Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

kuinka pirussa pitää avata appelsiinimehu purkki ettei siitä valu kaataessa joka paikkaan??? ei ainakaan sitä viivaa pitkin mikä siihen on piirretty. APUA?

kuinka pirussa pitää avata appelsiinimehu purkki ettei siitä valu kaataessa joka paikkaan??? ei ainakaan sitä viivaa pitkin mikä siihen on piirretty. APUA?

Purista/nipistä oikein kunnolla katkoviivan kohdalta. Leikkaa varovasti älä puristele purkkia turhaan.

Kaataessa tapahtuva loiskiminen korjataan tekemällä pieni reikä mehupurkin kanteen, jotta ilmanvaihto pelaa purkissa.

Niin, mutta kuten sanottu, eihän niillä ole siellä edes sitä vessaa. Kyllä mää muumeja koko ikäni kattelleena sen verran tiedän Muumitalon (TM) rakenteesta (minun tyhmä kysymykseni olkoon: miten se TM-merkki näpytellään?) Ja luulisi, että edes jossakin muumijaksoista näytettäisiin, kuinka esimerkiksi Muumipeikko hihkaisee "Nyt minä menen vessaan!" tai Niisku-Neiti voivottelee kun pitäisi päästä pissille, muttei voi mennä koska Muumipeikko on jo vessassa.

Muumit ei muuten käy koskaan myöskään suihkussa.

Respect! :D
Mutta mikäli olen ymmärtänyt, niin heillä ei ole myöskään juoksevaa vettä? Sehän vaatisi kunnallistekniikkaa/sähköllä toimivan vesipumpun? Siten ei oikeen se vessa voi siellä talossa ollakaan, eikä suihku. Niillä on hyyskä;) ..ja ne tosiaan ui. (Ollaan muuten juuri suunnittelemassa tänne maalle jatko-osaa omakotitaloon, joka olisi sellainen torni niin kuin muumitalossa:D Väristä vielä kinataan. Sen kuuluu olla sininen! Oisko muuten sen muumitalon piirustuksia jossain? En löytänyt netistä kuin leikkimökkiin, pitänee piirtää itse..)

Respect! :D
Mutta mikäli olen ymmärtänyt, niin heillä ei ole myöskään juoksevaa vettä? Sehän vaatisi kunnallistekniikkaa/sähköllä toimivan vesipumpun? Siten ei oikeen se vessa voi siellä talossa ollakaan, eikä suihku. Niillä on hyyskä;) ..ja ne tosiaan ui. (Ollaan muuten juuri suunnittelemassa tänne maalle jatko-osaa omakotitaloon, joka olisi sellainen torni niin kuin muumitalossa:D Väristä vielä kinataan. Sen kuuluu olla sininen! Oisko muuten sen muumitalon piirustuksia jossain? En löytänyt netistä kuin leikkimökkiin, pitänee piirtää itse..)

Ei siellä mitään hyyskiä ole! turha luulo! :D Muumit eivät ulosta, eivätkä käy suihkussa, eivätkä varsinkaan piere. Uivathan he kyllä, tosin en tähän hätään muista kovinkaan montaa hetkeä jossa Muumipappa tahi -mamma lähtisi vapaaehtoisesti uimaan. Ja Nipsuhan ei ui mieluiten ollenkaan. Noniin, nyt tämä riittää minun osalta ennenkun menee viimesetkin uskottavuuden rippeet.. (jaa mitkä rippeet, ja minkä uskottavuuden)

Pohjapiirrustusongelmassa en valitettavasti osaa auttaa.

Nii, tietääkö kukaan, että onko noissa leathermaneissa 25 vuoden takuu?

"Takuuhuolto

Leatherman®-monitoimityökalut

Mikäli 25 vuoden kuluessa ostopäivästä havaitset Leatherman® työkalussasi joko materiaali- tai valmistusvirheen, palauta pelkkä työkalu ilman koteloa takuukortin kanssa Leatherman® Finlandille (emme voi ottaa vastuuta työkaluista, jotka eivät saavu meille, joten voit halutessasi kirjata lähetyksen). Tämä takuu ei koske työkalun väärinkäyttöä, siitä seuraavia vikoja, Tool Adapter:in vaihtokärkiä, kotelon tai värin kulumista. Suosittelemme, että vaihdat työkalun kotelon tarvittaessa.

