Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Öh jaa, no mielipiteensä kullakin. Vähän kuitenkin ihmettelen arvomaailmaasi. Myöhästyminen salilta vs. syöpä.

Alkuperäisessä viestissä nyt kaiketi juurikin tarkoitettiin, että jos myöhästymisen syynä on esimerkiksi vakava sairaus, asia ei suinkaan vituta. Raivostuttavaa siis on juuri se, jos myöhästytään ja laiminlyödään sopimuksia tahallisesti, tyystin toisesta välittämättä.

Vai?

Öh jaa, no mielipiteensä kullakin. Vähän kuitenkin ihmettelen arvomaailmaasi. Myöhästyminen salilta vs. syöpä.

meinasin enemmänkin syöpä vs. aikataulu on sovittu kaverin kanssa. jos kaveri tekee oharit eikä vastaile puhelimeen niin se vituttaa jo tarpeeksi, siihen kun lisätään vielä se että salikänytisikin kusi kaverin takia.

läheisen syöpä ei vituta, se surettaa. oharit eivät sureta, ne vituttaa.

Niin juuri ja mielestäni olen oikeutettu ilmoittamaan mikä minua juuri nyt harmittaa threadissa jonka aiheena on asia joka vituttaa, ilman että saan läksytystä siitä että kyseisen asian ei kuuluisi vituttaa minua koska jollain tuntemattomalla ihmisellä on syöpä.

Joku arabi oli treenaamassa päällään verkkarit ja semmoset vähän paksupohjasemmat nahkakengät jalassa :D Sama mies teki kahden varmistajan avulla "pakkotoistoja" eli joku 70kg sillä tangossa ja sitte tehtii sellasella 3-5cm liikeradalla hurjaa toistoa avustettuna ja vielä tietenkin tanko pompautettiin kunnolla rinnasta, eli tais rinta mennä alas samanverran ku tanko nous rinnasta sitte ko rinta oikeni.

Tänää joku teki 60kg tangolla hauista järkyttävällä heijausliikkeellä, sama toistui pystysoudussa. Kaveri oli sen näköne, että viis tekniikasta kuha rauta liikkuu ni en sitte kehdannu mennä sanomaan et sulla menee toi nyt kyllä ihan päin v*ttua. Se kans tapitti huolella ku yks kaveri teki 150kg:llä penkkisarjaa ilman varmistajaa.

Vituttaa tämä säännöllinen työaika. Haluis vuorotöihin.. yöhön!!

Jos haluat pelkkään yötyöhön, ei se ole vuorotyötä ja kaikenlisäksi ihan yhtä säännöllistä kuin päivätyökin. :wtf:
Nojoo.. totta. Kyl sitä päivääkin vois joskus tehä :D

Niin juuri ja mielestäni olen oikeutettu ilmoittamaan mikä minua juuri nyt harmittaa threadissa jonka aiheena on asia joka vituttaa, ilman että saan läksytystä siitä että kyseisen asian ei kuuluisi vituttaa minua koska jollain tuntemattomalla ihmisellä on syöpä.

Nyt on kyllä aivan pakko saada tietää että tuliko se frendis ja pääsitkö treeneihin?

Mua vituttaa toi "pois suomesta thread" tällä hetkellä ja sen voisi vaikka sulkea. Vituttaa kun aina samasta aiheesta keskustellessa tulee kauhea riita. Ehkä pitäisi vain pitää turpansa kiinni (vaikka riita alkoikin ennen ensimmäistä omaa kirjoitustani)

Itse en ole siihen trediin päin katsonutkaan. Enkä katso. Jos rupee vituttaan niin sitä ei tartte lukea :)

kyllä nyt korpeaa!
palkat maksetaan päin vittua ja työehdot on perseestä.

hyppäis naruun!!
mutta onneksi ei oo niin isoa ongelmaa jota ei alkoholilla vois pahentaa.
:hyvä:

Vituttaa kun mikään työ ei tunnu kiinnostavan. Oon jo kahdesta paikasta lähteny lätkimään lyhyen ajan sisällä. Kyllä töissä voi välillä vituttaa ei siinä mitään mutta se vaan on niin että jos se itse työ vituttaa niin silloin siitä ei vaan tuu mitään mun kohdalla.

