BF Tiina Vaskelainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
Ja etusivulla juttua jälleen kerran.

Galtsuun

IMG_8922-10.jpg

IMG_8888-10.jpg

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0-7GCyXrZX4"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0-7GCyXrZX4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

Mielenkiinnosta kysyn, että kauan yhen henkilön kuvauksissa menee?
Pari tuntia kuvaukset ja pari tuntia käsittelyt. 4 tuntia menee about tämmöisessä stadissa järjestetyissä kuvauksissa. Ja jos joku tilaa itselleen kuvaukset, niin se maksaa. Eli tiedoksi palkkiot tässä.

80€ / h +alv (kuvat vain mallille itselleen)
40€ / h +alv (kuvat mallille itselleen ja julkaisu pakkotoistolla, jos haluan ne julkaista)

Jos taas kutsun kuvauksiin, niin ne eivät maksa mitään.

Mä sanoin aikanaan kun P-store tuli, että sisällöntuottoon tuli uusia aseita kun mun ei tartte enää keekoilla kaupalla ilman palkkaa turhaan aikaani tuhlaamassa. Kuvia siis on tullut varmaan ihan kiitettävää tahtia ja tällä viikolla on tulossa vielä muistaakseni kolmen kisaajan kuvat.

Hienoja kuvia kauniista mallista. Raksaidea toimi ja erityisen hyvää on tälläkertaa hallittu, harmooninen värimaailma ja kauniisti valaistut kuvat. Pieni epäkohta on sekainen tausta, eli kaikenmaailman säkit ja kärryt yms. olisin roudannut/rajannut pois jos mahdollista. Hyvää jälkeä silti sekä kameran edessä että takana.

Alla suosikkini:

IMG_8895-10.jpg

Hyvin hallittu komppis, värit kohdallaan ja rauhallinen tunnelma. Very jees.

Kovasti maikki jaksaa kuvailla. Hyviä kuvia jälleen kerran!

Videot on mielenkiintoista seurattavaa, ei haittaisi vaikka pitempääkin pätkää jaksaisitte ottaa.

Kuinka suuri osa viime aikaisista kuvista on tullut tilauksena, eli olet saanut tuon tuntiliksan?

Ei me siis oltais tonne sekaiseen mestaan menty, jos ei siellä olisi ollut sekaista. Meinattiin roudaa lisää kamaa sinne taakse.
Makukysymys, kieltämättä luo autenttista ilmapiiriä, mutta mulle riittävät hienovaraisemmatkin vihjeet ajasta ja paikasta. Varsinkin kun tuollaiseen remonttiryjään liittyy lähinnä apeita kesätyömuistoja:)

Mä sanoin aikanaan kun P-store tuli, että sisällöntuottoon tuli uusia aseita kun mun ei tartte enää keekoilla kaupalla ilman palkkaa turhaan aikaani tuhlaamassa. Kuvia siis on tullut varmaan ihan kiitettävää tahtia ja tällä viikolla on tulossa vielä muistaakseni kolmen kisaajan kuvat.
Ja ilman perseennuolentaa voin sanoa, että hinta/laatu-suhde on erittäin hyvä. Jopa halpa. Erityisesti pidän tuosta sun tatsista mitä about teet kuville koneelle siirron jälkeen. Hyvä tyyli.

Nim. merk. Isi kuvaa kans.

Aiheeseen, hienoja kuvia jälleen!!!

Voihan venäjä että on hienoja kuvia!! Kuvauspaikka on pakkiksen historian yksi parhaista :) Mike on kyllä päällikkö näissä hommissa:worship: Kuvattavakin mitä parhaimmasta päästä! Onnea vaan viimeisille metreille:thumbs:

Makeita kuvia ja makea nainen. Tiinalla on semmosta hienoa: tiivistä, sievää ja pyöreää lihaa kroppa täynnä. Ja kuntokin näyttää vallan hienolta, niinkuin aina. Oiskohan tänä syksynä jo lopullinen läpimurto? :thumbs:

Kovakuntoista väkeä tulossa kyllä syksyn kisoihin:eek:...tässä taas yksi esikuva mulle:rock:

Hienoja kuvia kivassa ympäristössä ja todella hieno on kuntokin :thumbs:

:offtopic: Minkä merkkiset farkut?!! :kuola:

Back
Ylös Bottom