Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Osanottoni kaikille lomilta palanneille; mä lähden rannalle vaikka pitäis töitä tehdä.

Ei vois vähempää kiinnostaa, koska v i t u t t a a jo valmiiks ja taas tuli todettua (töiden merkeissä siis) että ihmiset on idiootteja. Tai ei ne kaikki edes ole, mut nekin ketkä ei ole joutuu tekemään sellasella tahdilla töitä, että ne vaikuttaa idiooteilta kun ne ei ehdi ajattelemaan.

Parisuhdethreadissa tätä voisi pohtia hieman enemmänkin, mutta näin pikaisena vastauksena tuohon yhteen aiheeseen: Liukuvat ajat ovat lähes aina täysin perseestä. On raivostuttavaa kun on ihmisiä ketkä haluavat haahuilla miten sattuu, muistakaa se toinenkin osapuoli: Hän joutuu sovittamaan menojaan teidän menojenne mukaan.

On molemmille osapuolille reilumpaa sekä myös helpompaa sopia tarkkoja aikoja, tai ainakin kohtalaisen tarkkoja, ja myöskin noudattaa niitä. Näin ei tule turhaa valitusta eikä kumpikaan hukkaa aikaansa toisen odotteluun tunnista toiseen. Usein päivän/viikon ohjelma tulee rytmittää jollain tapaa ehtiäkseen tehdä niitä asioita joita haluaa, ja asenne 'mä tuun sit ku mä tuun' pilaa aikalailla kaiken.

Samaa mieltä. Itse olen aina ajoissa kaikissa tilanteissa ja ärsyttää jos muut ovat aina myöhässä. Välillä on hyvä sopia tiettyjä asioita etukäteen ja pitää niistä sovituista ajoista kiinni.

Tämä ei tietekään tarkoita sitä, että kaikki kauppareissutkin mennään minuuttiaikataululla ja ne sovitaan kolme viikkoa etukäteen.

On se väärin ku on yksin salilla ja laittaa mankkaan jonkun raskaamman levyn soimaa ni sit tulee 16-17 vuotiaita tyttöjä salille ja heti laitetaa NRJ radiost soimaa. Ja viel jäi MP3 kotii :wall:.

- krapula
- rahapula
- noista kahdesta johtuva vitutus, masennus, ärsytys, murhanhimo.

Nii, ja sekin että lomalla paisto arska 2 päivää, nyt kun istutaan töissä ni ulkona on helle luvattu koko vitun viikoksi ja tulevaks. Mua ei kiinnosta vitunvertaa korjata yhtäkää tietokonetta enää elämäni aikana.

Minkä takia naisten kanssa pitää aina sopia kaikki vuodeksi eteenpäin minuutin tarkkuudella?!!!!
MInä:"Meen kavereitten kanssa pelaan futista"
Nainen:"Monelta, kauan kestää, ketä tulee, eiks voitas olla kaksin....?"
Jos on vapaa-aikaa en mä vittu kyttää kelloa ja muutenkaan ihan turhaa semmonen suunnittelu ja kauhee sumpliminen, naiset opetelkaa käsite liukuva aika!!

nainen: "mitä tehään ens viikonloppuna, mitä tehään ens vappuna, mihin mennään uutenavuotena, mitä tehään puolentoista vuoden päästä tiistaina illalla?"
Vittu kyllä mä ymmärrän että jotain asioita sovitaan mutta miks mun pitäis aina tietää ja miks aina pitää tehdä jotain ja aina pitäisi olla just sen naisen kanssa, perkele!!

Samaa mieltä MissEvilin kanssa siitä että jos on tapaaminen niin pidetään sovitusta ajankohdasta kiinni.

Mutta..: kun mennään pelaamaan fudista, snookeria tai muuta illalla niin ettei mimmi ole mukana, niin siinä vaiheessa rupee oikeasti vituttamaan kun nainen vaatii tarkaa aikaa kun ollaan himassa.Vapaa aika on just sitä ettei tarvitsi katsoa kelloa koko ajan.

Joku ~25v emäntä esitteli takalistoaan kireissä trikoissa, kävi kaikki mahdolliset keikuttelu- ja taivutusliikkeet läpi...kuumottavaa :nolo:
Mitäs komediaa tässä on. Erittäin vakava asia. Et kai sä nyt jumalauta kireille perseille naura? Niitä pitää kunnioittaa. Jumaloida. Tuijottaa. Kuolata. Penetroida.

Vituttaa kun kaikki autot hintaluokassa vajaa tonni on paskoja romuja :curs:

kannattaa harkita sit kahta autoa: hyvä sekä halpa. aika kalliiks tulee loppupeleistä mutta saapahan molemmat.

