Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ja tämä tarkoittaa mitä? Mulla on ilmeisesti hidas sytytys, kun tuomarit nostaa kortin heti paikalle saapuessaan.
Kai ne osaa selittää/huitoa/viestittää että könyäminen ei johtunu omasta tahdosta, en sitten tiedä miten nopiasti nämä tuomarit sen kortin antaa kun kaatuminen tapahtunut.

Oon kyllä todistanut melkein tuollaista tilannetta, että hyökkääjä saa krampin just taistelun ollessa kireillään puolustajienn kanssa, mutta ei se mitenkään sukeltanu maahan vaan nilkutti yhdellä jalalle vaivasesti sivuun ja huuti tuomarille että sai krampin.

Kai ne osaa selittää/huitoa/viestittää että könyäminen ei johtunu omasta tahdosta, en sitten tiedä miten nopiasti nämä tuomarit sen kortin antaa kun kaatuminen tapahtunut.

Oon kyllä todistanut melkein tuollaista tilannetta, että hyökkääjä saa krampin just taistelun ollessa kireillään puolustajienn kanssa, mutta ei se mitenkään sukeltanu maahan vaan nilkutti yhdellä jalalle vaivasesti sivuun ja huuti tuomarille että sai krampin.
Tuossa videossa ei muutamassa tapauksessa paljoakaan aikaa jäänyt selittelyyn ennen kuin tuomari oli kortti kädessä.

Aika kova tyyppi pitää olla että pääsee edes linkkaamaan jonnekkin krampin sattuessa, tai sitten mulla on tosi huono kivun kesto :(

Tuossa videossa ei muutamassa tapauksessa paljoakaan aikaa jäänyt selittelyyn ennen kuin tuomari oli kortti kädessä.

Aika kova tyyppi pitää olla että pääsee edes linkkaamaan jonnekkin krampin sattuessa, tai sitten mulla on tosi huono kivun kesto :(
No en tiedä miten kova kramppi oli, eikä se oikeestaan linkannut minnekkään vaan vain hidasti vauhtia ja kun oli jo jäänyt puolustajasta jälkeen niin istahti siihen nurmelle.

Saattaahan se olla että selittelyille ei jää tilaa jos sattuu vähän väärään aikaan ja kaatuu oikeen ilosesti puolustajan jalkoihin, mutta tuntuu että tuollaisia tilanteita ei ainakaan kovin paljon pääse sattumaan.

Oikeassa Cribsis oli kerran pari jotain runkkuräppäriä, semmoisia vitun crackpaskahousuja, jotka olivat ilmeisesti tuon pätkän katsoneet. Silmät haritti päin vittua ja olivat aivan vitun sekaisin. Löytääkö joku sen? Kaksi neekeriä siis kyseessä ja vitun rumia sellaisia.

Mutta jos kädet nousee ennen kuin polvi osuu maahan ja katse tuomarissa, niin ei siinä paljoa kramppaa kuin omaatuntoa.

Mutta jos kädet nousee ennen kuin polvi osuu maahan ja katse tuomarissa, niin ei siinä paljoa kramppaa kuin omaatuntoa.
Osassa oli tietty selviä heittäytymisiä, muttei jokaisessa vaan ne olis voinu olla ihan oikeita loukkaantumisia.

Urheilussa muutenkin maataan maassa jos loukkaannutaan edes vähän. Siitä tulee aika kova lasku joukkueelle, jos loukkaantunut pelaaja linkuttaa pois kentältä ja samalla lisää omaa sairaslomaa parilla viikolla.

http://www.news.com.au/perthnow/story/0,21598,22492511-5005375,00.html
aika jännä, itsellä pyöri aluksi myötäpäivään ja sitten vähän ajan päästä kun katsoin uudestaan niin vastapäivään.
Kun tutkiskelee tätä http://img64.imageshack.us/img64/1016/dancerox5.gif niin tajuaa tuon paremmin.

EDIT: Osa sanoo kohta kuitenkin että tuo pyörimissuunta vaihtuu tietyin välein, mutta itse ainakin pystyn vaihtamaan suuntaa ihan oman mielen mukaan

Joo... Jos tuo pyörimissuunta ei vaihdu tietyin välein nii wau , mutta kun jätän kuvan taustalle pyörimään ja katson vähän ajan päästä uudestaan se on toisinaan vaihtanut suuntaa...Jos kerran toinen aivolohkoista on "dominoivampi" niin miksi välillä tanssija pyörisi toiseen suuntaan huolimatta siitä , etten ole kattonut sitä esim. 2minuuttiin jolloin aivot huomaavat sen uudestaan mutta yhtäkkiä toinen aivolohko olisikin dominoivampi koska näen tanssijan tanssivan eri suuntaan kuin edellisellä kerralla....