Tämän päivän vituttanut niin ankarasti, joku helvetin outo väsymys-reaktio(pikkuhiljaa helpottaa). Ja rahan meno! Kyllä tarkasti on tullut eleltyä mutta silti tuntuu että rahaa vain menee ja menee!

Koulutyöt puskee päälle ja oma saamattomuus jatkuu, joka johtunee loppukesän "paskoista" jutuista. Mistään ei tuu mitään! Niin just vittu saatana!

Lappuliisat, nuo saatanan punatakkiset kusipää-huorat. Prostituoitu tekee bisnestä ruumiillaan tuoden hyvää maailmaan sitäkin kautta, mutta lappuliisa-huora myy sielunsa saatanalle aivan vitun perseestä revityllä tuntipalkalla tehdäkseen kanssaihmisten elämän vaikeaksi.
Vituttaako punatakkista huoraa kun muut menestyvät? Silläkö niitä lappuja ne saatanan luuseri-huorat paremmille ihmisille jakavat? Katkeruuttaan kun eivät säälittävät, sieluttomat ja moraalittomat, viheliäiset huorat parempaan pysty. On varmaan isä lapsestaan ylpeä kun kyttää silkkaa vittumaisuuttaan ihmisten autoja ja jakaa lappuja koska on niin vitun katkera että muilla menee paremmin. Saatanan Tampereen lappuliisa-huorat, kuolkaa, kuolkaa ja palakaa helvetissä te saatanan sieluttomat, paskalta haisevat limaiset, sieluttomat lappu-huorat. Perkele, perkele on herranne ja häntä lappuhuorat saatanan punaisine tamineineen kumartavat. On varmasti vitun hyvä mieli niilläkin.

Lappuliisat, nuo saatanan punatakkiset kusipää-huorat. Prostituoitu tekee bisnestä ruumiillaan tuoden hyvää maailmaan sitäkin kautta, mutta lappuliisa-huora myy sielunsa saatanalle aivan vitun perseestä revityllä tuntipalkalla tehdäkseen kanssaihmisten elämän vaikeaksi.
Vituttaako punatakkista huoraa kun muut menestyvät? Silläkö niitä lappuja ne saatanan luuseri-huorat paremmille ihmisille jakavat? Katkeruuttaan kun eivät säälittävät, sieluttomat ja moraalittomat, viheliäiset huorat parempaan pysty. On varmaan isä lapsestaan ylpeä kun kyttää silkkaa vittumaisuuttaan ihmisten autoja ja jakaa lappuja koska on niin vitun katkera että muilla menee paremmin. Saatanan Tampereen lappuliisa-huorat, kuolkaa, kuolkaa ja palakaa helvetissä te saatanan sieluttomat, paskalta haisevat limaiset, sieluttomat lappu-huorat. Perkele, perkele on herranne ja häntä lappuhuorat saatanan punaisine tamineineen kumartavat. On varmasti vitun hyvä mieli niilläkin.

haha :lol2: kyllä niille pysäköintikielloille on yleensä ihan järkevä syykin. oma moka.

kerran oon elämässäni pysäköinnistä maksanut.

Tattikuningas on vaan hyvä ja opettelee parkkeeraamaan.

Nyt muuten tiedän mihin hommiin hakeudun, jos ammatinvaihto alkaa houkutella.

Olette jäävejä kommentoimaan asiaa tuntematta tilannetta.

no jos parkkisakko on aiheeton, siitä voi valittaa...

ja väitän että 99,5% parkkisakoista on omia mokia.

Back
Ylös Bottom