Takuukorjaukseen tulevat tuotteet pyrimme korjaamaan samana päivänä kun se saapuu takuuhuoltoomme. Seuraavana päivänä tarkistamme korjatun tuotteen toimivuuden ja lähetämme tuotteen takaisin asiakkaalle.
"

http://www.leatherman.fi/web/index.php?id=11

Miksi nettideittailu tahtoo olla hieman "tabu"?

Elikkäs olen lukiossa harjoittelemassa paskan jauhamista, joten ei ehkä onnistu toi ammatin opiskelu sivussa, paitsi sitten kun oon 18 niin vois yrittää hakea oppisopimuskoulutuksella vartijaksi ja illalla tehä tota... Taitaa 4kk kestää toi koulutus..? Vai olenko aivan pihalla?:david:
Jotakin helppoa hommaa pitäs löytää jota vois tehä koulun jälkeen...

Soita muuttofirmaan. Kaikki osaa kantaa laatikoita.

Miksi nettideittailu tahtoo olla hieman "tabu"?

Siksi koska massojen käsitys todellisuuden luonteesta ei vastaa todellisuuden luonnetta. Massat tuppaavat ajattelemaan että ihmisessä täytyy olla jotain vikaa jos ei "perinteisesti" pysty löytämään kumppania. Nettideittailua pidetään myös arkojen ja hieman reppanoiden ihmisten toimintana, ts. kun ei muuten uskalleta lähestyä vastakkaista sukupuolta niin sitten turvallisesti voidaan koneen ääressä kirjoitella ja hioa, deletoida, muokata ja lisäillä sisältöä tekstiin, ennenkuin vihdoin painetaan sitä send- nappia.

On huomattavaa että Matti Vanhanen rehellisenä miehenä halusi mahdollisimman vähän muunnella totuutta omista nettideiteistään. Lähes yhtä onnettomaa mutta kulttuurisesti hyväksyttävämpää oli tapaaminen Ikeassa. (tiedän btw että Rinkku on saanut pildeä Anttilan pyyheliinaosastolta mutta ei kai muuten kukaan kaupassa ketään tapaa?)

Todellisuudessa nettideiteillä käy koko kansan kirjo - ujot, rohkeat, pitkät, pätkät, kauniit, vähemmän kauniit, ne jotka saisivat baarista mutta ovat kyllästyneet, ne jotka saisivat baarista mutta eivät pidä baareista, ne jotka eivät saisi baareista jne..

Paradoksaalista on että kansa on kymmeniä vuosia "nettideittaillut" kirjeenvaihdon muodossa. Jos tänä päivänä joku pari kertoisi tavanneensa perinteisiä paperikirjeitä lähettämällä se olisi kaikkien mielestä IHANAA vaikka kysymyksessä on periaatteessa ihan sama asia kuin nettideiteissäkin - tutustumisesta ennen IRL näkemistä.

Tietääkö joku mitkä laitteet ovat suljettuina sateella (kunnon sade, pienet kuurot kuuluu kesään ;)) Linnanmäellä ja Särkänniemessä? Ja siis tarkoitan nyt isoja laitteita eli possujunan sulkeminen ei välttämättä ole niin iso asia. :D

Itse muistelisin, että ainakin Linnanmäellä on ollut vuoristorata suljettuna sateella.

Kuka on toi eukko tossa coca-cola zero mainoksessa, siis ei se exä vaa se joka tullee niitte maukkautte kastikkeittesa kaa sielt ja lähtee sen "our heron" kaa siit katon läpi veke ? :nolo:

Kuinka nopeasti tulee sakot postilaatikkoon automaattisesta nopeudenvalvontakamerasta?:nolo:
Vaihtelee. Mulle on tullut parin päivän tai parin viikon viiveellä.

Joskus ne yllättävät romanttisesti pelkällä kehotuksella hiljentää vauhtia. :D

Back
Ylös Bottom