Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi maailmassa on vain kaksi sukupuolta?:D
Miehet menis sekaisin, jos niiden täytyisi alkaa pähkäilemään, että minkä muotoiseen vastakoloon oman muotoinen kanki sopii. Tosin ennen pitkään anttilassa myytäisiin jatkovarsia, jotka mahdollistaisi yhtymisen minkä tahansa muotoiseen koloon. Mutta yksinkertaisuus on kaunista, siksi vain kaksi.Miksi maailmassa on vain kaksi sukupuolta?:D
Miehet menis sekaisin, jos niiden täytyisi alkaa pähkäilemään, että minkä muotoiseen vastakoloon oman muotoinen kanki sopii. Tosin ennen pitkään anttilassa myytäisiin jatkovarsia, jotka mahdollistaisi yhtymisen minkä tahansa muotoiseen koloon. Mutta yksinkertaisuus on kaunista, siksi vain kaksi.
Minkä takia mulla on tossa pöydällä oma puhelin vaikka vastaan vaihteesta?
sulla on käytössäs x kpl tukikuukausia, ihan sama kuinka monta koulua käyt niillä kuukausilla, ne ei muutu ja jos ne loppuu, ne loppuu eikä niitä saa lisää m istään.
paljon maksaa dvd:n lähetys postin kautta ?
Kun rakennetaan pilvenpiirtäjiä yms muita korkeita rakennuksia, tarvitaan aika isoja nostokurkia tms. Miten nämä koneet viedään rakennuspaikalle vai kootaanko ne paikan päällä? Saa laittaa muutenkin linkkejä pilvenpiirtäjien rakentamisesta...
Oon tässä kolme vuotta vinguttanut S-Korttiani S-Marketeissa sun muissa mihin se käy. Kortissa lukee "käteinen". Mitä tämä tarkoittaa.. onko siitä vingutuksesta mulle mitään hyötyä?
Kortissa lukee "käteinen". Mitä tämä tarkoittaa.. onko siitä vingutuksesta mulle mitään hyötyä?
Onko se kortti sun omissa nimissä?
, mutta tajusin juuri yhden asian tuosta avataristasi. Olin aina katsonut, että siinä on Kaari Utrio jonkun ison kirjan kanssa, mutta sehän onkin Log Lady. Kyllä on taas ollut synapsit solmussa.Ei tyhmä kysymys, mutta voisko joku heittää linkin siihe treadii jossa voi reenata kaikkea: kuvien liittämistä, lainausta yms.? kiitos
Ihan, mutta tajusin juuri yhden asian tuosta avataristasi. Olin aina katsonut, että siinä on Kaari Utrio jonkun ison kirjan kanssa, mutta sehän onkin Log Lady. Kyllä on taas ollut synapsit solmussa.
Onko sampoolla ja suihkusampoolla/pesugeelillä/body wash/whatever oikeasti mitään eroa? Eikö vois vaan pestä naaman ja kainalot ja likaset varpaat sillä samalla, millä pesee hiuksetkin? Eikö se oo vaan markkinointia, että pitää ostaa enemmän kun jokainen ruumiinosa tarvii oman pesuaineen? Häh?