Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Viittasin kirjoituksessani olleilla termeillä eri kulttuurista tulleisiin apinoihin. Ihonväri sinällään ei ole ongelma.

Eikä eri kulttuurikaan kaiketi. Ongelma onkin se jos on apina (kaikki varmasti ymmärtävät kielikuvan. Viittasihan se Australialainen imaamikin eläimiin, tarkemmin sanottuna kissoihin, kun puhui eri kulttuurien välisistä raiskauskonflikteista).

Tuollakin suunnalla on varmasti paljon mielenkiintoisia kulttuureja joita olisi mukava nähdä kai sadankin vuoden päästä mutta tuskimpa ne säilyvät. Eikä ainakaan Suomeen tuotuna säily. Vai onko kaikilla yltiöymmärtäjillä sellainen tutina, että olisi jotenkin kaikkien kannalta parempi viedä esim suomalaisten kulttuuria tai eskimoiden kulttuuria Sierra leoneen?

Kulttuurit sekoittuu, rodut sekoittuu, evoluutio etenee, kansoja syntyy ja tuhoutuu, tähdet räjähtelee. Rakennetiin ydinaseita jolla mahdollistettiin koko ihmiskunnan tuhoaminen helposti tarvittaessa. Viedään ruoka-apua Afrikkaan koska se kuuluu ihmisluontoon kuten tappaminen ja raiskaaminen. Kirjoitetaan anonyymisti nettiblogeja ja uhotaan foorumeilla. Toimitaan hyvin foorumien ulkopuolella ja toimitaan huonosti.

Yhtä paljon kuuluu ihmisluontoon myös tällaista järjettömyyttä vastaan sotiminen kun se tarpeeksi koskettaa itseä. Yhtä paljon myös kuuluu asian kieltäminen jos on tarpeeksi lähellä vasenta seinämää synnytyskanavassa kulkenut. Muistakaa muuten puuttua yhtä hanakasti läheistennekin järjettömyyksiin kuin mitä jotkut uhoatte täällä noista vitun neekereistä. Tämä tästä ilman minkään näköistä punaista lankaa jota asia etenisi. :rolleyes:

Hämmentävää keskustelua, hämmennetään lisää:

Moniko jättäisi muijansa jos saisi tietää tällä olleen afrikkalaisia hoitoja takana?
Mä esimerkiksi. Enkä myöskään ikipäivänä itse suostuisi vastaavaan. piste.

jos mut rasistiks tuomitaan tästä niin ok, evvk, mutta tiiä mitä tauteja on naisessa joka on käyny kaikki värilliset läpi. Enkä mä menis seksilomalle thaimaahan, koska mä en saa mitää kiksejä tummista naisista. en mitään, nada. Kyl ehkä joku espanjalainen hätätilassa menis. Mut musta ei vaan tummaihoiset naiset ole niin yhtään hotteja, ja jotenkin koko ajatus tuntuisi väärältä.
edit: mä en usko että mulla ja jollain vihreenliitonjäsensomalientyttöystäväanimalialaisella ois mitään yhteistä muutenkaan, että koskaan ajautuisinkaan tilanteeseen, että tulis kyseeseenkään sänkyhommat.

Istuin eilen kahden tanskalaisen vieressä kapakassa. Jotakin koneita olivat Suomessa asentamassa. Hienoa kansaa kertakaikkiaan ja mukava jutella.

Pakkohan se oli islamisaatio ottaa puheeksi.

Johan muuttui ääni kellossa liberaalin kansan edustajilla. Toivottivat vielä onnea, että pitäkää roti ja muslimit poissa. Naurettiin yhdessä ruotsalaisille. :D

Minäkin vierastaisin suuresti naista, joka on "alempia kulttuureita edustavien" (eli lähinnä mustan Afrikan ja Lähi-idästä tulleiden) kanssa styylaillut.
Jos tällainen asia kävisi ilmi, niin en ainakaan enää lähempään tuttavuuteen kyseisen henkilön kanssa pyrkisi. Sitä en tiedä miten toimisin, jos se selviäisi vasta suhteessa.

