Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nii että kohteliaisuus "ällöltä keski-ikäiseltä" on suorastaan irstasta lähentelyä, mutta olisikos kommentti yhtä irstasta lähentelyä nuoren komistuksen suusta? Muakin aina niiiiiin kismittää kun "vanhat eukot" komeaksi kehuvat, kyllä ottaa päähän... vanhat eukot moisia turisevat, syyte lähentelystä pitäisi vähintään tulla.

Nii että kohteliaisuus "ällöltä keski-ikäiseltä" on suorastaan irstasta lähentelyä, mutta olisikos kommentti yhtä irstasta lähentelyä nuoren komistuksen suusta? Muakin aina niiiiiin kismittää kun "vanhat eukot" komeaksi kehuvat, kyllä ottaa päähän... vanhat eukot moisia turisevat, syyte lähentelystä pitäisi vähintään tulla.

Jos ihan kuka tahansa sanoo söpöks tytöks ni mulla kiehuu... olkoot vaikka adonis. Mun mielestä raja menee siinä, et jos mies/nainen voisi olla äitini/isäni.. Sillon se on ällöä.

Ymmärtäsin jos se "söpö tyttö" tulis aina perseenpuristelun yhteydessä, mutta kannattaako viattomista kohteliaisuuksista ottaa itseensä? Eikö niistä voisi vaikka, hmm, kohteliaisioitua?

Mä ainakin olisin iloinen jos joku mulle sanoisi "söpö tyttö" :rolleyes:

Mä ainakin olisin iloinen jos joku mulle sanoisi "söpö tyttö" :rolleyes:

Meni vähän multakin ohi tuo miksi vetää herneitä siitä että joku sanoo "söpöksi"... Onhan se tietty melko kamalaa. Oisko pitäny sanoa " kukkiihan se perunakin " :rolleyes:

Asiaan. SAATANA ku on olkapää sijoiltaan varmaan. Sattuu tietyssä asennossa. Viime perjantaina jouduin olemaan "hieman" huonossa asennossa tatskaa tehdessä (n. 2,5h) ja nyt ei sit tarvi salille mennä tällä viikolla. Ellei ihme käy. Ai nii, voisinhan mä mennä treenaan pohkeita, jos ensin löydän ne.

Äh, mä meen grillaa itteeni aurinkoon... Kaipa sit voidaan vetää johtopäätös että olen vaan kummallinen. Kiitti ja kuitti.

PS. Seuraava vastaantulija joka sanoo mua söpöks saa kuulla kunniansa!

Hyvä. Potkase sitä nivusiin, polkase koroilla jalkapöydän päälle, lyö laukulla ja huuda ympäristössä olevat ihmiset vielä avuksesi taltuttamaan moinen irstailija. Sitten voikin hyvillä mielin ottaa mollukkaa ja naureskella itsekseen, että tulipa opetettua irstailija tavoille.

jaahas, taisin sit vilustuttaa itteni viime yönä... tais jäädä sit treenit väliin loppuviikon prkl!

Tuli söpöstä tytöstä mieleen..

Entisen kouluni rehtori meni kerran ruokatunnilla erään tyttövaltaisen pöydän luo ja sanoi yhdelle heistä kovaan ääneen "ONKS KIVA OLLA KAUNIS". Pikkasen oli porukoilla wtf fiilis.

Rehtori oli huumorimiehiä.

Kaverin kimppuun käytiin kaupungilla baari-illan jälkeen.Menin väliin ja seurauksena kolmesta hampaasta lohjennut pala ja yö juoppoputkassa.:curs:

Pikkasen piristävää aamusta, kun joku karjaisee VITTU!!! hauiskääntöjä vääntäessä. Muutenkin sellainen alituinen ärinä ja murina kiinnittää huomiota (ei pelkästään minun huomioni).

Heheh, eihän tämä tapahtunut Jyväskylän Hippoksella? :)

Back
Ylös Bottom