Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joskus kun aloin käymään tuolla salilla missä nyt käyn, niin siellä joku homotukka kuunteli Antti Tuiskuu ja teki ranskalaista punnerrusta kympit päissä. No se veti siinä vaiheessa ko selät käännettiin jotai 20kiloo lisää siihen tankoon ja lähti menee :thumbs:
--------
Välillä laittaa mietityttämään että tietääköhän 16 vuotiaat (siis jotkut) mikä on lämmittely. Yks heppu (helvetin piäni kaveri) tuli salille, istu, katteli vähän aikaa ja alko tekemää maastavetoo sadalla. Ei sillä maksimikaan oo ko joku 140.

Ja sen kaveri otti heti (ilman lämmittelyjä kauheen käsipainoin ja veti scottia.

No kolmas näistä kaveruksista varmaan halus leikkiä jotai johtajaa ko ilman lämppäreitä 140 maastavedosta kova sarja pää ihan perkeleen punasena.. vähä niinku --> :curs: <--

en haluais nauraa näille mutta kun nää on käynyt jo hiukan aikaa aktiivisesti salilla ja varmasti tietävät mitä tekevät :D

[EDIT] niin ja normaalisti en edes seuraa muiden touhua mutta sain juuri oman treenini pussiin.

Yks heppu (helvetin piäni kaveri) tuli salille, istu, katteli vähän aikaa ja alko tekemää maastavetoo sadalla. Ei sillä maksimikaan oo ko joku 140.

Ja sen kaveri otti heti (ilman lämmittelyjä kauheen käsipainoin ja veti scottia.

No kolmas näistä kaveruksista varmaan halus leikkiä jotai johtajaa ko ilman lämppäreitä 140 maastavedosta

Pitäisiköhän tämmöisille tapauksille (ja RH-pelleille) perustaa joku "Salitragediaa" -ketju?

Tää saakelin virus ei vaan ota hellittääkseen, jo ~5pv ollu < 38c lämpöä. Eikä edellisestä keuhkoputkentulehduksestakaan ole vielä kulunut kuin viikko tai kaksi:jahas:

vituttaa kun on niin vitun idiootti pomo ettei voi valaista mulle että jatkuuko mun työsopimus vielä ensi viikon jälkeen, vaikka kolmesti olen jo kysynyt. vaikka onkin kusipää firma niin ei silti kiinnosta alkaa etsimään tälläisellä varoajalla uutta duunia. vois vetää pillin solmuun siltä ja pitää vähän lomaa, jos olisi rahaa.

Joskus kun aloin käymään tuolla salilla missä nyt käyn, niin siellä joku homotukka kuunteli Antti Tuiskuu ja teki ranskalaista punnerrusta kympit päissä. No se veti siinä vaiheessa ko selät käännettiin jotai 20kiloo lisää siihen tankoon ja lähti menee :thumbs:
:confused:

Originally Posted by SixPäk
Joskus kun aloin käymään tuolla salilla missä nyt käyn, niin siellä joku homotukka kuunteli Antti Tuiskuu ja teki ranskalaista punnerrusta kympit päissä. No se veti siinä vaiheessa ko selät käännettiin jotai 20kiloo lisää siihen tankoon ja lähti menee

homotukka kuunteli Antti Tuiskua ja teki ranskalaista punnerrusta kympin limput päissä, sarjan loputtua homotukka tyrkkäs tankoon pari kymppiä lisää malmia, jotta salilla käyvät kanssaeläjät (kuten SixPäk) luulisivat hänen tehneen settiä/sarjaa todellista suuremmilla painoilla.

Auttoiko Lapo?

Asiakas.

Herra tulee työpaikalla ja ystävällisesti alan häntä palvemaan. Siinä vaiheessa kun käy ilmi ettei meiltä saa kyseistä palvelua, jota herra halusi, niin kaveri haukkuu koko paikan ja minut aivan pystyyn.

Siinä sitten yritin selitellä ja pahoitella, mutta tämä herra hyppää autoonsa ja ajaa äkkiä pois vielä haistatellen. Siis mitä vittua?! Jos ei meillä ole haluamaasi palvelua, niin ei sitä tarvitse saatana ruveta silmille hyppimään!

