Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, kiteytit kyllä sen oleellisimman. Ehkä tää tästä kun saa kahvia. Tai sitten meidän kahvinkeittäjä on taas kerran kussut senkin haastavan tehtävän.Maanantai. Tarviiko muuta sanoa?
Ei, kiteytit kyllä sen oleellisimman. Ehkä tää tästä kun saa kahvia. Tai sitten meidän kahvinkeittäjä on taas kerran kussut senkin haastavan tehtävän.
Valitettavasti. Sen tehtävä on keittää helvetin pahaa kahvia. Se on kyllä hyvä siinä :(Vittu, onko teillä oma kahvinkeittäjä!?
Valitettavasti. Sen tehtävä on keittää helvetin pahaa kahvia. Se on kyllä hyvä siinä :(

??? = lahjan.Vituttaa myös ranskan luento, jolla istun. Pääsin sentään tyttöjen esitelmän esimerkkiin: "Columbu donne un cadeau à Mademoiselle X." Eli "Columbu antaa ??? Neiti X:lle." En oo kovin hyvä käännöslauseissa.
(sano Ex-tavis tähän mitä tahansa, mä oon vähän ujo, niin kuin WhiteExcorcist). 
aamulla kahvin pitää olla paskaa että on joku syy mistä valittaa.
Ai mä jo luulin ett ??? = munaa.??? = lahjan.
Columbu antaa lahjan neitä x-älleFlunssa vituttaa täälläkin, en tiedä uskallanko sittenkään vieläkään mennä salillle. Jos kävisin tosi kevyen treenin vetämässä..
Vituttaa myös ranskan luento, jolla istun. Pääsin sentään tyttöjen esitelmän esimerkkiin: "Columbu donne un cadeau à Mademoiselle X." Eli "Columbu antaa ??? Neiti X:lle." En oo kovin hyvä käännöslauseissa.