Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

:hyper: Sain paremman duunin!!! Koulutusta vastaava, vakituinen, mielenkiintoinen, kaikkee hienoo!!! Ensi maanantaina aloitan!!! :hyper:
Paljon onnea!:thumbs: Kyllä noi vakkaripaikat ainakin perinteisillä naisten aloilla on tiukassa...

Kiitos kiitos :) Puoli valmis tradenomihan minä olen, joten ei ihan perinteistä naisten alaa, ja teollisuusyritys joka valmistaa jotain käämejä on tuleva työnantajani :D Kuulemma ovat itse pitäneet puljua viimeiset 30 vuotta pystyssä ja nyt haluavat porukkaa sinne tekemään samaa seuraavat 30 vuotta, eli tuskin ihan heti pois potkimassa.

Perinteisillä naisten aloilla kyllä tosiaan sitten on hieman ikävämpi tuo tilanne, varsinkin kunnallisella puolella. :( Toivottavasti tämänhetkiset neuvottelut toisivat jotain parannusta tuohonkin asiaan.

kamalan tukkoinen olo, nuhakuume, mutta silti vietän varmasti iloisimman sairasloman ikinä - kädenväännön MM-pronssi Bulgariasta (mistä tautikin) vetää väkisin suupieliä ylös päin.:rock:

Onnea :worship:

Edit: Itse olen niinkin pienestä onnellinen kuin kermainen kasviskiusaus :kuola:

Hullun riemua: olen taas löytänyt uuden mielenkiinnon kohteen jossa olen huono ja jota en ymmärrä, mutta kyllä on silti mukavaa!

Jee! :dance:

Nyt on päivän paras hetki, onnistunut salitreeni kaikin mahdollisin tavoin takana. Tää on parempaa ku seksi: ei tule ikinä morkkista, se on aina odottamassa mua siellä ja antaa mulle tän olon ;)

kamalan tukkoinen olo, nuhakuume, mutta silti vietän varmasti iloisimman sairasloman ikinä - kädenväännön MM-pronssi Bulgariasta (mistä tautikin) vetää väkisin suupieliä ylös päin.:rock:
Kova juttu, onneks olkoon. :kippis1:

Tänään risteilylle :)

Jee sain yksin vaihdettua autooni ajovalojen polttimot ilman kenenkään ulkopuolisen apua! :dance: Pikkasen onnistuja fiilis :hyvä:
Lisäksi pitkästä aikaa parit treffit tiedossa tälle viikolle. :)

Jee sain yksin vaihdettua autooni ajovalojen polttimot ilman kenenkään ulkopuolisen apua! :dance: Pikkasen onnistuja fiilis :hyvä:
Lisäksi pitkästä aikaa parit treffit tiedossa tälle viikolle. :)

Sukupuoli:
N

Arvasin oikeen :D

Mun kyykky alkaa jo onnistua:dance:
Ensin pieni ikuisuus lämmittelyä kepillä ja sitten painoja, alku on hyvä! Tästä se lähtee!:hyvä:

Jee!:hyper:

Sain tänää yammun (yz 125) kasattuu vihdoin, ku kampuran stefat tuli jälkitoimituksena. Pöydällä oli motti halki ja lähtöasetelmat kasaamiselle oli, että oli pelkkä runko ja etupää pukilla. Menihän siihen 4,5h mutta kyllähän pyörä taas kiekasee komeesti:)

Minusta tuli sitten isä eilen... komea poikavauva tuli, melkein yhtä komea kuin isänsä :)

Kyllä oli pala kurkussa ja tippa linssissä, kun eka kerran sai sen pikkukäärön syliinsä. Siinä muu maailma unohtuu täysin.

Jukka Kuoppamäen sanoja lainatakseni:
Pieni mies, sitä vielä tiedä et
Pieni mies, miten paljon merkitset
Pieni mies, olet tärkein päällä maan
Pieni mies, maailmain saat kukkimaan

Minusta tuli sitten isä eilen... komea poikavauva tuli, melkein yhtä komea kuin isänsä :)

Kyllä oli pala kurkussa ja tippa linssissä, kun eka kerran sai sen pikkukäärön syliinsä. Siinä muu maailma unohtuu täysin.

Jukka Kuoppamäen sanoja lainatakseni:
Pieni mies, sitä vielä tiedä et
Pieni mies, miten paljon merkitset
Pieni mies, olet tärkein päällä maan
Pieni mies, maailmain saat kukkimaan

Onnea! :kippis1:

Facebook on tuottanut mulle ihan hirvittävän määrän iloa!! Vaikken meinannut aluksi mennä tommosiin mukaan, ihanaa että menin! Siellä ei ole pelkästään ne ihmiset, jotka olen lähivuosina tuntenut, vaan myös lapsuudenkavereita ympäri maailmaa. Ihan kaikkialta! Paras yllätys oli kun rohkaistuin lähettämään viestin naiselle, jolla on sama nimi kuin lapsuuden ystävälläni, vaan en osannut profiilikuvasta tai hänen networkistä täysin päätellä oliko kyseessä juuri etsimäni henkilö. Sain viestin häneltä, kyllä se hän oli! Uskomatonta. Olisi luvassa kaikkia reunion-matkoja joista en olisi tiennyt ilman Facebookia.
En olisi uskonut että joku nettisysteemi ilahduttaa näin paljon.

Edit: Ja onnea big_eddielle hurjasti!! :)

Back
Ylös Bottom