En minäkään rupea kaupan kassoilla riehumaan jos ehrmanit on loppu. He kun eivät siihen pysty vaikuttamaan, ja tässä tapauksessa minä en asialle mitään voinut.

Ottaa päähän nuo vitun rollaattorimummot :curs:

Pyörällä jos ajaa väylää pitkin, eikös se mummeli käänny sillä saatanan paskalla vehkeellään ja käänny siihen eteen!:wall: Jarrut vinkuen sitten melkein turvalleen.

Ajelenpa sitten autoteitä pitkin.

Ottaa päähän nuo vitun rollaattorimummot :curs:

Pyörällä jos ajaa väylää pitkin, eikös se mummeli käänny sillä saatanan paskalla vehkeellään ja käänny siihen eteen!:wall: Jarrut vinkuen sitten melkein turvalleen.

Ajelenpa sitten autoteitä pitkin.

noh noh, kunniotetaas sitä että nää iäkkäämätkin ihanuudet liikkuu edes jotenkin, se on taas meijän verorahoista pois jos ne jää kotiin toimintakyvyttömiks! ;)

noh noh, kunniotetaas sitä että nää iäkkäämätkin ihanuudet liikkuu edes jotenkin, se on taas meijän verorahoista pois jos ne jää kotiin toimintakyvyttömiks! ;)

Hyvähän se on että ne liikkuu, mutta ne vois laittaa vaikka peilit noihin rollaattoreihinsta :D Näkisivät taaksekkin jotta tietävät että eivät kiilaa aivan jonkun eteen joka joutuu lukkojarrutuksen tekemään.

Vituttaa kun tässä maassa on meno kuin etelä-afrikassa välillä. Pelailin pleikkarilla kämppiksen kanssa olohuoneessa, kun toinen kämppis käy hakemassa autostaan (96 chrysler neon) päänsärkypillereitä. Kun se on tulossa ovesta sisään niin kaksi jotain vitun teinigangstaa hyppää sen kimppuun ja yrittää viedä auton avaimet. Onneksi satuttiin olemaan olkkarissa niin päästiin näppärästi apuun, ja saatiin ajettua pojat pakosalle.

Hyvähän se on että ne liikkuu, mutta ne vois laittaa vaikka peilit noihin rollaattoreihinsta :D Näkisivät taaksekkin jotta tietävät että eivät kiilaa aivan jonkun eteen joka joutuu lukkojarrutuksen tekemään.

Siinä saattaa sitten olla molemmat, Artemis_ ja mummu kotona toimintakyvyttömänä, jos jarrut ei toimikaan niin nopsasti.
Emmie nyt niitä verorahoja tässä aattele, mutta tuskin se kummankaan mielestä kovinkaan mukavaa olisi. Mutta eipä tuolla liikenteessä voi vaikuttaa pahemmin muiden, kuin itsensä käyttäytymiseen ja tällöin on parasta noudattaa erityistä varovaisuutta jos joku tunnetusti riskiliikkuja sattuu tulemaan näköpiiriin.

Oon ollu nyt reilun kolme kuukautta treenaamatta ja ajattelin josko sitä taas jaksaisi alkaa vääntää. Kävin nyt puntarilla ensimmäisen kerran sitten toukokuun lopun. Tulos -7kg. Painan kohta varmaan saman verran kuin on ikää.
Nyt tartteis taas tehdä jotain asialle... No, ainakin antoi motivaatiota hommaan. :whip:

Tuli vaan mieleen, että mitenhän tuo on käytännössä toteutettu tuo esto. Eli olisikohan se niin tyhmä, että vain katsoo tuon osoitteen lopun ja sen perusteella päättää. Koska jos olisi niin, niin voisit tulla pakkotoistolle suoraan pakkotoiston IP-osoitteen avulla.

Pakkiksen IP:t:
http://83.150.97.35/vbulletin
http://83.150.97.33/vbulletin
http://62.236.70.135/vbulletin

Ja minulla ei tosiaankaan ole mitään tietoa, että miten tuo esto on toteutettu, mutta jos vain tarkastamalla osoite .com-päätteen varalta ennenkuin päätetään ladataanko sen sisältö, niin sitten tuo voisi toimia. Ehkä.

