Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuulostaa tutulta tilalta, joka mulle tuli itselleni parikymppisenä. Intit ja lukiot oli käytynä ja olisi pitänyt lukea pääsykokeisiin ja hakea duunia jne., mutta ei saanut itsestä irti mitään. Koko ajan oli vaan ihan paskana ja mitään ei pystynyt tekemään. Edes kaupassakäynti tai ruohonleikkaus ei onnistunut. Pystyin itse kyllä nukkumaan vaikka 17 tuntia vuorokaudessa, mutta olin silti aina väsynyt.

Sun tapauksessa veikkaisin pitkälle mennyt uupumusta, joka voi johtua opiskeluista, töistä tai ihan mistä vaan. Mulla ei itselläni auttanut muu kuin parin-kolmen kuukauden totaalilepo ihan kaikesta. Onneksi sillä tilanne korjaantui. Sulla tuntuu olevan samoja oireita, joten veikkaisin sun tarvitsevan kanssa pitempää rauhoittumisjaksoa.

Joo, samoja juttuja. Kauppareissu about suurin urakka mitä tekee, ja senkin väkisin ja minuuttia ennen sulkemisaikaa.

Vituttaa tää saatanan missio ja olo tääl..Hulluna painaa hommia ja kiitokseksi saa pelkkää vittuilua ja valitusta joka vitun asiasta...Ei jaksa...

Ja en..en ole kypsä hiutale...ja en ota katkoja...

vitutttaa kun sataa joka päivä, nytkin tulee vettä ja kovaa.
ja miks foorumin kello on 9 ja mun 10? häh?

Nyt ensin töihin ja sitten kuudelta lähtö Raumalla ja heti takaisin. Enkä ehtinyt edes polttaa Lamb of Godin biisejä levylle automatkaa varten.

Ei helevetti voi olla näin vaikeeta vaihtaa sähköpostiin salasanaa! V*tun outlook, koko ajan tulee joku error tjsp, vaikka ihan samalla tavalla olen aina onnistunut vaihtamaan. Salasana vanhenee 9 päivän päästä, jeejee sitten en voi käyttää tuota sähköpostia.

Eilinen ryyppäys autto hieman tuohon vitutukseen mutta ei paljoa. Vittu. Kaikki vaan paskaks mikä ei oo omaa.

Ei helevetti voi olla näin vaikeeta vaihtaa sähköpostiin salasanaa! V*tun outlook, koko ajan tulee joku error tjsp, vaikka ihan samalla tavalla olen aina onnistunut vaihtamaan. Salasana vanhenee 9 päivän päästä, jeejee sitten en voi käyttää tuota sähköpostia.
Mulla kävi kerran niin, että meni IP banniin kun olin vahingossa laittanu salasanan väärin - riittävän monta kertaa kun yrittää hakea sillä väärällä salasanalla ei uusikaan toimi.

Paskin mave"treeni" ikinä. Piti vetästä melko helppo 4x2x165 mutta oli saatana kun ei meinannu lämmittelypainotkaa nousta joten lähinpä vittuun vitutuksissa vittu. Huonost nukuttu yö ja viikon kova treeni vaati veronsa. Oli aika wtf-fiilis kun 140 ei noussu kokonaa ylös. Naks-naks-naks ja pang. Tänää aikasin nukkumaa. Huomenna ois 2x2 penkkisarja mutta meneeköhän reisille seki...

Vituttaa vähintäänkin se et meni tyttöystävän kanssa poikki :itku:

Vituttaa se kun ei osaa itse toimia omien periaatteiden mukaan... nyt kaks viikkoa vatvonu samaa asiaa ja alkaa pikkuhiljaa mielenterveys mennä tässä. Tuli kans eilen kännispäissä tehtyä tyhmää, miten sitä voikaan onnistua satuttamaan ihan viattomia ihmisiä omilla sekavilla puheillaan ja ajatuksillaan.

Löytyispä vaan voimia toimia oikein, mutku ei ni ei. Ei tunnu aikakaan auttavan.

Saatana!!

Tarina: Lähdin ulkomaille tyttöystäväni kanssa(Kosille), ensimmäisenä päivänä ajattelimme vuokrata mönkijän, ja kuljimme sillä "kaksi päällä". Otimme täysivakuutuksen koska vuokrafirman pitäjä ehdotti sitä että voisi olla hyvä olla sellainen. Tämä toi hontaan 4 euroa hintaan enemmän, joten mikä ettei.

Toisena päivänä ajattelimme vuokrata ihan skootterin että liikkuminen olisi helpompaa taas kosin saarella. Mukava päivä kaikin puolin, snorklausta eri rannoilla...jne..

Kolmas päivä. Alkoi ihan normaalisti. Vuokrasimme taas sen saman mönkijän minkä ensimmäisenä päivänä, tänä päivänä vuokrafirman pitäjän vaimo vuokrasi sen meille niin kuin ensimmäisenä päivänä. Tällä kertaa nainen ei kysynyt 4 euron lisävakuutuksesta, joten ei tajuttu sitä ottaa. Naisen poika oli firman ulkopuolella pesemässä skoottereita n. 15 metrin päässä meistä. Tyttöystäväni oli vuokratessani mönkkärin vieressäni.
Lähdimme erääseen paikkaan snorklaamaan jossa oli jotain kuumia virtauksia.

