Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tämän pitäisi oikeastaan mennä uskomattomien luonnonilmiöiden tai vitutus -trediin eikä iloisiin asioihin, mutta: mä tein tänään aerobista.:eek: Tätä ei tapahdu usein eikä ilman välitöntä hengenvaaraa.

:offtopic:
GoA näköjään toteutti uhkauksensa tuhlata senttinsä mieluummin sisustukseen kuin tyttöihin:lol2:

Aivan mahtava mökkiviikonloppu takanapäin! :love:

Tosin siinä samassa kolmen päivän luxusvapaat (jotka nykyään ovat harvassa), takana siis, mut ei se mitään. Hmmph... Nyt kotiintultua sain siivottua kämpän perusteellisesti. Ja olen löytänyt täydellisen sohvan joka täyty mennä hakemaan kotiin pikimmiten..! :haart:

Mukava mökkireissu täälläkin.
Olutta,mukavaa seuraa,sauna,grilli.
Nyt on tosin aikamoinen kanuuna mutta hauskaa oli ja se on tärkeintä. :)

Tajusin tossa jonkun aikaa sitten, että miten hieno/hyvä isä mulla on :)

Iloista on, että dieetti taitaa toimia. Ei ole kyllä kuin korkeintaan se puoli kiloa lähtenyt viikossa, mutta treenattu on, ja lihashan painaa suhteessa paljon enemmän... Tosin sitäkään ei kyllä viikossa paljon tule. Ihan vähän tuntuu näkevän mahamakkaroissa, ja se motivoi tietenkin jatkamaan. No miksipä se paino ei lähtisi kun vetää alle kulutuksen. Yliampuvalla bulkilla vedin useinkin tonnin yli kulutuksen kalorit päivittäin... Ainakin se 500kcal... Ja siinä tein sen virheen, että vaikken treenannutkaan kyseisellä viikolla, vedin silti vitusti ruokaa...

Olen iloinen kun kaksi ystävää joita harvemmin näen paljastui todellisiksi kavereiksi viikonlopun aikana. Ilman näiden kahden toverin seuraa ois kyllä mennyt todella penkin alle.

fabu ollu kuukauden päivät lomilla ja näköjään hyvin mennyt lomat kun heitti mulle 50 euroa käteen :D

Vihdoinkin laajakaista kämpillä!
3 viikkoa netin surffaamista gprs-yhteyden kautta pisti jo hiukan vituttamaan..

Ei niin iloinen asia on sairastuminen loppukesän flunssaan, mutta voipahan nyt ainakin surffailla netissä :)

Eka koulupäivä meni kuten arvelinkin. Paljon ihmetteleviä katseita ja kuittauksia jengiltä :D Ja huvittavaa oli kun joku uus oppilas naputteli vasaralla seinää ja hymyili iloisesti, mutta heti ku vilkasin siihen suuntaan ni ilme vakavoitu ja jähmetty. Enkä ees kattonu mitenkään pahasti. Oon varmaan niin saatanan ruma vaan :lol2: Ja paaaaaljon uusia kisulaisia 16v :kuola: Sieltä vois niitä arkoja ja ujoja poimia ku marjoja nyt, ennen ku ne liittoutuu kaltaistensa kanssa ja sit ei o enää tsäänssejä kellään :D Ihan kiva päivä. Tästä se alamäki sitten alkaakin kunhan ensin käy pyllistelemässä salilla :)

Vihdoinkin laajakaista kämpillä!
3 viikkoa netin surffaamista gprs-yhteyden kautta pisti jo hiukan vituttamaan..

Ei niin iloinen asia on sairastuminen loppukesän flunssaan, mutta voipahan nyt ainakin surffailla netissä :)

Haha.. mä saan ens viikolla. Ei tossa muuten mitään vikaa oo känny-yhteydessä, se vaan on niin epästabiili.

GoA sanoi:
Noh noh, eipä kuolata niitä lapsia, muuten tulee tänään salilla tangosta päähän. :D
Tappouhkaus! Haastan sut oikeuteen! Ja jos se hengittää ja on 16 ni se on laillista riistaa :evil: No ei, mutta lisää aihetta iloon tuo se, että ehkä taisin löytää uuden pienemmän kämpän lähempää koulua. Toisi kivasti lisämotivaatiota käydäkin siellä opiskelemassa. :)

Back
Ylös Bottom