Santa Susanna Pro Grand Prix 2007

Tällä kondiksella kakkoseksi...???

_G9S7222.jpg

Huhhuh enpä uskonut näkeväni sitä päivää jona Bautista voittaa pro-shown. Edes tällaisen 2nd class -sellaisen. Yhtä hyvin voisi laittaa lavalle sellaisen belgialaisen myostatiinivajaan lehmän ripped-kunnossa.

S225T sanoi:
Huhhuh enpä uskonut näkeväni sitä päivää jona Bautista voittaa pro-shown.
Niin noh kyllähän ne lehmätkin lentää jos siivet saisivat. Noh jokaisella on oma aikansa, nyt oli Bautistan vuoro, saa nähdä jääkö miehen ainoaksi voitoksi.
Hulkki sanoi:
Siltikään mies ei ole ollut vielä kertaakaan urallaan oikeasti kireä
Taitaa varmaan jäädä 2002 NOC kunto miehen parhaaksi, siinä oli sentää yritystä kireyden suhteen.

Huhhuh enpä uskonut näkeväni sitä päivää jona Bautista voittaa pro-shown. Edes tällaisen 2nd class -sellaisen. Yhtä hyvin voisi laittaa lavalle sellaisen belgialaisen myostatiinivajaan lehmän ripped-kunnossa.
Voittihan Bautista tuon saman skaban viimevuonnakin....

No sen siitä saa kun ei enää seuraa aktiivisesti keho-scenea.
No, tämä tieto tuplaa kauhistukseni.
Rumimpia fysiikkoja mitä olen ikinä nähnyt keholavalle nousevan.
Karmea on kyllä Pacon rakenne, mutta jo pelkästään noilla reisillä saa mun puolesta voittaa urallaan pari pikkuskabaa :D

Kyllä mä sen ymmärrän, että sinunkin ikäinen kaveri kenellä on elämässään varmasti muutakin kun kehonrakennus missaa tuollaiset mitättömät pikku jutut (itsekkin nimittäin tsekkasin tuon tiedon Googlesta kun jotenkin oli muistikuva, että Paco on jonkun kisan joskus voittanut), mutta että NGV:kin totaalisen tietämätön asiasta:wtf:
Sitä minä en jummarra nyt alkuun, "poika" on antanut ymmärtää, että on henkeen ja vereen niin HC potaaja sun muuta shittiä ja nyt mokaa näin pahasti, ai ai Näkkäri. Katu-uskottavuus koki pahan kolhun nyt ;)

Niin noh kyllähän ne lehmätkin lentää jos siivet saisivat. Noh jokaisella on oma aikansa, nyt oli Bautistan vuoro, saa nähdä jääkö miehen ainoaksi voitoksi.

Kyllähän Paco voitti tämän samaisen kisan jo viime vuonna.2 voittoa plakkarissa..

Vaikka kireyttä ja massaa löytyykin kuin geenimanipuloidulta härältä, tuo Pacon malli on kyllä niin kauhea, että se pitäisi kieltää säännöissä.

Leech sanoi:
Sitä minä en jummarra nyt alkuun, "poika" on antanut ymmärtää, että on henkeen ja vereen niin HC potaaja sun muuta shittiä ja nyt mokaa näin pahasti, ai ai Näkkäri. Katu-uskottavuus koki pahan kolhun nyt
Oisin muistanut, että Rühl oisi voittanut viime vuonna, koska kunto oli silloin tosi hyvä jos verrataan tuota kuntoa. Jopa suurisuiset wannabet tekevät välillä syntiä.

Hulkki sanoi:
tuo Pacon malli on kyllä niin kauhea, että se pitäisi kieltää säännöissä.
Ilmeisesti ei ole kovin suuri synti ole jos unohtaa Pacon voitot. :D

Back
Ylös Bottom