Takaisin tullessamme tuli janoja tajusin että vesi on loppu, näin supermarketin vasemmalla n. 200 metrin päässä. Laitoin hyvissä ajoin vilkun ja ryhmityimme melkein keskiviivan tuntumaan ja käänsin kun kuulin hätäjarrutuksen ja sit pamahti ja kolahti.
Tajusin että nyt ollaan ilmassa ja tulin maahan. Jalkaan sattui SAATANASTI:curs:, Huusin tyttöystävääni joka oli mönkijän kanssa noin 10 metrin päässä minusta, hän juoksi mun luokse ja sanoi olevansa kunnossa.
Raahasin itseni tyttöystäväni avulla katukivetykselle, johon tuli ensimmäiseksi kaksi saksalaisturistia ja kysyivät onko kaikki hyvin? Sanoin "i think my leg is broken"...paikalliset katselivat kauempana...tajusin että meihin oli törmännyt auto, fiat punto.

Punton omistaja oli autonsa luona n.10-15 metrin päässä meistä ihmettelemässä puskuriaan, kunnes huusin hänelle englanniksi että tuu tänne idiootti:curs:.
Mies oli paikallinen n.30 vuotias.

Joku paikallinen kysyi tarvitsemmeko ambulanssia? Mitä vittua?!?! kävelenkö sairaalaan jos en jalkaa saa edes kosketettua:curs:??!
Hän soitti ambulanssin. Törmääjä tuli kysymään minulta ja tyttöystävältäni olmmeko kunnossa?

Ambulanssi tuli ja lähdimme kohti sairaalaa...

Sairalaan päästyämme odotin, n. 10 minuuttia aulassa kunnes lääkäri tuli luoksemme, hän kysyi olemmeko kunnossa. Sanoin että jalka paskana ja tyttöystävällä taitaa olla ranne venähtänyt.

oukei sanoi hän ja otti minut ja rullatuolini johkin huoneeseen jossa oli muistaakseni 2 naista ja kaksi miestä lääkärin ja minun lisäkseni. Yksi naisista veti röökiä vieressäni:eek:(!?!?!?) sanoin että voiko täällä polttaa englanniksi? Nainen sanoi että ei ja jatkoi tupruttelua:eek:... Lekuri taitteli nilkkaani ja sanoi että röntgeniin heti. Hänen avustajansa siirsi minut käytävään odottelemaan jossa odotti kaksi polliisi setää.

Poliisi sanoi että mitä tapahtui? Selitin tilanteen jonka aikasemmin selitin. Poliisi totesi minulle että "you are guilty for the accident".Itse sanoin että you are kidding me?. Se sano että No sir...:curs:Poliisi puhallutti minut seuraavaksi.
Puhalsin alkometrin näköiseen vehkeeseen joka näytti lukeman 0.10...Sanoin että mitä vittua en ole juonut kuin vettä kahden päivän ajan...puhalsin toisen kerran ja lukema nousi 0.16!?!?! Sitten meni hermot:curs:.
Huusin että nyt niitä vitun verikokeita peliin ennen kuin tapahtuu kummia.:curs:
Hoitaja haki minut röntgeniin.

Takasin palattuani tyttöystäväni jutteli poliisien kanssa ja sanoi minulle että poliisit oli itsekin puhaltaneet siihen masiinaan ja se oli näyttänyt heidänkin juoneen.:david:
Ja takasin lekurin huoneeseen...lekuri sanoi minulle että hiusmurtuma kipsi 2 viikkoa. mä sanoin että oukei.
Ja eikun kipsaamaan(nainen veti röökiä samalla kun laittoi miehen kanssa kipsiä mulle). Takasin käytävälle jossa oli mönkijän vuorkanneen firman omistaja miekkonen odottelemassa ja sanoi että olet syyllinen tapaturmaan ja maksat uuden mönkijän..haistatin vitut.

Taksilla hotellille.

Kaksi päivää myöhemmin mies tuli hotelliimme matkaoppaan kanssa ja keskustelimme asiasta.
Mies sanoi:käätyessäni supermarketille minun olisi pitänyt laittaa vilkku oikealle, siirtyä tien oikeaan reunaan , pysähtyä, katsoa tuleeko takaa autoa ja vasta sitten vilkuttaa vaemmalle ja kääntyä marketille...haistatin vitut.
Oppaamme sanoi että asia ei ole noin.soitin suurlähetystöön jotka sanoivat että asia ei ole noin.

seuraavat päivät odotimme vain suomeen pääsyä.

Suomessa taas ja samanä päivänä mehiläiseen röntgen kuvien kanssa, jotka totesivat että kreikkalinen hiusmurtuma näköjään tarkoittaa että pohjeluu on katki:wall:. Vittu!!!:curs: Ei voinut uskoa korviaan kun kerroin sille lekurille tän tarinan.

Eikun töölöön tapaturmaselle. jossa sanottiin että ohhoh ja kuusi viikkoa saat kävellä kipsi jalassa.

Emme aio mennä koskaan Kosille:down: enää.

Pisti oikein vituttaan itseäkin tuo lomatarina! :curs: Pikaisia paranemisia kuitenkin!

Back
Ylös Bottom