Toisaalta taas naisen suomalaisen tummaihoisen (eli siis ihonväriä lukuunottamatta supisuomalainen mies) kanssa seurustelut ei niinkään häiritsisi.
Mitä en pystyisi sulattamaan naisessa on se, että hän on alentunut sellaisesta kulttuurista tulleen patjaksi, joka ei pidä häntä missään arvossa. Kertoo jotain tämän ihmisen päänsisällöstä ja itsekunnioituksen puutteesta... Eli rotuerot eivät niinkään häiritse kuin kulttuurierot.

Minäkin vierastaisin suuresti naista, joka on "alempia kulttuureita edustavien" (eli lähinnä mustan Afrikan ja Lähi-idästä tulleiden) kanssa styylaillut.
Jos tällainen asia kävisi ilmi, niin en ainakaan enää lähempään tuttavuuteen kyseisen henkilön kanssa pyrkisi. Sitä en tiedä miten toimisin, jos se selviäisi vasta suhteessa.

Toisaalta taas naisen suomalaisen tummaihoisen (eli siis ihonväriä lukuunottamatta supisuomalainen mies) kanssa seurustelut ei niinkään häiritsisi.
Mitä en pystyisi sulattamaan naisessa on se, että hän on alentunut sellaisesta kulttuurista tulleen patjaksi, joka ei pidä häntä missään arvossa. Kertoo jotain tämän ihmisen päänsisällöstä ja itsekunnioituksen puutteesta... Eli rotuerot eivät niinkään häiritse kuin kulttuurierot.

99% komppaus. Itse ajattelen melkein täysin samalla tavalla, mut en jaksanu alkaa kirjoittaa. Jättäsin vaan tosta listasta pois vielä sen supisuomalaisen neekerin, vaikka ei ihan yhtä paha asia olekaan kun noi muut.

99% komppaus. Itse ajattelen melkein täysin samalla tavalla, mut en jaksanu alkaa kirjoittaa. Jättäsin vaan tosta listasta pois vielä sen supisuomalaisen neekerin, vaikka ei ihan yhtä paha asia olekaan kun noi muut.

Olen koettanut järkeillä asiaa, mutta kun näen neekerin valkoisen naisen kanssa, se vain tuntuu pahalta. Ihan sama reaktion tulee valkoisen miehen ja thaikkunaisen kanssa. Siltä vain sydämessä tuntuu. Mitäpä sitä järkeilemään. Rasisti mikä rasisti... ;)

Mitä ite on tavannu naisia joilla on *ulkomaalaisia* poikaystäviä.. tässä tapauksessa marokko/turkki/tiesmikä musta, niin ne naiset on vähän sellaisia että ne ei ole kelvanneet mielestään tarpeeksi hyvännäköisille suomimiehille, ja kun kosiskelijat on ollu mitäsattuu matteja, niin ennemmin ne on ottanu mustan. Kertoo jotain naisesta, jos se on niin pinnallinen ettei tavallinen mies kelpaa, varsinkin jos ei itse ole edes ns. tavallinen tyttö.

Ja imo mustat ei ole kauniita, ne on ihan hirveännäköisiä naisia, aasialaisista tulee niin aidosti mieleen 11v lapset, joten jos sellaista panisi, tulisi aika pervo ja pedofiili olo, ja mä luulen et suurin turnoff kiinattarissa on just se lapsenomaisuus, ja se ettei niitä ees osaa ajatella seksuaalisiksi olennoiksi. miten sen sanoisin, ei niitä pidä samalla tavalla naisina kuin valkoisia. Sitäpaitsi mun mielestä ne on aika vastenmielisiä. hrr..

