Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Stellan keikka tänään! :haart: En tiedä vielä saanko seuraa vai en, mutta eipä tuo mitään. Meen yksin jos ei(vät) tajua parastansa :D

Yksin on hyvä mennä, mäkin olin Metallican keikalla yksin ja hauskaa oli!

Iloisia asioita: Ostin hanurimusiikkilevyn! Tai itseasiassa kaksi, toisen itselleni ja toisen kaverille... Joten jos näitte kaksi urpoa punaisessa pikkuautossa säkkijärven polkka täysillä soiden, näitte mut ja kaverini. :rock:

Säkkijärven polkka on yks parhaimmista biiseistä :haart:

Päivä on ollut pitkä, mutta väsymys on ollut poissa. olet odottanut viikonloppua ja rentoutumista muuttohommista ja töiden teosta. On hyvä olo, kun on pyöräillyt töihin ja takas ja päässyt salille, jossa treeni sujui hyvin. Hyvä ruoka ja relaaminen kruunaa kaiken..:)

kesäloma alkoi:hyper:
sega master system on koottu ja pelittää niin, että tässä se loma sitten meneekin:D

En tiä onko tää vitutuksen aihe vai iloinen asia(vielä), mutta nuuskatorni hupeni. Olin sitä sillä silmällä käyttänyt että loppuu nopiaan. Ei tiedä vielä tuleeko mitään nikkiksii vai ei. Himottaako vai ei. Kyl tähän asti ainakin on pärjätty vaikka ois loppunu kesken mutta nyt tahti on ollut todella kiivasta.. :D

Aijaijai.. kyl mä onnistun:) eka selvä perjantai Piiiiiiiiitkääääääääään aikaan..
viimeeksi intin ekassa gineksessä heinäkuussa 3 vuotta sitten, sitä ennen kai 9luokalla tai lukion ekalla.

Jess! enää huominen, ja mä voin sanoa pitäneeni 3. selvän kokoviikonlopun 2000luvulla!!!!

vähänks siistii, ihan tuntee voittavansa itseään

Rouuurrrrrrrrrrrrrrrrr! Sali aukee maanantaina. Alkaa Rajamäellä rauta nouseen, vaikka mä en sitä nostakkaan :D

Tänään kattomaaan Simpsoneita:hyper:!!! Mikäs vois olla paeremmin: tolaalilepo treeneistä, hyvä leffa ja mukava seura:).

Mekin mennään! Printtasin finnkinon sivuilta leffaliput, viimeksi kun tein noin lipuntarkastajan mielestä printterini oli liian surkea että viivakoodista saisi mitään irti. Mennään taas kiusaamaan niitä ukkeleita :D

Ja maanantaina Rivieerallleee :haart:

Ei ole tullut laskun laskua kahteen viikoon :eek: WTF ouh yeaaah! :rock:

Jee, ukkonen täällä tai ainakin kuulu jyrähdys kuulokkeiden taustalla....ulos katselemaan

Viimeksi muokattu:
Aijaijai.. kyl mä onnistun:) eka selvä perjantai Piiiiiiiiitkääääääääään aikaan..
viimeeksi intin ekassa gineksessä heinäkuussa 3 vuotta sitten, sitä ennen kai 9luokalla tai lukion ekalla.

Jess! enää huominen, ja mä voin sanoa pitäneeni 3. selvän kokoviikonlopun 2000luvulla!!!!

vähänks siistii, ihan tuntee voittavansa itseään

Minäpä lopetin kokonaan.Yli arvostettua tuo ryyppääminen muutenkin.

Back
Ylös Bottom