BF Pia Heikkilä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtava fysiikka ja varsinkin kun tän pvän leirillä pääsi ihastelemaan lähempää niin kyllä tää nainen kärkisijoista taistelee ihan varmasti :)

Upeaa !!!

Mike sä teit sen taas, kiitos mielettömistä kuvista, sulla on noi kuvauksen ideat exponentiaalessa nousussa. Pia on mielettömässä kunnossa ja kaunis kuin mikä. Mukava seurata Pian edesottamuksia kisoissa. Onnea ja menestystä.

Onks tää misu oikeesti kahden lapsen äiti? (ja, että kuopus vasta 10 kk:n).
Olen aina todennut äitiyden pukevan naista, mutta tää on jo jotain käsittämättömän upean kaunista :rolleyes:

Hyvä kuvaaja ja erittäin kovassa kondiksessa oleva kuvattava, upeita kuvia :)

Muistan Pian vuoden 2004 body fitness tulokkaiden kisasta. Jo silloin pisti silmään upea lihasmassa. Eikä se samaisen syksyn lajin vaihtokaan huono ollut, varsin näyttävä hän oli myös siellä lavalla.

Kylä kylä kyllä. Tuolla samanlaisella naisellisella lookilla sinne lavalle ja kaikki säteily ja positiivinen itsevarmuus peliin ja oot Pia pitelemätön!
:rock:

IsoDino sanoi:
Onko Pia kilpaillut nuorissa kehopuolella vuonna -93?? Vai sekoitanko johonkin toiseen kilpailijaan??
Minun tietojen mukaan on kilpaillut ja sen jälkeen siis kerran bf:ssä ja kerran kehopuolella ja nyt taasen bf:ssä.

Bodyfitnessiin Pialla ei suinkaan mielestäni ole liikaa lihaksia, varsinkaan jos kansainvälisiä kisoja katsellaan..

Lisäsin yhden kuvan ja varmaan myöhemmin muitakin. Ei kannata sitten ihmetellä jos tulee muutama tuplakuva tuonne. Coppermine ei oikein suostu antaan kopioida kahteen albumiin samaa kuvaa, joten joudun uppaamaan Pian kuvista pari parasta myös tuonne Photography-albumiin.

IMG_8216-10.jpg

Upeita kuvia, Mike! Ja malli tietysti kertakaikkisen upea myöskin, nuo lihakset, vau!!!

Wau !

Woihan zeesus miten upea nainen! Saiskohan piaa tänne keskustelulinjoille? Itse yhden lapsen äitinä olisin kiinnostunut tietämään miten hän treenit ajoittaa jne jne...... ja syöminen...... onko pia ollut lasten jälkeen "löysä" ja siitä tuommoiseen kuntoon päässyt?! Tästä naisesta tuli nyt ainakin minun idolini ja motivoijani!!! kertakaikkisen upeaa....Kyllä me mammatkin osataa :rock:

Minun tietojen mukaan on kilpaillut ja sen jälkeen siis kerran bf:ssä ja kerran kehopuolella ja nyt taasen bf:ssä.

Muistelisinkin, että kilpailin itse samaan aikaan nuorissa kun Piakin (Oulussa -93). Oli muuten melkoinen näky silloin(kin), oli sitten melko paljon lihaa nuoreksi maiseksi.

Katos, määkin oon päässy muutamaan kuvaan mukaan ;)

Todella hienoja kuvia. Pia on kyllä todella lihaksikas ja näyttävä nainen. Ihan hurjan hienoa työtä ja vauvelikin vasta 10kk. Ei voi muuta kuin ihastella ja nostaa hattua tälle äitylille :worship:.

Eräs fiksu tyttö sanoi tänään salilla, että tältä kunnon bf kisaaja voi näyttää/tulee näyttää eli lihasta ei todella ole bf puolelle liikaa vaan juuri sopivasti :)

ja edelleen...mahtavaa !!!

Back
Ylös Bottom