Arvaa kuka potari -peli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 33501
  • Aloitettu Aloitettu
Hmmm, selasin threadia taaksepäin ja tuli about kaksi kuvaa vastaan joita en heti tunnistanut. Kaivetaanpa siis omiakin arkistoja läpi, ja pysytään IFBB Pro -ukoissa niin ei liian toivottomaksi mene:

gesshuu1.webp

Ei ole kumpikaan.

Aika inhottava kuvakulma kyllä. Kamali parhaimillaan oli aika lähellä tuota. Demayo vois olla kuten myös nuori Titus. Noh, oon käyttänyt arvaukseni.

/me häipyy takavasemmalle.

Aika inhottava kuvakulma kyllä. Kamali parhaimillaan oli aika lähellä tuota. Demayo vois olla kuten myös nuori Titus. Noh, oon käyttänyt arvaukseni.

/me häipyy takavasemmalle.
Ei ole kukaan noistakaan. Helpotetaan sen verran, että kuva on otettu viimeisen 5 vuoden sisällä, ja kyseessä on kaverin läpimurtokisa.

ite veikkaan vaikka art atwood ja kisa 2002 toronto pro.
tuli myös gustavo mieleen tuosta.
Atwood on kyllä paljon raskasrakenteisempi. Gustavo Badell tuo on, Ironman Pro 2004 -kisassa, jossa sijoittui siis kolmanneksi.

Ja seuraavaa peliin:

gesshuu3.webp

Oli kyllä hämäävä kuva hohoo. Itse kyllä pidän Olympiaa Gustavon läpimurtona. Ei tuo Ironmanin kolmostila, AC:n seiskatila tai Show of Strengthin kolmostila
tuonnut kaverille sellaista nostetta, että häntä olisi vakavasti pidetty voittajakandidaattina, vaikka kuntonsa puolesta olisikin pitänyt.

Noh, onkos tossa kuvassa Quadzilla?

Edit: Nyt kun katoin tarkemmin, latsit tosiaan näyttää siltä että Francoishan se siinä.

Oli kyllä hämäävä kuva hohoo. Itse kyllä pidän Olympiaa Gustavon läpimurtona. Ei tuo Ironmanin kolmostila tai AC:n seiskatila tuonnut kaverille sellaista nostetta, että häntä olisi vakavasti pidetty voittajakandidaattina, vaikka kuntonsa puolesta olisikin pitänyt.
Se Ironmanin kolmossija oli ensimmäinen kerta, kun Gustavo pääsi kärkisijoille yhdessä neljästä arvostetuimmasta vuosittaisesta pro-kisasta (Olympia, AC, NOC, Ironman), ja seuraavana vuonnahan mies sitten voitti Ironmanin. Tuota 2004 Ironmania ennenhän Gustavo oli aivan tuntematon rivipro, joka sijoittui lähes aina kympin huonommalle puolelle (paitsi oli kerran kolmantena jossain hikisessä Toronto Prossa).

Anyway, tuossa lat spread -kuvassa on tosiaan Mike Francois. Oli ehkä liiankin helppo.

Tässä toistaiseksi viimeinen arvuutuskuva meikäläiseltä, hieman vanhempaa kilpailijakaartia:

gesshuu4.webp

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=36176&stc=1&d=1185927573

Se Ironmanin kolmossija oli ensimmäinen kerta, kun Gustavo pääsi kärkisijoille yhdessä neljästä arvostetuimmasta vuosittaisesta pro-kisasta (Olympia, AC, NOC, Ironman)

Muistan kyllä, mutta Ironmanissa oli tuolloin heikko lineup. Dexter ja Priestiä lukuunottamatta. Vaikka sijoitus oli hyvä, niin se ei kuitenkaan herättänyt sellaista reaktiota, että Gustavoa olisi pidetty kovana tekijänä, mahdollisena voittaja. Kaverista ei puhuttu mitään!

Meillä on vähän erilainen näkökulma "läpimurrosta", ymmärrän kyllä hyvin mitä tarkoitat.

ja veikataan Larry Scottia.

Back
Ylös Bottom