Ois ehkä helppo tarkistaa jos kattos kaverin kaa samaan aikaan. Jos pyörimissuunnat vaihtuu molemmilla samanaikaisesti niin siinähä se sitte ois... Jos ei niin wau :)

Koetin giffianimaatioeditorilla ymmärtää tuota tanssijaa ja kyllä se ihan optiselta illuusiolta vaikuttaa. Eli ei siis vaihda suuntaa tms jos oikein ymmärsin.

http://www.news.com.au/perthnow/story/0,21598,22492511-5005375,00.html
aika jännä, itsellä pyöri aluksi myötäpäivään ja sitten vähän ajan päästä kun katsoin uudestaan niin vastapäivään.
Kun tutkiskelee tätä http://img64.imageshack.us/img64/1016/dancerox5.gif niin tajuaa tuon paremmin.

EDIT: Osa sanoo kohta kuitenkin että tuo pyörimissuunta vaihtuu tietyin välein, mutta itse ainakin pystyn vaihtamaan suuntaa ihan oman mielen mukaan

Pyörii kokoajan myötäpäivään... enkä saa vaihdettua suuntaa. Tosin hidastuksessa näin myös kuvan pyörivän vastapäivään.

Luin noita selityksiä tuolta, jokseenkin :anssi: niin tai sitten en tunne itseäni hyvin.

EDIT: Peitin osan kuvasta ja näin myös toisen pyörimissuunnan, mutta kun paljastin kuvaa hiljakseen ja koko kuvan tullessa esiin pyörimissuunta vaihtui taas

Tuolla luki kuitenkin, että suurin osa näkee sen pyörivän vastapäivään... olen hieman special :retardtedhymiö:

EDIT2: kuvassa ei ole etäisyyttä joten tuosta ei voi faktana päätellä kumpaan suuntaan jalka pyörii/loittonee... nyt saan vaihdettua pyörimissuuntaa miettimällä :magic:

Ei se vaihda mitään suuntaa, pyörii samanlailla kokoajan! Murossa tää oli joku puoli vuotta sitten esillä ja monen kaverin kans katottiin samalta näytöltä samaan aikaan ja kaikki näki mitä sattuu :D. Aikansa kun tuijottaa, niin pyörimissuunnan pystyy itse päättämään kohtuu helpostikkin...

Ja on muuten kummallisinta mihin oon netissä törmänny :wtf:

Itse nauhotin reilun minuutin tuon tanssijan pyörimistä videokameralle ja aina sanoin kameralle, kun pyörimissuunta vaihtui. Kameralla kuitenkin tanssija pyörii koko ajan myötäpäivään. Lisäksi, kun yritin kameran kautta vaihtaa pyörimissuuntaa, niin se vaihtui, vaikka aiemmin oli koko ajan pyörinyt myötäpäivään.

On tuo kyllä niin ihmeellinen:wtf:

Aika hauska, meitsillä se pyörii myötäpäivään mutta kun päättää että ulompi jalka vaihtuu oikeasta vasuriksi ja vähän räpyttää silmiä niiin jo kääntyy.

Oikeassa Cribsis oli kerran pari jotain runkkuräppäriä, semmoisia vitun crackpaskahousuja, jotka olivat ilmeisesti tuon pätkän katsoneet. Silmät haritti päin vittua ja olivat aivan vitun sekaisin. Löytääkö joku sen? Kaksi neekeriä siis kyseessä ja vitun rumia sellaisia.
Ekana tulee mieleen ying yang twins, ainaki yhtä rumia ja tyhmän olosia ovat.
Mtv Cribs Ying Yang Twins
http://www.searchforvideo.com/watchclip.php?title=Mtv+Cribs+++Ying+Yang+Twins&link=http%3A%2F%2Fwww.veoh.com%2Fvideos%2Fv962734FQ3rtKWA%3FsearchId%3D7600773161720451888%26rank%3D2&description=house+tour+of+the+Ying+Yang+Twins&source=Veoh&image=http%3A%2F%2Fp-images.veoh.com%2Fimage.out%3FimageId%3Dmedia-v962734FQ3rtKWA1187018456Med.jpg%26version%3D4&category=directory&searchterm=%2Fmusic%2Fy%2Fying-yang-twins%2F

Back
Ylös Bottom