Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

En vastusta neekereitä, vaan sitä politiikkaa, jonka nimissä niitä tänne Afrikasta roudataan.

Kun pyrkimykseni lakkauttaa sellainen politiikka toteutuu, myös neekereiden maahanmuuttovirta tulee tyrehtymään, ja täällä jo olevat loiseläjät käännytetään takaisin. Miksi niiden tänne pitäisi tulla luomaan turvattomuutta, kun voivat sotia siellä kotimaassaankin. Ei minua kiinnosta ottaa osaa heidän riitoihinsa.

Miten on, pääseekö kesäkuumalla hihaton paita päällä ravintolaan? Tarkoitan sellaista ravintolaa missä ei ole "pukupakkoa" vaan ihan discoa. Mä en nimittäin pääse Oulussa yhteen baariin hihattomassa, kun tatuoinnit näkyy.

Miten on, pääseekö kesäkuumalla hihaton paita päällä ravintolaan? Tarkoitan sellaista ravintolaa missä ei ole "pukupakkoa" vaan ihan discoa. Mä en nimittäin pääse Oulussa yhteen baariin hihattomassa, kun tatuoinnit näkyy.

Itse pääsen ainakin paikalliseen pieneen tex-mex -ravintolaan ja baareihin hihattomassa. En tiedä hienommista paikoista... Ja aika kummallista tuo tatskojen syrjintä edelleenkin, eihän niistä kuitenkaan ole mitään varsinaista haittaa muille... Vanhojen perinteiden mukaanhan niistä ei pidetä. :jahas:

Niinhän sä epäilet Sherlokki. Voin paljastaa etten oo lahtelainen opettaja.

No et kai sä olekaan enään. Kerroit sen meille jo ennenkuin vaihdoit ekan kerran nimimerkkiä:
02.11.2006, 14:47 #2479
Quote:
Netissä liikkuu kaikenlaista porukkaa. Pakkislaisista en niin huolissani olekaan. Työsuhteeni puolesta en sinällään pelkää koskapa se ei nyt taida jatkua enää joululta (muutto avovaimon töiden perässä?) tai viimeistään keväältä (etsin itse uutta työtä, ei täällä Lahdessa riitä tunteja). Joten, vaikkei minun sanani ymmärrettävistä syistä omaa enää painoarvoa, niin huoleni liittyy kyllä aidosti ihan muuhun kuin omaan maineeseeni tms.

Ja hauskuus on kyllä ihan muulla puolella kuin minun puolellani.

Bitch.

Yltiösuvaitseville on tyypillistä joko ottaa itkupotkuraivaria tai äityä lapsellisuuksiin tai alatyylisiin herjoihin melkein aina, kun joku rohkenee olla heidän kanssaan eri mieltä maahanmuuttopolitiikasta. Varsinkin siinä tapauksessa jos rasismikortti ei toimi. Se on monelle maailmanparantajalle jotain ihan käsittämätöntä ja turhauttavaa.

Tästä minulla on pitkä kokemus.;)

Niinhän sä epäilet Sherlokki. Voin paljastaa etten oo lahtelainen opettaja.
No et kai sä olekaan enään. Kerroit sen meille jo ennenkuin vaihdoit ekan kerran nimimerkkiä:
Quote:
Netissä liikkuu kaikenlaista porukkaa. Pakkislaisista en niin huolissani olekaan. Työsuhteeni puolesta en sinällään pelkää koskapa se ei nyt taida jatkua enää joululta (muutto avovaimon töiden perässä?) tai viimeistään keväältä (etsin itse uutta työtä, ei täällä Lahdessa riitä tunteja).
Vähän hei jätkät empatiaa kehiin nyt suuren inhimillisen tragedian keskellä!!1!

AKV menetti ensin työpaikkansa Lahden mamuisimmassa koulussa. Sen jälkeen lähti avovaimo, koska nettiriippuvuutta ei saatukaan kuriin, vaikka niin oli sovittu.

Nyt sillä ei ole enää mitään muuta kuin me. Ja perikunnan yksiö Kalliossa. Tai ei edes vielä perikunnan. Jumalauta jos se mummo vielä sieltä vanhainkodista kotiutuu...

