Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

No eiköhän tuo ole. Ei vaan mitään hajua mikä on mun asiakastunnus :D Paljonkohan tuolla tilillä mahtaa olla.. kertyykö ne kokoajan sinne vaan vai pyyhitäänkö ne kerran kuussa pois?

kertyyhän ne sinne ja niille maksetaan jopa vähän korkoa (prosentti kai)

sä tarttet sun s-kortin numeron ja nelinumeroisen asiakaskoodin (vai mikälie), jonka löytää siitä ässälapulta missä tulee tilin saldot yms kotiin.

kertyyhän ne sinne ja niille maksetaan jopa vähän korkoa (prosentti kai)

sä tarttet sun s-kortin numeron ja nelinumeroisen asiakaskoodin (vai mikälie), jonka löytää siitä ässälapulta missä tulee tilin saldot yms kotiin.

En kyl muista että ois ikinä tullu tollassai himaan.. onkohan toi sittenkin rinnakkaiskortti ja joku nostaa mun rahoja nyt jossain prkl. Ne on joka penni mun.

Ei tossa tosin lue mitään rinnakkaiskorttia. Ainut niin R/P ..

En kyl muista että ois ikinä tullu tollassai himaan.. onkohan toi sittenkin rinnakkaiskortti ja joku nostaa mun rahoja nyt jossain prkl. Ne on joka penni mun.

Ei tossa tosin lue mitään rinnakkaiskorttia. Ainut niin R/P ..

käyhän jossain ässäkaupan neuvonnassa, siellä on yleensä nättejä naisia ja ne varmasti selvittää sun tilanteen, että kelle oot boonuksia paukutellu.

Näin teen. :D

Niille asiakasomistajille, joilla ei ole S-Tiliä, Bonus maksetaan määräajan voimassa olevana bonusrahakuponkina asiakasomistajapostin mukana

S-Kanava

oho niinpä onkin.

eli siis jawheadin bonukset taitaa mennä jollekulle toiselle jos noita s-posteja ei oo kuulunu..

IKIvanha telkkari mulla.
Nyt siitä ei näy kuvaa, pelkkä valkoinen ruutu. Onko tuon eteen tehtävissä mitään?
Oon potkinut ja lyönyt sitä, ei auttanut. Ja kaikki johdot on ihan kiltisti paikoillaan.

Kasilta vois kattoa kun Gordon Ramsay karjuu..

Ootkos koittanu johot irti ja takasin?

Ootkos koittanu johot irti ja takasin?

olen joo.. näyttää olevan jossain tuolla lootan sisällä jokin vika. Voisihan sitä mennä umpimähkäisesti sörkkimään sinne, mutta jos se olisi yhtä turhan kanssa niin mielummin vaan yritän hankkia jostain ilmaisen, edes hetkellisesti, toimivan telkkarin :D

Miten ärsyttävistä juopoista pääsee kätevästi eroon? Siis kadulla (tai vaikka julkisessa kulkuvälineessä). Baarissa yleensä ei tuota ongelmaa ole, kun siellä ei näihin lemuaviin, koko vuoden roskiksessa asuneisiin yksilöihin niin usein törmää.

IKIvanha telkkari mulla.
Nyt siitä ei näy kuvaa, pelkkä valkoinen ruutu. Onko tuon eteen tehtävissä mitään?
Oon potkinut ja lyönyt sitä, ei auttanut. Ja kaikki johdot on ihan kiltisti paikoillaan.

Veikkaan, että kuvaputkelta puuttuu tietyiltä osin jännite. Tuskin kannattaa korjauttaa... Älä kuiteskaan mene rassaamaan sen sisuskaluja, siellä saattaa olla sitä jännitettä yhden valokaaren ja pikapermanentin tarpeisiin.

Kuka on se sexy nainen, siinä MTV:een tiedotus pätkässä... Avaa kortsupaketin..?

Pitääkö pyykinpesukonetta kuljettaa vain ja ainoastaan pystyasennossa, vai saako esim. laittaa kyljelleen autoon?

Pitääkö pyykinpesukonetta kuljettaa vain ja ainoastaan pystyasennossa, vai saako esim. laittaa kyljelleen autoon?
Ainakin olisi hyvä laittaa ne mukana tulleet raudat kiinni sinne taakse, jotka lukitsevat sen pesurummun paikalleen ettei se pääse kolisemaan hajalle. Kuljetusasennosta en tiedä, sorry..

Back
Ylös Bottom