Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuulokkeissa on se, että ei kauhesti ympäristö vaikuta, mutta kaiuttimilla vaikuttaa aina huone.

Tehoa tossa ei varmasti ole hirveästi, mutta mihin sitä nyt kerrostalo-olosuhteissa edes tarvitsee.

Esim vanha Jammu RX-V420(tää meni vaihtoon) vaffari suhisee, toi selkeästi vähemmän. Ihme kyllä stereona musiikki kuulosti paremmalta ja stereokuva oli paremmin hallussa. Surroundina tuossa on vielä auto configuraatio, jolla se säätää jokaisen kaiuttimen tasot ja viiveet suht kohalleen. Kaiuttimina blue/black diamondit.

Tuosta saisi vielä HDMI:llä DVD:n ulos jos olisi Full-HD tölsy.

E: Voihan se olla, että itse tykkää kirkkaasta äänestä. Silti Jammujakin on sanottu kirkkaiksi verrattuna "oikeisiin" hifi vahvistimiin. Ei voi tietää paljonko vanhalla DVD-soittimella oli myös osuutta asiaan.

joo tarkotin kuulokkeita vaan vertailuks siihen että niistä saa suht halvalla suht hyvänlaatuista ääntä -> kohtalaisissa kuulokkeissa siis tod näk parempi ääni kuin itse vahvistimessa + kajareissa -> "virheet" erottuu helpommin

joo tarkotin kuulokkeita vaan vertailuks siihen että niistä saa suht halvalla suht hyvänlaatuista ääntä -> kohtalaisissa kuulokkeissa siis tod näk parempi ääni kuin itse vahvistimessa + kajareissa -> "virheet" erottuu helpommin

Toki paskat kuulokkeet ovat paremmat kuin paskat stereot, vaikka maksavat 10-kertaa vähemmän.

Kuinka laaja ja vaativa on yliopistotason "virkamies" ruotsi ?

Aikanaan oli 1 ov ja helppo ku mikä. Ihan yleistä perseilyä ja vielä joku esitelmä siihen päälle.

Kai siinä joku riippuu siitä, että oletko saanut kirjoituksissa hyväksiluettua sen kirjallisen osuuden. 2 ov on sen poistuvan tutkintojärjestelmän mukaan, olisko sitten 3 op? Tyypillisenä humanistina muuten itsellä 6 v jälkeen käymättä. Tänä vuonna menen.

Meniköhän toi sitten sillei? 1 ov se ainakin oli. Ainakin englannista sai sen kirjallisen osion hyväksiluettua E:llä tai L:llä.

Meniköhän toi sitten sillei? 1 ov se ainakin oli. Ainakin englannista sai sen kirjallisen osion hyväksiluettua E:llä tai L:llä.

Niin, oisko että sen 1 ov sai anteeksi jos oli kirjoittanut hyvin? Olispa ihan vitun monimutkaista mennä katsomaan yliopiston sivuilta kun tuo on ihan vapaata tietoa, mutta en viitsi kun ei kysyjäkään viitsinyt. Kyseessä olevan tiedekunnan sivuilta kun kuuluu tdk:n, ei laitoksen tutkintovaatimuksiin.

edit. paitsi kieltenopiskelijat saa noista jotain helpotuksia, ei sentään tarvii käydä virkamiesruotsia jos ruotsi on pääaineena.

35ov pitää opiskella ruattia pääaineena tai sivuaineena, ennenkuin saa virkamiesruattista vapautuksen. Itsehän tein sen naurettavan helpon pilipalisuorituksen (=virkamiesruotsi) jo ennen yliopistoa.

Kielten opiskelijat saavat tietenkin vapautuksia sekä kielitaidon, että opiskelemiensa aineiden takia. Mutta sitten heillä on vielä yksi vieras kieli pakollisena, siis todistettava, että osaa. Eli enkun ja ruattin lisäksi. Sen takia piti munkin ylipoistolla käydä 10ov eestä kahdessa vuodessa venäjää, koska olin niin tollo yläasteella ja lukiossa, etten lukenut muita kieliä, kuin ruattia ja enkkua.. Vaihtoehtoja olisi ollut muitakin, mä otin ton.

Mistä vitusta tällanen ala-ikäinen ja kouluttamaton saa osa-aika- tai viikonlopputöitä? Joku lehdenjakelu on mahdollisuus, puhelinmyyntiin en meinaa sortua. Kaikki nettisivut on koluttu läpi ja koulutus tunnutaan vaativan johonkin paikallisen pikkugrillin apulaisen hommiinkin..

Ois kiva kun ois suhteita.

Kaikki nettisivut on koluttu läpi ja koulutus tunnutaan vaativan johonkin paikallisen pikkugrillin apulaisen hommiinkin.

Ei kannata lukea niitä työpaikkailmoituksia siten, että jos yksikin hakemuksessa listattu vaatimus jää puuttumaan niin ei sen vuoksi hae. Hakemusta vaan sisään jos näyttää vähänkin sellaiselta duunilta josta selviäisi.

Mistä vitusta tällanen ala-ikäinen ja kouluttamaton saa osa-aika- tai viikonlopputöitä? Joku lehdenjakelu on mahdollisuus, puhelinmyyntiin en meinaa sortua. Kaikki nettisivut on koluttu läpi ja koulutus tunnutaan vaativan johonkin paikallisen pikkugrillin apulaisen hommiinkin..

Ois kiva kun ois suhteita.

Tähän minäkin haluan vastauksen...vuoden jo ollu poissa koulusta, tosin hyvä syy(ihan oikeesti hyvä syy) ja eikä oo ku peruskoulu käytynä, ja tietenkin ala-ikänen

Kuinka laaja ja vaativa on yliopistotason "virkamies" ruotsi ?

Itse olen yliopistovirassa johon tuo vaaditaan. Takana lukion ruotsi ja yksi pakollinen yliopistokurssi (olikohan 2 opintoviikkoa) joka sisältyi DI tutkintoon. Sekin oli ihan lukion kertausta, joskin paljon mukavampi kurssina kuin yksikään lukiotunti.

Tän osion (Yleinen keskustelu) ylin thread?:confused:

e-ups,haastattelut ja kuvat ja saliarvostelut
e2-ups,Iso D kerkes

Tietääkö kukaan paikkaa Turun alueella jossa voisi tehdä kunnollisen kuntotestin? Haussa siis lihaskuntotesti ja maksimaalisen hapenottokyvyn testaus(polkupyöräergo tai juoksumattotesti), jossa mukana ainakin maitohapon testaus ja jos mahdollista myös hengitysilman analysointi. Jos löytyy omakohtaisia kokemuksia osaavista testaajista tältä seudulta niin vielä parempaa.

Ainoana on tullut vastaan vain sähköimpulssirasvaprosentti- ja polarin OwnIndex-mittauksia:david:

Back
Ylös Bottom