Joku enemmän asiasta tietävä voisi toki kertoa, jos olen ihan hukassa pohdintoineni.
Kiitokset vinkeistä, täytyypi testata huomenna :)

Vituttaa kun tässä maassa on meno kuin etelä-afrikassa välillä. Pelailin pleikkarilla kämppiksen kanssa olohuoneessa, kun toinen kämppis käy hakemassa autostaan (96 chrysler neon) päänsärkypillereitä. Kun se on tulossa ovesta sisään niin kaksi jotain vitun teinigangstaa hyppää sen kimppuun ja yrittää viedä auton avaimet. Onneksi satuttiin olemaan olkkarissa niin päästiin näppärästi apuun, ja saatiin ajettua pojat pakosalle.

Asukko sää herwoodissa vai tesomalla vai missä? hiljasta on mulla ollut, vaikken kyllä asu ihan noissa paikoissa.

Porin Makuuni.

Pari viikkoa sitten vuokrasin dvd-levyn, joka ei toiminut levyllä olleiden naarmujen vuoksi. Palautin levyn ja selitin asiani myyjälle. Hänen kommenttinsa oli "oletko puhdistanut sitä". Mielestäni varsin asiaton kommentti, sillä minä olen vuokrannut heiltä rahaa vastaan tuotteen, jonka myös odotan toimivan. No sain saman elokuvan vuokralle "ilmaiseksi".

Seuraavalla kerralla vuokrasin toisen elokuvan. Vahingosta viisastuneena katsoin levyä jo kaupassa. Levy oli aivan törkeässä kunnossa. Likainen ja täynnä syviä naarmuja. Näytin levyä myyjälle, joka totesi sen olevan katselukelvoton ja antoi minulle uuden version heti hylättyään toisenkin kopion sen ollessa myöskin huonossa kunnossa. No loppu hyvin kaikki hyvin...

Eilen vuokrasin jälleen elokuvan samaisesta Makuunista. Ja taas, dvd-levy osoittautui fyysisesti liian haasteelliseksi dvd-soittimelleni. Aikani katselin kun soitin pallotteli levyn kanssa todeten, että alusta on hyvä aloittaa. No siirryin seuraavaan kappaleeseen mistä olin viimeksi katsonut. Ei auttanut. Taas mentiin takaisin reilut 10 minuuttia. Ei mitenkään yllättävää, sillä niin naarmuuntunut tämä levy oli. Back to store ja kertomaan asiasta myyjälle (joka oli tämä samainen ilmestys kuin ensimmäisellä kerralla). Myyjä sainoi sori, tämä ei ole meidän vikamme, mutta haluatko vuokrata elokuvan uudestaan? Vastasin EN. Haluan, irtisanoa jäsenyyteni ja poistaa tietoni teidän tietokannasta. Tämä ei valitettavasti onnistu koska, blaa blaa vanhoilla koneilla onnistu blaa blaa, sanoi myyjä ja totesi, että tähän vaaditaan myymäläpäällikköä, joka on huomenna paikalla. Selvä pyy. Sanoin kiitos ja hei.

No huomenna on vuorossa keskustelu myymäläpäällikön kanssa, mikäli hän on paikalla...

Ps. Vittu, ei autonvuokraus firmoissakaan todeta syylärin hajottua, että ei se ole meidän vikamme. Perkele!

Autoilijat, jotka pörrää punasia päin. Olin just astumas auton eteen vihreillä valoilla ku kuski päättiki painaa kaasun pohjaan (oli jarruttanu jo valoihin ja pysähtyny) ja huristella nätisti päin punasia, vitun hyvä tsägä etten juossu siihen ihan puskista ku sit ois jääny alle. JOSKUS vois vähän miettiä.

Pikku-Pekka, ihan uskomatonta valitusta sulta. Ei niitä vitun levyjä ehdi myyjät siellä tarkastelee 24/7. Katotaan vaan et levy on paikalla palautettaessa, aha ja takasi hyllyy. Syytä niitä vitun urpoja asiakkaita jotka ilmeisesti heittelee dvdeitä ympäri taloa. Voisit ehkä vähän yrittää ymmärtää myös MYYJÄÄ, jonka vika tuo ei ollu ollenkaa. Ja hei, älä huoli. Se myymäläpäällikkö varmaan ilolla poistaa sut sieltä tietokannasta.

Back
Ylös Bottom