Vittu mitä viilausta. Noh, eniveis voin nyt ja tässä luvata, et jos noi jampat on ihan kantaväestöä, ni minä lopetan tähän ketjuun kirjoittamisen. Sen verran varma olen että asialla on taas ollut apinat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu mitä viilausta.
Jos viittaat mun kommenttiin että mustat ja arabit ei oo välttämättä muslimeja niin se ei oo viilausta vaan fakta.
Ja fakta ei voi sun mielestä olla myös viilausta?
Ja taas mennään, onneks tuikkas tällä kertaa toista pakolaista:
http://www.kaleva.fi/plus/juttu673465_page0.htm
Saatat tulkita tämänkin viilaukseksi mut kävikö jostain ilmi että olivat juuri pakolaisia?

No voi vittu! Eikö sulla oo enää mitään järkevämpää sanottavaa kuin vängätä noista?![]()
Itse asiassa nää on aika tärkeitä asioita. Täälläkin on tullut monia turhia väittelyitä kun käsitteet on ollu epäselviä tai on puhuttu eri asioista. Toinen puhuu ylipäätään maahanmuuttajista ja toinen pakolaisista jne.
Itse asiassa nää on aika tärkeitä asioita. Täälläkin on tullut monia turhia väittelyitä kun käsitteet on ollu epäselviä tai on puhuttu eri asioista. Toinen puhuu ylipäätään maahanmuuttajista ja toinen pakolaisista jne.
Saatat tulkita tämänkin viilaukseksi mut kävikö jostain ilmi että olivat juuri pakolaisia?
Käytännössä; Mitä eroa on sillä millä statuksella värikäs ihminen Suomessa asuu?
Niin tässä tässä keskustellaan siitä selvästä ongelmasta että tänne tulee tavalla tai toisella tummaihoisia ihmisiä jotka syyllistyy huomattavissa määrin todella pöyristyttäviin rikoksiin.Siitä asiasta puhuttaessa ei mun nähdäkseni ole mitään eroa sillä onko se rikokseen syyllistynyt henkilö pakolainen vai mamu.Tuo taivaanisä nyt haluaa takertua kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin tällä suvaitsevuuden ristiretkellään.
Niin tässä tässä keskustellaan siitä selvästä ongelmasta että tänne tulee tavalla tai toisella tummaihoisia ihmisiä jotka syyllistyy huomattavissa määrin todella pöyristyttäviin rikoksiin.Siitä asiasta puhuttaessa ei mun nähdäkseni ole mitään eroa sillä onko se rikokseen syyllistynyt henkilö pakolainen vai mamu.Tuo taivaanisä nyt haluaa takertua kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin tällä suvaitsevuuden ristiretkellään.
Esimerkiksi venäläisiä syyllistyy Suomessa rikoksiin viisinkertainen määrä ja virolaisia nelinkertainen vaikkapa näihin parjattuihin somaleihin verrattuna. Ja kuten tuossa aiemmin käytiin läpi, niin ei se voi eri rikostyypeistäkään johtua, koska esimerkiksi väkivalta- ja seksuaalirikoksissakin somalit asettuvat näiden kahden ryhmän taakse.
Se mikä tässä kummastuttaa on kuinka tämä ulkomaalaisperäisistä rikollisista huolestuminen keskittyy lähes yksinomaan tummaihoisiin?
Esimerkiksi venäläisiä syyllistyy Suomessa rikoksiin viisinkertainen määrä ja virolaisia nelinkertainen vaikkapa näihin parjattuihin somaleihin verrattuna.
Ensinnäkin, me emme voi sulkea rajoja naapureilta kovin tehokkaasti, mutta me voimme sulkea rajat joltain afrikalta helposti.
Toisekseen, joka toinen venäläinen ei huutele perään kaupungilla ja tule uhoamaan, henk. koht. kokemuksen perusteella joka toinen somali taas tulee.
Kolmanneksi, somali on paljon todennäköisemmin raiskari kuin venäläinen suhteutettuna määrään.
Myöskään en tiedä mitään tiettyjä alueita, jotka ovat täyttä paskaa neukkujen takia, mutta somalien takia paskoja alueita tiedän.
Somalia muuten valittiin täälläkin mainitussa tutkimuksessa maailman rasistisimmaksi paikaksi. Sekin kyllä on nähty, että heidän rikoksensa perustuvat rasismiin kun hyökätään aina sattumoisin valkoisten kimppuun.