Valkoihoiset itsenikaltaisella elämänasenteella ja taustalla ja aatemaailmalla varustetut tavalliset tyttöset on sitä kuuminta hottia mitä etsiskellään,muunetniset ei oo kauniita, ja ajatus sellasen kanssa olemisesta tuntuu lähinnä pervoilulta ja kipeältä. Ja mulla ei oo niin mitään yhteistä kuitenkaan minkään vihreänliitoneläintenpuolustajakulttuurinrikastaja multietnisyydenpuunhalaajaepäisänmaallisen hippitytön kanssa kuitenkaan, että meillä olisi mitään puhuttavaa toisillemme, niin en mä sellasenkaan kanssa voisi panna, pitäis olla jotain yhteistä.

Mä en oo nee**riä nainut, en sitä aio tehdä, enkä tule tekemäänkään, vaaleat kaunottaret muutenkin, sen lisäksi että mulla on paljon enemmän yhteistä suomi-muija20 veen kanssa, kuin mokelele kenialaismallin, niin vaaleat tytöt on ainoita oikeasti ns. pantavannäköisiä muijia, ja ainoita mihin voi oikeasti menettää sydänmesä, ja minkä kanssa on muutakin yhteistä kuin laji.

200px-Patsy_kensit_lethal_weapon_2_celebrity_naked_ambition_01.jpg

Patsylle voisin sydämeni menettää. :haart:

image002.jpg

Tai Victorialle...

Olen koettanut järkeillä asiaa, mutta kun näen neekerin valkoisen naisen kanssa, se vain tuntuu pahalta. Ihan sama reaktion tulee valkoisen miehen ja thaikkunaisen kanssa. Siltä vain sydämessä tuntuu. Mitäpä sitä järkeilemään. Rasisti mikä rasisti... ;)

Sepä se, turha tollasta on koittaa järkeillä, kun on järjen vastaista.
Tiedän muutaman naisen joka pyörii näitten apinoitten kanssa, täytyy sanoo ettei kukaan niistä ole mikään järin terävä, eikä edes kedon kaunein kukkanen. Noh, eipä se niitä ahmetteja haittaa vaikka tyhjäpäitä olisikin, saahan niitten avulla silti oleskeluluvan...

Tämä voisi olla suoraan minun suusta.

Kaikista lehti kuvista mitä olen nähnyt, niin ehkäpä kaikkein mieleenpainuvin ja samalla surullisin oli vuosia sitten iltalehdessä. Kuva oli otettu yökerhosta ja siinä oli mies (naapuri) ja valkoihoinen nainen tanssimassa. Kuvan nähtyäni tulin tavallaan vihaiseksi ja samalla surulliseksi, kun päähäni tuli ajatus siitä mitä onkaan tapahtunut myöhemmin samana iltana.

Minulla ei sinällään ole mitään tummaihoisia vastaan, tietyillä edellytyksillä. Jos kuitenkin haluavat olla Suomessa niin pitäisi oppia maan tavoille. Ei sossupummeja, rikolliset takaisin mistä ikinä ovat tulleetkaan ja ei rotujen välisiä suhteita.

Ja imo mustat ei ole kauniita, ne on ihan hirveännäköisiä naisia, aasialaisista tulee niin aidosti mieleen 11v lapset, joten jos sellaista panisi, tulisi aika pervo ja pedofiili olo, ja mä luulen et suurin turnoff kiinattarissa on just se lapsenomaisuus, ja se ettei niitä ees osaa ajatella seksuaalisiksi olennoiksi. miten sen sanoisin, ei niitä pidä samalla tavalla naisina kuin valkoisia. Sitäpaitsi mun mielestä ne on aika vastenmielisiä. hrr..

Empä nyt noista aasialaisita tiedä. Semmonen koulutettu tiukka japanilaisnainen voisi olla aika jees. :)

Mut japanilaisethan oli niit pahiksia.

Se mun kyllä täytyy myöntää että jotkut intialaiset naiset on kyllä kuumia.. sellasset kahvinruskeet naisellisen pyöreet, ruskeet silmät ja kaunis naama. :kuola:

Back
Ylös Bottom