Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Selkätreeni on perseestä!!!en saa millään liikkeellä minkäänlaista tuntumaa selkään. Se on semmosta tekemistä vaan. Pitää rannallakin pitää huoli ettei kukaa muija pääse näkee selkäpuolta:hyper:

Vituttaa, kun ottaa Star Wars-elokuvissa suomenkieliset tekstitykset heti alussa, niin se alkutekstikin tulee Suomen kielellä (kauan sitten kaukaisessa galaksissa...). Ja sitten se johdantoteksti myös. Saatana sentään, mua vituttaa ihan oikeasti.

Päivän kassa meni aivan vituiksi kiireiden takia. Aloitin puoliltapäivin eli syy on mahdollisesti edellisen kaverin, mutta vaikka olisi omakin vika niin vituttaa.

Yksi vituttavimmista asioista töissä, kassa ei täsmää.. Onneksi ei ole tapa.

[nelo];1631971 sanoi:
Yksi vituttavimmista asioista töissä, kassa ei täsmää.. Onneksi ei ole tapa.
Eilen meni mulla kanssa kassanlaskenta vituiksi, kun oli jo ennestään heittoa, josta ei oltu ilmoitettu. Moni muukin asia oli unohtunut :jahas:

On muuten joskus todella päätä vaivaavaa, kun miettii "mokasinko minä jossain vaiheessa"?

Ärsyttää töissä eräs nainen tai oikeastaan wannabemies. Sellainen hirveä öykkäri joka aina on jokapaikassa ylimpänä mölyämässä ja räkättämässä ÄHÄHÄHÄ!!11:curs: Mistään asiasta ei voi ilmoittaa asiallisesti vaan kaikki pitää tehdä huutamalla saatananperkeleenjumalautaa. Ja kahvihuoneessa...voi vittu, mä en oikeasti halua kuunnella mitään persereikä -vitsejä kun syön! Yök.

Piti sit ottaa vähä aurinkoo ilma mitää rasvoja ja palaa ihan vitun pahasti naamasta ja decolteesta. :( Omaa vitun tyhmyyttä, pakko juosta apteekkii hakee jotai hydrokortisonii vai mitä lie tää on ihan kuolema nyt. maanantain lähtö kyprokselle, ni pieni pohjarusketus sit joopajoo..

Treenin jälkeen kotiin kävellessä sata ja yksi onnellista paria tulee vastaan käsi kädessä pussailen ja sit tajuaa miten iteki sitä kaipais.

Ja jälleen yksi turha viikonloppu. Tekemistä jos haluais niin vaihtoehtoina aina samat: ryyppääminen tai.. ryyppääminen. Kukaan ei osaa mitään muuta viikonloppusin tehdä, eli himassa kykitään. Sit loppuillasta alkaa taas miettimään kaikenlaista ja haaveilemaan ja näkee kauneutta joka asiassa ja on ihan in laav ja yhtä universumin kanssa ja lopulta tulee taas paluu todellisuuteen ja on yksin. Sit vituttaa lisää.

Ja parvekkeen oveakaan ei voi pitää auki kun naapuri käy röökillä koko ajan ja savut tulee suoraan tänne. Tekis mieli kusta sen postiluukusta protestiksi.

Pitää varmaan lähteä kuskiks joskus baariin. Sehän onki sit varmaan kivaa katsoa ku teinit vetää nelivedolla loppuillasta ja niitä roudaa ympäriinsä. Ja vitut sieltäkään mitään kivaa tyttöä löytää, pelkkiä liisoja. Ei kiitos. "sori, oon homo. Lähe menee."

Pitäs olla baareissa omat osiot selväpäisille jotka on kuskeina ja vesilinjalla ja sit niille jotka on ihan sekasin. Vähän niinku tupakoivat ja tupakoimattomat. Sit varmaan jaksais jutellaki jonku kanssa joka ei oo sekasin. Vittu mitä turhaa avautumista taas. Ihmiset on perseestä.

Sä sentään saat olla vittuuntuneena kotona. Itsehän istun parhaillaan kyrpä otsassa toimistolla. Enkä tee mitään. En mitään.Tuijotan vaan tota kelloa ja toivon että tulisi edes pari avun pyyntöä asiakkailta että olis jotain tekemistä. Webbi on käyty jo läpi kuten myös hauskoja kuvia ja videoita sisältävät saitit. Leffankin olen jo katsonut mutta enää ei ole sitäkään iloa. Meinasin ostaa tänne sidukkaa mukaan mutta en sitten kehdannut. Ihan vapaasti täällä kyllä voisi dokatakin. Vitun isossa rakennuksessa kahdestaan duunikaverin kanssa, ehkä vartija käy välillä moikkaamassa. Ainoa positiivinen asia on se että tästä jopa maksetaan ihan hyvin.

Ei nukuta. Suunniteltiin työkaverin kanssa jo kilpailua toimistopenkeillä ajossa ja jättiritsan tekemistä mutta ehkä nyt ei kuitenkaan.

Tähän asti paras paitabongaus salilla: mustassa teepaidassa kääpiösnautserin kokosilla kirjaimilla "KYTTÄ ON POLIISI". Paha väittää vastaan :lol2:

Treenin jälkeen kotiin kävellessä sata ja yksi onnellista paria tulee vastaan käsi kädessä pussailen ja sit tajuaa miten iteki sitä kaipais.

Saat kaikki mun sympatiat!

Tossa tilanteessa korpee eniten se, että ku eniten kaipaa sitä jotain siihen viereen, ni just sillon se on kaikkein kauimpana. Sit ku oot rengas sormessa, ni tulee kiva ja söpö tapaus jutteleen.

Siinä vaiheessa on tietty kiva, et on se joku, mut miks se vonkaaja ei tullu sillo, ku oli oikee tarve...

And stuff...

sata ja yksi onnellista paria tulee vastaan käsi kädessä pussailen ja sit tajuaa miten iteki sitä kaipais.
Nyt muakin alko taas vituttamaan tämä :wall:

mua naurattaa salilla kun eräs noin 16-vee junnu treenaa. ainoa liike minkä pystyy tunnistamaan on kyykky, kaikki muut ovat jotain baletin/rytmisen tanssin/aerobicin yhdistelmää:) kun kerran huomautin että eikö kannattaisi tuolla ikää/kokemuksella tehdä liikkeet kunnolla, sain vastaukseksi että "isäni on tehnyt ohjelmani ja hän varmasti tietää paremmin kuin kukaan muu"....

mua naurattaa salilla kun eräs noin 16-vee junnu treenaa. ainoa liike minkä pystyy tunnistamaan on kyykky, kaikki muut ovat jotain baletin/rytmisen tanssin/aerobicin yhdistelmää:) kun kerran huomautin että eikö kannattaisi tuolla ikää/kokemuksella tehdä liikkeet kunnolla, sain vastaukseksi että "isäni on tehnyt ohjelmani ja hän varmasti tietää paremmin kuin kukaan muu"....

Vähä :offtopic: mutta tost "isä" jutust tuli mielee kans et salil mil käyn ni käy joskus tyyppi kenen isä on maailman vahvin :D. Välil tulee naurettuu sille iha kunnol :)

Tekemistä jos haluais niin vaihtoehtoina aina samat: ryyppääminen tai.. ryyppääminen.
:anssi:

Muutakin tekemistä on, kunhan olet riittävän avarakatseinen ja aktiivinen, etsit sitä tekemistä ja ihmisiä.

Ketjun aiheesta: oikeestaan muu ei elämässä vituta, kuin oma laiskuus.

Back
Ylös Bottom