa........ :curs: tuntuu ku sitä lukee et hakkais päätään betoniseinään.....

Joo, aivan.
Mutta mistä ihmeestä tavallisille ihmisille on tullut sellainen käsitys että puntinnostajat ovat tyhmiä?:david:

Tilitin isosiskolle samaisesta aiheesta joku aika sitten :jahas:

Mikään ei vituta niin paljoa kuin duunipaikan pisulaariin lorottaminen maanantaiaamuna kun jotakuta ei ole kiinnostanut painaa manuaalivetoisen pisulaarin vetonappulaa perjantaina klo 16.

Qseminen on varsin hankalaa kun hajusta johtuen joutuu samaan aikaan limboamaan Matrixista tutulla "dodging bullets" tyylillä (ks. alla).

bullettime.jpg

Täydellinen lusmu vituttaa!
Tässä on minun kämppis, ei ole koulussa eikä töissä. Selittää, että kyllä se kohta tulee ilmoitus minun hyväksymisestäni kouluun. Paskat, nyt on lokakuu! Sit se vaan pelaa 24/7 tietokoneella, juurikin meni nukkumaan kun lopetteli 24:n tunnin pelisessiotaan. Ainoa asia mikä saa hänet poistumaan yli vartiksi koneelta on kun tyyppi lähtee juomaan! Sit se raahaa vaan känni kavereitaan tänne.
Myös se saa raivostumaan, kun muistutan hänelle siivouksesta. Siis minun täytyy muistuttaa aikuista ihmistä päivänselvistä asioista ja suuttuu vielä siitä!
Ja ehkä paras on kun se tapailee yhtä tyttöä, tyttö tuskin tietää et poika ei ole töisssä/koulussa. Varmaan jollain selityksellä selittää, et on jossain duunissa tjsp. Vuokrat aina myöhässä kuulema jne. Ja se raivostuttaa minua kun tyyppi ottaa omin luvin minun tavaroita!!

Ainoa asia mikä saa hänet poistumaan yli vartiksi koneelta on kun tyyppi lähtee juomaan!

Mitä vittua? Miksei se voi ryypätä siinä koneen ääressä?? Ihme tyyppi.

Indica ja sen katkera tilitys vähän joka ketjussa vituttaa tosi paljon.

Työilmapiiri vituttaa, samoin oma saamattomuus.

Sama homma.. potkitko sä vähän muhun vauhtia jos mä piiskaan vähän sua, eikun siis sitä vauhtia, suhun..?

Sylettää hyvin pitkälti kaikki tällä hetkellä. Olen kyyköttänyt kämpillä kaksi viikkoa kirjatenttiin lukien, ja vieläkin siitä kirotusta kirjasta on puolet jäljellä. Tuon lannistavan luku-urakan jälkeen vaihdan lennossa kirjaa ja jatkan seuraavan opuksen kanssa, mikäli olen siinä vaiheessa vielä riittävän järjissäni tavaamaan ylipäänsä minkäänlaista tekstiä. En ole puhunut viikkoon kenenkään kanssa, nimittäin koulu on ainoa linkkini ihmisiin ja kun koulua ei varsinaisesti ole, erakoituminen alkaa välittömästi. Jouluun mennessä juttelen jo varmaan suvuvasti keskenäni, eikä täydellinen mökkihöperöityminenkään oikeastaan haittaa, koska olen onnellisesti unohtanut ulko-oven ja ympäröivän maailman olemassaolon :dance:

Päässä humisee...Toivottavasti johtuu vain flunssan aiheuttamasta heikotuksesta eikä tulevasta kuumeesta. Voi tietty olla myös seurausta kuuden tunnin yöunista+räkätauti.

Back
Ylös Bottom