Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

ei huolta. niin miulakii. mut kyllä tuo pienen pohdinnan jälkeen nauratti.

Olen mies ja uskallan myöntää, etten tajunnut. :nolo: Joten kertokaa.

Auttaako, jos korvaat "NOM":it "NAM":illa ja sitten huomaat, että noiden valkoista b-kirjaimilta näyttävien kierukoiden sisällä on mustat täplät - kuin silmien pupillit?

Ahaaa.. no nyt aukes. Hienosti silta rouskuttaa :)

picture-216.htm

Tätä kaveria ei toi siltakuva naurata.

luoja paratkoon jos tuo gootti-otus on nainen, niin herra varjelkoon minua näkemästä mitään tuon kaltaista alasti.
Correct me if I'm wrong, mutta eikös tuossa kuvassa ole:
1) Iso mies jolla parta, pukeutuneena naisten kostyymiin?
2) Pieni pyöreä nainen pukeutuneena butch-tyyliin

Näin ainakin toivon, Luoja paratkoon jos tuon kokoisia naisia on oikeasti jossain liikkeellä. Ja jos on, myydäänkö semmoisiin metsästyslupia?

Correct me if I'm wrong, mutta eikös tuossa kuvassa ole:
1) Iso mies jolla parta, pukeutuneena naisten kostyymiin?
2) Pieni pyöreä nainen pukeutuneena butch-tyyliin

Näin ainakin toivon.

Tää teki tästä ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Mun mielestä ihanaa kun ihmiset uskaltaa ilmaista itseään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Mun mielestä olis kiva kun tällaisia tulisi kaupungilla vastaan, piristäisi mukavasti tällaista lämmintä loppukesäistä päivää. Ihanaa, ihanaa.

No joo..

Tää teki tästä ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Mun mielestä ihanaa kun ihmiset uskaltaa ilmaista itseään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Mun mielestä olis kiva kun tällaisia tulisi kaupungilla vastaan, piristäisi mukavasti tällaista lämmintä loppukesäistä päivää. Ihanaa, ihanaa.

Jos tommoinen poppoo tulisi vastaan kadulla niin en tiedä miten reagoisi. Eniten säälin niitten vanhempia.
Turhaa elämän haaskausta tommoset.

Jos tommoinen poppoo tulisi vastaan kadulla niin en tiedä miten reagoisi. Eniten säälin niitten vanhempia.
Turhaa elämän haaskausta tommoset.

No jos ne saa jotain kicksejä tosta erilaisuudestaan niin ihan sama, ei pitäis muiden persettä kutittaa.
Eihän noi nyt kaikkein esteettisimmästä päästä ole, mut ei ole moni muukaan joita joutuu kattelee. :)

Ettei kuitenkin olisi joku polttaripila tai vastaava leikkimielinen hupailu mallia "pukeudutaan goottiransuiksi ja juoksennellaan kaupungilla".

..Not. Hiton friikit pysyköön koloissaan. Yritin tohon edelliseen postiin jotain ironiaa tai jotain whateva. ;)

Back
Ylös Bottom