Yltiösuvaitseville on tyypillistä joko ottaa itkupotkuraivaria tai äityä lapsellisuuksiin tai alatyylisiin herjoihin melkein aina, kun joku rohkenee olla heidän kanssaan eri mieltä maahanmuuttopolitiikasta. Varsinkin siinä tapauksessa jos rasismikortti ei toimi. Se on monelle maailmanparantajalle jotain ihan käsittämätöntä ja turhauttavaa.
Jeps, ja monelle rasistille on tyypillistä vetää herne nokkaan tai äityä lapsellisuuksiin ja kukkahattutäti-herjoihin melkein aina kun joku rohkenee olla heidän kanssaan eri mieltä, edes jollain tasolla. Jopa silloin kun se rasismikortti oikeasti toimii.

Tää nyt ei liittyny mihinkään TaivaanIsän jutuista tai muuhunkaan tän ketjun asioista, kunhan totesin.

4,000 PEOPLE A WEEK TRYING TO LEAVE UK

BRITAIN is facing a mass exodus of people looking to escape the crime and grime of modern living.

Most people are relocating within the Commonwealth – in Australia, Canada and South Africa. They are almost all young professionals and skilled workers aged 20-40.

And many cite their reason for wanting to quit as immigration to these shores – and the burden it is placing on their communities and local authorities. The dearth of good schools, spiralling house prices, rising crime and tax increases are also driving people away.

Ironically, one of the main reasons for leaving is the overstretch of services due to increasing immigration into the UK. People are looking for the better standard of living offered by other countries, as even the most idyllic villages in Britain are under pressure from rising populations

And time and time again they are saying to us they don’t want to be seen as racist because they are quitting because of immigration. We tell them of course they’re not.”

=White Flight.

Tämä tapahtuu joka puolella. Monikulttuurisuuden hedelmät mädäntyvät.
Ja edelleen voimme valita;

A) Näitä nuoria korkeastikoulutettuja eurooppalaisia.
B) Bingo-Pongo ja Ahmad 90% työttömyysasteella, jotaka vaativat valtavia tukitoimia saadakseen edes kymmenesosan porukastaan työllistettyä.

Joka nyt edes harkitsee vaihtoehto Beetä voisi olla ystävällinen ja kertoa, miksi edes harkitsee sitä. Pyydän ystävällisesti vakuuttamaan minut.

"6 §
Syrjinnän kielto

Ketään ei saa syrjiä iän, etnisen tai kansallisen alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Toisinsanoen yllä luetellut seikat eivät kelpaa oleskeluluvan hylkäämisen tai karkoituksen perusteiksi.
On se kumma, että vaikka kuinka paljon tätä toistelisi, niin jo heti seuraavalla sivulla ne ovat päässeet joltakulta unohtumaan.

"6 §
Syrjinnän kielto

Ketään ei saa syrjiä iän, etnisen tai kansallisen alkuperän, kansalaisuuden, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella."

Toisinsanoen yllä luetellut seikat eivät kelpaa oleskeluluvan hylkäämisen tai karkoituksen perusteiksi.
On se kumma, että vaikka kuinka paljon tätä toistelisi, niin jo heti seuraavalla sivulla ne ovat päässeet joltakulta unohtumaan.

Onko lisää hyviä syitä valita B?

Katopa. Sä oot kuitenkin jaksanu etiskellä viestejä. Et kuitenkaan näköjään mun viestejä. Voisitko ny samaan hikeen ettiä niitä mun kirjottamia vahvoja romanien ja pakolaisten puolustuspuheita. Ettet ihan paskanpuhujaksi jää. ;)

Katotaan löytyykö. Odotan innolla. ;)

En oo muuten koskaan edes asunu Lahdessa. Käyny oon. Paska kaupunki.

edit. Ai niin. Jos ei löydy niin sä voit taas kerran vetää sen tutun kortin esille.

Jeps, ja monelle rasistille on tyypillistä vetää herne nokkaan tai äityä lapsellisuuksiin ja kukkahattutäti-herjoihin melkein aina kun joku rohkenee olla heidän kanssaan eri mieltä, edes jollain tasolla. Jopa silloin kun se rasismikortti oikeasti toimii.

Nykyään on myös AKV-kortti. :hyper: Sitä käyttää tosin vain avuttomimmat.

