Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko mulla näössä vikaa tai näytössä mutta pakkiksen tekstit ovat vihreitä?? Vai onko tässä näytössä asetukset pielessä?

Käväsin äskettäin pakkiksen irkki kanavalla. Höpöttivät jostain eristyslevyistä. Puhutaankohan K-Raudan kanavalla sitten voimailusta?

Tykkään käydä parturissa, kävisin millisiilinkin siellä vetämässä. Se että tykkään käydä parturissa ei mitenkään liity siihen, että mun uusi hiusmuotoilija siis on noissa Miken postaamissa parissa viime kuvassa. Fru Nyyssölä. Toivottavasti se ei oo lomalla ny.

antibodari, kerronko terveisiä?

Jos mulla olis vähänkin enemmän kusta päässä mä kävisin muuten varmaan manikyyrilläkin.

Weiland, miten vitussa ton muka pystyy ownaamaan:eek:

Kohta vois lähtee lukemaan Jan Guillen Pahuutta, on hyvä!

Toi ketju on ihan paska, jos sinne postais Jack Bauerin, niin pelihän on siinä. Ja kaikki keinot Jackin kaatamiseksi on huijausta.

Toi ketju on ihan paska, jos sinne postais Jack Bauerin, niin pelihän on siinä. Ja kaikki keinot Jackin kaatamiseksi on huijausta.

Nyyssis ownais sen fanittamalla Baueria kovemmin kuin äijä ite:hyper:

Käväsin äskettäin pakkiksen irkki kanavalla. Höpöttivät jostain eristyslevyistä. Puhutaankohan K-Raudan kanavalla sitten voimailusta?

Siellä puhuttiin ennen sitä pitkän aikaa seksistä, ja tämän jälkeen ivattiin gootteja. Älä ole hätähousu.

Nainen yö-threadissä. Harvinaista herkkua.

Niin. No yleensä katselen tätä vain taustalta ja käytän aikani irkkaamiseen. Nyt poikkeuksellisesti viitsin kommentoida ihan tänne palstan puolellekin.

Back
Ylös Bottom