Nightwish - Dark Passion Play

Amaranth-sinkkulevy tuli siis myyntiin kaksi päivää sitten(22.8). Mitäs mieltä muut cd:tä kuunnelleet ovat Evan Ja Amaranthin demoversioista? Kummassakin kipaleessa siis laulajana toimii Marco Hietala.

Amaranthin demoversio "Reach" kuulostaa ainakin omissa korvissani varsin hyvältä ja loppua kohden Marcon äänikin saa mukavaa pontta. Kertosäe on myös kova.

Eva taasen kuulostaa varsin "hurjalta" ja ihan kuin Marcolla olisi hieman promilleja veressä :D

Hyviä kipaleita kuitenkin molemmat ja hyvää vertailupohjaa lopullisillle versioille.

Omaan korvaan kyllä kuulostaa toi Marcon laulama Amaranth parempalta. :rock: Evan orskestraali versio kuulosti kyllä mahti pohtiselta. Ja eikä pahan kuuloinen ole tuo Marcon vetämä Evakaan.

Älkää nyt pahasti suuttuko, mutta mun mielestä toi Marcon vetäsemä Amaranth oli ihan kun olisin kuunnellut teräsbetonia.. -Ei kiitos...

Tilattu etukäteen. Osan biiseistä olen kuullut kokonaan ja muutamista pätkiä. Tähän mennessä kuulostanut vallan mainiolta, enkä todellakaan pysty sanomaan kumpi on parempi: uusi vai vanha Nightwish. Molemmilla on puolensa ja odotellaan rauhassa viikko pari tätä lättyä, että pääsee arvostelemaan. Kovat on odotukset!

Jokos porukka on kuullut Tarjan uusimman renkutuksen? I walk alone taisi olla biisin nimi, kuulin siitä itse vain loppuosan kun se radiossa soi, ja tuon kuulemani perusteella aikamoista skeidaa tiedossa. Pitää nyt kuitenkin odottaa ennen lopullista tuomiota että kuulee kokonaan tuon biisin.

Jokos porukka on kuullut Tarjan uusimman renkutuksen? I walk alone taisi olla biisin nimi, kuulin siitä itse vain loppuosan kun se radiossa soi, ja tuon kuulemani perusteella aikamoista skeidaa tiedossa. Pitää nyt kuitenkin odottaa ennen lopullista tuomiota että kuulee kokonaan tuon biisin.
Kyllä on kuultu ja se yksi kerta oli ihan tarpeeksi. Taisin vielä kuulla sen ensisoitossa radiorockilla :D. En viitsi alkaa sen enempää haukkua tuota, mutta ihmettelen oikeasti jos tuo levy myy edes kohtuullisesti.

Ite en kyl millään jaksa ymmärtää miks bändi valitsi tällasen tusinapopparin äänen omaavan laulajan Tarjan tilalle :curs: Ehkä et voitas näyttä Tarjalle et ilman sitä pärjätään mut sanokaa mun sanoneen: EI PÄRJÄTÄ. Nightwishin valttihan oli just oopperatyylisessä laulajassa, ei niinkään holopaisen säveltämissä biiseissä vaikka kuinka se ite haluis niin uskoa :rock:

Ite en kyl millään jaksa ymmärtää miks bändi valitsi tällasen tusinapopparin äänen omaavan laulajan Tarjan tilalle :curs: Ehkä et voitas näyttä Tarjalle et ilman sitä pärjätään mut sanokaa mun sanoneen: EI PÄRJÄTÄ. Nightwishin valttihan oli just oopperatyylisessä laulajassa, ei niinkään holopaisen säveltämissä biiseissä vaikka kuinka se ite haluis niin uskoa :rock:

Aikamoista bullshittiä. Meinaatko että Holopaisen biiseillä ei ole mitää tekemistä Nightwishin menestyksen kanssa, vaan kaikki on Tarjan äänen ansiota? Just joo. Tarja on keskinkertainen oopperalaulaja, kaiken lisäksi rallienglannilla varustettuna.

Rauta Reiska, saako siitäkin mainita jälkikäteen "sun sanoneen" kun toi ajatukses osoittautuukin vääräksi?

Korjattu.

Kerranki mä ootan Nightwishin levyä ja aion hankkia sen. Tuo Amaranth on aivan loistava biisi ja tykkään Anetten lauluäänestä ku hullu puurosta.

Jotenki. Aiva ihana :D

Kyllä teki hyvää laulajan vaihtaminen Nightwishille. Mielestäni juuri tuo laulu on ollut se heikoin lenkki tähän asti, niin oudolta kuin se kuulostaakin. Liekkö sitten se englannin ääntäminen vai mikä mutta joku siinä ei riittänyt ihan loppuun asti.

Ku eka kerran kuulin erään uuden Nightwishin biisin radiosta, luulin että se oli joku wannabenigtwish ja mielestäni laulaja lausui suomalaisittain englantia ... ei kolahtanut.

En ole kauheena kuunnellu bändii Tarjan aikaan, mutta nyt erottamisen jälkeen oon kuunnellu joitakin biisei. Tältä uudelta laulajalta puuttuu äänestä särmä ja tällä hetkellä laulaa liian popmaisesti, jotenkin puuttuu tuki ja puhti äänestä ... en tykkää yhtään :( Tarjan osuus Nigtwishin musiikissa nyt korostuu kun ei ole laulajan äänessä sit sille ominaista mahtipontisuutta. Mielestäni sillä videolla ... Amaranth vissiin ... eukko pomppii ku diskotanssija ja mielestäni siihen biisiin ei kuulu noin paljon hymyillä ... ja se kuuluu jopa laulussa ... en vaan tykkää. Entinen melodraamasempi laulaminen on parempi Nightwishille ... harmi ku en hakenu solistiksi :hyper: Ei se uusi Tarjan biisi mikään kehno ollu ... ehkä tykkään sen takia ku olen harrastanut klassista laulua kaaauan ... ite siis laulanu.

Miksi?
Humppapoppia lämmittelee humppapoppi, mitäs ihmeellistä siinä on?

Seuraavan levyn kiertueen vetävät luultavasti DJ Bobon kanssa :hyper:

Back
Ylös Bottom