Onko lisää hyviä syitä valita B?

mun mielestä pitäis erotella ensinnäkin ihmiset jotka oikeesti tarvitsevat turvapaikkaa ja ihmiset jotka tulevat töihin koska täällä on työvoimapula. 1. turvapaikanhakijat 2. töitä tekemään tulevat 3. muut. ensimmäisille myönnetään oleskelulupa kunnes tilanne kotimaassa rauhoittuu ja toisille myönnetään työn koeajan mittainen oleskelulupa joka muutetaan pysyväksi jos suorittaa koeajan loppuun.

ja noita oikeesti turvapaikkaa tarvitsevia ei tule suomessa koskaan näkymään kovin montaa, suurin osa kuolee siellä rakkaassa kotimaassaan tauteihin/nälkään/ym... ja niitä varakkaammilla on varaa reissata suomeen asti, niillä ois varaa myös tehdä jotain muutakin (vaikka jotain muutakin kun tulla valtion elätettäväks suomeen/ruotsiin/ym.) = heillähän ei ole mitään hätää. -> eivät tarvitse turvapaikkaa, oleskeluluvan ilman sosiaalietuuksia vois mun puolesta myöntää.

1. turvapaikanhakijat 2. töitä tekemään tulevat 3. muut. ensimmäisille myönnetään oleskelulupa kunnes tilanne kotimaassa rauhoittuu ja toisille myönnetään työn koeajan mittainen oleskelulupa joka muutetaan pysyväksi jos suorittaa koeajan loppuun.

1. Turvapaikanhakijat. Minustakin olisi hienoa ja humaania antaa turvapaikka siksi aikaa. Mutta kun tilanne on kotimaassa rauhoittunut eivät he ole menossa minnekään. Siitä pitävät huolen sosialistiliitto ja uutena tekijänä luterilainen kansankirkkomme. Ulkomaalaisvirastohan aikoi laittaa afgaanit takaisin. Moniko saatiin takaisin Kabuliin? Tässä on paljon parantamisen varaa. Jos maailmansyleilijät haluavat pakolaisia Suomeen, täytyy homman pelata myös toiseen suuntaan.

toisille myönnetään työn koeajan mittainen oleskelulupa joka muutetaan pysyväksi jos suorittaa koeajan loppuun

Tämä on ihan hyvä juttu. Kuinka pitkä sen tulisi olla? Käytännössähän se tarkoittaisi myös sitä, että työpaikan tulisi olla valmiina Suomeen tultaessa. Aina parempi.

Me emme täällä valitse jaskaa eikä paskaa näillä huutoäänestyksillä.

Minä haluaisin ihan rehdin kansanäänestyksen asiasta. Tuloskin on selvä.

En muista onko tämä ollut täällä aiemmin. Mutta Johannesburgin rappion rinnalla mainio esimerkki mitä tapahtuu kaupungille, kun valkoiset pakenevat siitä.

THE MULTI-RACIAL DECLINE OF CITIES IN THE UNITED STATES OF AMERICA - A PHOTOGRAPHIC ESSAY

THE RUINS OF DETROIT

Please note: This photographic essay is not meant to imply that all areas of the cities in question resemble the photographs. These pictures merely reflect regions, or suburbs, where White Flight has been the most extreme.

According to the 2000 US census, 88% of Detroit's population is non-White. This percentage is even higher in the city center. Detroit qualifies as the most ruined city in the USA. In addition to massive White Flight, the non-White residents started the tradition - which has spread to other cities - of "Devil's Night". This is the habit or burning down parts of the city on the night before Halloween.

A huge non-White population, combined with annual arson attacks, bankruptcy, crime and decay, have combined to make Detroit - once the USA's leading automotive industrial center - into a ruin comparable with those of the ancient civilizations - with the cause being identical: the replacement of the White population who built the city, with a new non-White population.

http://www.white-history.com/hwrdet4.htm

En muista onko tämä ollut täällä aiemmin. Mutta Johannesburgin rappion rinnalla mainio esimerkki mitä tapahtuu kaupungille, kun valkoiset pakenevat siitä.

Jos nyt vähän pääsee auto ruostumaan ni het pitää räpsiä kuvia. :D

Ei vaan. On vähän meno muuttunu MC5:n ja Stoogesin kulta-ajoilta.

Back
Ylös Bottom