Parisuhdethreadissa tätä voisi pohtia hieman enemmänkin, mutta näin pikaisena vastauksena tuohon yhteen aiheeseen: Liukuvat ajat ovat lähes aina täysin perseestä. On raivostuttavaa kun on ihmisiä ketkä haluavat haahuilla miten sattuu, muistakaa se toinenkin osapuoli: Hän joutuu sovittamaan menojaan teidän menojenne mukaan.

On molemmille osapuolille reilumpaa sekä myös helpompaa sopia tarkkoja aikoja, tai ainakin kohtalaisen tarkkoja, ja myöskin noudattaa niitä. Näin ei tule turhaa valitusta eikä kumpikaan hukkaa aikaansa toisen odotteluun tunnista toiseen. Usein päivän/viikon ohjelma tulee rytmittää jollain tapaa ehtiäkseen tehdä niitä asioita joita haluaa, ja asenne 'mä tuun sit ku mä tuun' pilaa aikalailla kaiken.

Öö, taisin ilmaista itseäni väärin, siis tottakai sovituista ajoista pidetään kiinni, mutta siis jos ei ole naisen kanssa sopinut mitään ja lähtee johonkin niin jostain syystä pitäisi kaikki tietää minuutin tarkkuudella ja vielä selittää, vaikkei sen menon jälkeen olisikaan mitään kyseisen naikkosen kanssa sovittuna.

Ja pointtini oli myös että miksi aina pitää tietää mitä milloinki juhlapyhänä ja viikonloppuna tekee jo kuukausia ennen jos ei ole mitään erityistä aatellut, saamara jokapäivä kysytään "no tiiäksä jo mitä me tehdään"

Ei todellakaan kannattanu jäädä kiinni.

Jep :rock:
Ois tullu vähän runtuu kun satasen alueel mentii iskän kaa Hayabusal 275km/h :D
Mitäköhän tosta ois tullu?

Sairaalassa makaavalla mummillani todettiin viikonloppuna keuhkokuume ja on kuulemma huonossa kunnossa. Äiti lähti samantien katsomaan, kun sai veljeltään soiton ja pyysi minut mukaansa. Enpä sitten pystynyt lähtemään katsomaan (lähestulkoon) kuolevaa ihmistä. Mä haluan muistaa mummini sellaisena kuin hän oli silloin, kun oli kunnossa.

Vituttaa ääliövanhemmat jotka eivät tajua, että pienellä lapsella täytyy olla aina jokin HATTU päässä, erityisesti näillä helteillä kun meinaa itsekin saada auringonpistoksen:curs: Niin ja tosiaan...siellä vaunukopassa se lämpötila saattaa hipoa jo saunalukemia!

Kunhan vituttaa.

1) Pomo ei vastaa palkankorotuspyyntöön juuta eikä jaata
2) Esimies päätti irtisanoutua yhtäkkiä -> pahimmassa tapauksessa helvetinmoinen asioiden uudelleen järjestely, TOIVOTTAVASTI EI!! Onneksi uusi esimies on mulle tuttu.
3) Liian hieno sää, valivali, mutta kun ei pääse biitsille heti aamusta
4) Hirvee hedari vaikka pitäs lähtee treenaamaan.
AI NIIN!
5) Alkukesästä tapahtui "hiukka ikäviä" meidän parisuhteeseen ehkä vaikuttavia asioita. Mies ei ollut moksiskaan, mutta nyt viikonlopusta asti ollut todella outo. Sain sen äsken tunnustamaan, mistä outous johtuu. Siis mitä vittua? Vähänkö käytte hitaalla. Ja tässä ei ole mistään "aviorikoksista" kyse, ennenkun joku alkaa moraalisaarnansa..

Sivuhuomio. Oon ajourani aikana saannut viidet ylinopeussakot, joista 3kpl(uusin mukaanlukien) on tullut Jämsässä! Ja kun otetaan huomioon, että olen ajanut kyseisen persreiän läpi/ohi ehkä max. 5-6 kertaa, niin jotain mättää jossakin. Nyt tein sitten periaatepäätöksen, etten enää koskaan aja tämän oksennusläjän läheltäkään.

Viikonloppuna rallien yhteydessä tuolla tienoillahan on ainakin ollut ihan hyper-super-special-valvonta päällä.

Mikä tuossa on omasta mielestä ollut hyvää on se, että siellä on oikeasti puhallutettu jengiä eikä vaan kytätty ylinopeuksia. Kaivakaapa huvikseen tilastoja esille ja katsokaa mikä on ollut suurimassa osassa onnettomuuksien syynä.
HUMALA

Mitä enemmän puhallutusratsioita, sitä parempi.

Back
Ylös Bottom