Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lihaa kyllä on vaikka muille jakaa, mutta ajankohtaan nähden kondiksen kanssa näyttäisi tulevan paha kiire. T

Enpä usko, ysikymppi tulee kyllä olemaan muutenkin kova, ja siellä kisaa muitakin ammattimiehiäHöpö höpö ei Kimmolle tule mitään kiirettä SM-kisan voiton suhteen.
Kyllä ammatti mies kroppansa tuntee millon pitää olla kunnossa. EI viikkoja ennen niin kuin joillakin kilpailijoilla on tapana. Vaan kisa päivänä pitää olla tikissä.
Minäkin olin aivan pieni ja surkee aina 2-3 viikkoa enne kisoja , mutta kisoissa olinkin sitten eri mies.
Uskokaa pois KIMMO HOVILAINEN on SM 2007 yli voimaisesti!:dance:![]()

Pitää ilmeisesti taas laittaa tämä selvennys:Höpö höpö ei Kimmolle tule mitään kiirettä SM-kisan voiton suhteen.
Kyllä ammatti mies kroppansa tuntee millon pitää olla kunnossa. EI viikkoja ennen niin kuin joillakin kilpailijoilla on tapana. Vaan kisa päivänä pitää olla tikissä.
En siis ole väittänyt, etteikö Kimmo ehtisi päästä SM-kisoihin mennessä kondikseen, olen vain sanonut, että näinä viimeisinä viikkoina on kiristyttävä aika kovaa tahtia = tulee kiire.En ymmärtääkseni tehnyt silloin tai nytkään minkäänlaista ennustetta Kimmon kisakondiksesta, vaan totesin yksinkertaisesti että hommassa tulee kiire, eli nopeasti on kiristyttävä.
Jerry ei kisaa, Hinkkanen lopetti keväällä. Kyllä väittäisin ainakin tuon ysikympin mestaruuden lohkeavan Hovilaiselle, jopa siinä tapauksessa että kondis ei ole aivan kireä.Enpä usko, ysikymppi tulee kyllä olemaan muutenkin kova, ja siellä kisaa muitakin ammattimiehiä![]()
Olin tänää salilla pitämässä reenejä ja voi jösses millanen mörssäri äijä on.
Miehen kodista poliisi oli löytänyt noin 53 000 dopingtablettia ja tuhatkunta ampullia dopingaineita, enimmäkseen kymmenen millilitran annoksina. Mies selitti olevansa kehonrakentaja.