DVD Plaza leffakisa - tarjolla ilmaiset liput Jodie Fosterin Stranger in You-ennakkon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitoksia oikein paljon kaimalle!

Laitan tähän pienen lisäinfon niin pakkislaiset näkevät heti suoraan mistä on kyse ja sopiiko tämä omaan aikatauluun.. ja tietysti onko oma majapaikka lähelläkään teattereita.

Eli skabakuvaus:

Lyhyesti:
Voit voittaa itsellesi ja yhdelle ystävällesi ilmaiset liput Jodie Fosterin tähdittämän uuden psykologisen trillerin ennakkonäytökseen, joka järjestetään samanaikaisesti keskiviikkona 10.10.2007 (virallinen ensi-ilta on 12.10) klo 17.30 Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Jyväskylässä.

Lisätietoja (juonikuvaus, kuvia, traileri) Stranger in You-elokuvasta

Pidempi kuvaus:
Warner Bros. Pictures ja DVD Plaza järjestävät yhdessä kaikille avoimen "Stranger in You"-elokuvaan liittyvän kilpailun. Kilpailuun voi siis osallistua vaikka ei olisikaan DVD Plazan rekisteröitynyt jäsen.

Kilpailussa voit voittaa itsellesi ja yhdelle ystävällesi ilmaiset liput Jodie Fosterin tähdittämän Stranger in You - elokuvan ennakkonäytökseen, joka järjestetään samanaikaisesti keskiviikkona 10.10.2007 klo 17.30 Helsingissä, Turussa, Tampereella, Oulussa ja Jyväskylässä.

Kilpailun kesto on kaksi viikkoa (25.9 - 9.10) ja palkintoja arvotaan jokaisena päivänä kymmeniä, eli jos tänään ei onni suosinut, niin kokeile uudestaan. Arvonta suoritetaan päivittäin n. klo 12.00, jonka jälkeen voittajat saavat tunnin kuluessa kännykkäänsä tekstiviestin, joka toimii kahden hengen pääsylippuna valittuun elokuvanäytökseen.

toimii! :5:

^^ Sama mulla. :D Voitin itse ja sanoin sit työkaverillekin, et osallistuu. Sanoi tänään, et voitti kanssa liput.

Ei siellä varmaan ees oo mitään ensi-iltaa. Taas vaan kusetetaan tyhmiä bodareita. Sit ne nauraa, kun siellä on koko pakkis leffateatterin ovien takana odottamassa :hyper:

juu, myös tänne paukahti tekstari. Kivaa. :)

Tää oli kiva juttu. Jos kaikki menee samaan näytökseen, on Bristol täynnä pakkislaisia :D nähdään siellä!

Kiitos myös lipusta, eilen tuli txari :) Onko kukaan kisaan osallistunut jäänyt vielä voittamatta lippua?

Kiitos myös lipusta, eilen tuli txari :) Onko kukaan kisaan osallistunut jäänyt vielä voittamatta lippua?

Mun tutuista ei ainakaan oo :D Neljä kaveria osallistunut ja 8 lippua tullut. :wtf:

Back
Ylös Bottom