Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Saako mistään Suomesta Stella-nimistä olutta? Join tuota joku parisen vuotta sitten Egyptissä ja ihastuin siihen jo silloin; olemme nyt eläneet Stellan kanssa pari vuotta hiljaiseloa, mutta nyt tänä viikonloppuna haluisin hänet taas kouraani. <3

Ja tuo ei sitten taida olla samaa kamaa kuin Belgialainen Stella Artois..?

Tässä kuva (egyptiläisestä) tölkistä:
DSC02408.JPG

Miten tehdään lettuja? Eli lettutaikinan ohjeen tarttisin.

Jos et tuonvertaa osaa googlettaa niin kannattaa olla tekemättä.

2 munaa
6 dl maitoa
3 dl vehnäjauhoja
(2 rkl sokeria)
tl suolaa
1 dl sulatettua voita tai öljyä
voita paistamiseen

1. Riko munien rakenne ja vispilöi maito joukkoon.

2. Lisää jauhoja vähitellen koko ajan sekoittaen.

3. Anna taikinan turvota ainakin puoli tuntia.(Taikinan voi jättää kylmään turpoamaan vaikka seuraavaan päivään)

4. Lisää taikinaan sokeri, suola (haluamasi mauste) sekä sulatettu voi tai öljy.

5. Ruskista kuumalla pannulla voita ja valuta taikinaa pannulle yhden letun verran.

6. Paista kunnes taikina alkaa hyytymään ja käännä. Paista letut kauniin ruskeiksi ja rapeiksi.

Pääseekö kotimaan lennoille pikkukännissä? :)

Ainakin niillä koti- ja ulkomaan lennoilla joilla mä oon ollut ei känni ole virkailijoita haitannut, paitsi silloin kun joku pummin näköinen jätkä sanoi pystyvänsä pudottamaan koko koneen :jahas:

Eli tuskin, muilla tosin saattaa olla erilaisia kokemuksia..

Olen Helsingissä nähnyt jo kahdesta pulun ilman päätä lojumassa jossain. Pikaisella googlauksella myös muut ihmiset ovat törmänneet ajoittain päättömiin puluihin. Onko Ozzy käynyt kiertämässä Helsinkiä, vai onko kyseessä vapaana liikkuvat kissat, vai kenties jotkut haukat?

Olen Helsingissä nähnyt jo kahdesta pulun ilman päätä lojumassa jossain. Pikaisella googlauksella myös muut ihmiset ovat törmänneet ajoittain päättömiin puluihin. Onko Ozzy käynyt kiertämässä Helsinkiä, vai onko kyseessä vapaana liikkuvat kissat, vai kenties jotkut haukat?

Ozzy. Ehottomasti.

Juuri jälleen kerran Unelmien sielunmessun katsoneena:

En ymmärrä miten töröhuuli Julia Robertsille ojennettiin Best Actress-palkinto vuoden 2000 Oscar-gaalassa. Olisi kuulunut ehdottomasti Ellen Burstynille... ikärasismia?!

Nokia N73 omistajat, onko teillä ongelmia hitaan USB tiedonsiirron kanssa? Nimimerkillä vituttaa aika huolella kun yhden 700 mb leffan kopiointi muistikortilla kestää vartin. On kokeiltu jo parilla koneella, softa on uusin minkä saa ja muistikortti on 1 gb kokoinen. Muita ongelmia ei ole ollut. Paitsi paska liitäntä. Vatun insinöörit, ei niistä mihinkään ole.

No kyllä se nyt vaan on usbi2 nopeeta. Apleen upposi 1.4 gigaa noin 5 minuutissa, nokiaan kestää 700 mb 15 min.

Tuli vähän googlailtua ja yleinen ongelma. Voi voi tasolla. Siirtonopeus on jotain 0.5 mb/s.

Back
Ylös Bottom