Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Niin minunkaan mielestäni tuon uutisen paikka ei ole tässä ketjussa, kun se ei oikeastaan koskettele mitenkään monikulttuuria, kun kreikkalaiset ovat osa samaa länsimaista kulttuuria kuin suomalaisetkin.

Tälläiset uutiset ovat monikulttuuria:
http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=26&story_id=41446

Kusipäät maahanmuuttajat riehuvat niin, että kouluissakaan ei ole turvallista vaan pitää palkata vartijoita.

Niin minunkaan mielestäni tuon uutisen paikka ei ole tässä ketjussa, kun se ei oikeastaan koskettele mitenkään monikulttuuria, kun kreikkalaiset ovat osa samaa länsimaista kulttuuria kuin suomalaisetkin.

Mutta se soitti musiikkia joka ei mitenskään kuulu meidän kulttuuriin. Olisi saakeli soittanut säkkijärvenpolkkaa mieluummin. Tommonen ihmemusiikin soitto on just sitä ristiretkeä monikulttuurisuuden puolesta. Sama kun menis suoraan sanomaan et Helsingissä ja Nykissä on omasta mielestä aika turvallista. Yhtä paha temppu mun mielestä!

Cthulhu on näemmä sitten liittynyt monikulttuurisuuden ristiretkeen. Mikä tarve on puolustella kreikkalaista vaimonvasarointikulttuuria, joka ei tähän maahan sovi ja kuulu?
Minä en henkilökohtaisesti enää uskalla liikkua Kalliossa, kun siellä pyörii näitä kreikkalaisia rakkareita vasaroineen ja kansanmusiikki-instrumentteineen.
Ja vievät vielä meidän naiset.

No niin, unohdetaanpas jo tuo kreikkalainen yksittäistapaus:)

Onhan se nyt jukopliut käsiteltävä perusteellisesti. Kyllä varmaan käsiteltäis perusteellisesti jos joku rohkenis vaikka esittää ettei koe oloaan turvattomaksi Helsingissä tai Nykissä. Nää jutut on kato ristiretkeä monikulttuurisuuden puolesta niin kuin joku nerokkaasti ja perustellusti totes.

Niin tuli tuosta Mätänevästä Kristuksesta mieleen se, kun luin jutun jostain EU:n rahoittamasta projeltista jossa esitellään Eurooppaa elokuvan muodossa.
Voisi siinä mahanmudattajalla tulla Allah mieleen, kun mukana olisi myös pari Death Metal videota.
http://www.youtube.com/watch?v=aox_RZVeTM8

Tätä Cthulhun postaamaa linkkiä voisi Taivaanisäkin kommentoida:
http://www.expatica.com/actual/article.asp?subchannel_id=26&story_id=41446

Tää vahvistaa mun aiempia käsityksiä. Jälleen yksi osoitus siitä että on vaikea kotouttaa vieraasta kulttuurista tulevia ihmisiä. Se että mun mielestä Helsingissä ja Nykissä on turvallista ei tarkota että kannattaisin vaikka tommosta Saksan touhua. Täähän käy kyllä mun postauksistakin ilmi jos niitä jaksaisi lukea.

Lisäys edelliseen: Kaksi kertaa olen kyllä alottanu ristiretken monikulttuurisuuden puolesta. Ensimmäisellä kerralla ilmotin että mulla on työkaverina romani joka hoitaa työhommelinsa hyvin. Aika törkeä veto minulta. Kaameaa hyysäröintiä tommonen.
Toinen kertahan oli tämä muutaman päivän takainen ja vielä törkeämpi eli se kun sanoin etten oo tuntenut oloani turvattomaksi Helsingissä ja Nykissä. Se oli jo aika anteeksiantamaton tempaus ja suorastaan ennenkuulumatonta hyysäröintiä.

Monikultturistipartisaanien ilmeinen tavoite on lukottaa ketju postaamalla sivukaupalla paskaa järkevien argumenttien loputtua. Ristiretki on toteutettava hinnalla millä hyvänsä. Tai no, internetissä väittelyhän on kuin paraolympialaiset...

Monikultturistipartisaanien ilmeinen tavoite on lukottaa ketju postaamalla sivukaupalla paskaa järkevien argumenttien loputtua. Ristiretki on toteutettava hinnalla millä hyvänsä. Tai no, internetissä väittelyhän on kuin paraolympialaiset...

Älä nyt! Oon iloinen että saitte nopeasti elintärkeän uutistenpostausduunin käyntiin. Ja komeasti vieläpä!

En ole rasisti. Jokainen työssä käyvä maahanmuuttaja on hyvä juttu. Omassa duunipaikassa on paljon itänaapureita, ja täytyy sanoa että ovat kyllä ahkeria ja kovan ammattitaidon osaavia kavereita. Mutta sitten kun mennään näihin siwan ulkopuolella hilluvista tulevista nuorisokriminaaleista niin moro..

Vois vaikka vähän kattoo noita maahanmuuttajien taustoja enneku niitä ottaa. Selväähän se on että kouluttamaton somali ei suomessa pärjää, kun ei sille edes siivoojan työt kelpaa, ite se tietenkin kelaa että pitää olla vähintään hjuvin palkattu toimistotyö.

Ensimmäisellä kerralla ilmotin että mulla on työkaverina romani joka hoitaa työhommelinsa hyvin. Aika törkeä veto minulta.

En uskoisi tuota muuten mutta olen sitä mieltä, että tälläisissä keskusteluissa on pakko uskoa muiden kirjoituksia, koska muuten tälläisissä keskusteluissa ei ole mitään järkeä.
Olen tuntenut muutaman romanin jotka ovat työelämässä ja hoitavat hommansa hyvin. Kaikkia heitä yhdisti se, että he eivät ole missään tekemisissä ns. romanikulttuurin kanssa ja normaalit mannet vihaavat heitä.
Osaatko antaa arviota, että kuinka monta prosenttia mustalaisista on yhteiskuntaa hyödyttävissä töissä?
Veikkaan noin yhtä prosenttia ja sanoisin, että somalit pyörivät samoilla luvuilla. Eli kummatkin ovat ryhmiä jotka muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kuluttavat enemmän yhteiskunnan varoja kuin tuottavat.

Niin ja hatun nosto noille jotka toimivat vastoin kulttuuriaan ja ovat yhteiskuntamme hyödyllisiä jäseniä.

Älä nyt! Oon iloinen että saitte nopeasti elintärkeän uutistenpostausduunin käyntiin. Ja komeasti vieläpä!

Iso mies, munat ja kaikki. Eiköhän tuo kreikkalais-ristiretki-helsinki-NY- perseveraatio riittäne jo. Olet fiksumpi kuin nuo postaukset antavat ymmärtää. On sinänsä hölmöä "vastapuoleltakin" kommentoida toisen subkektiivisia turvallisuuden tai turvattomuuden tunteita. Rikostilastot ja niiden aiheuttama tunne ovat eri asioita. Jatketaan keskustelua fiksummalta pohjalta.

Osaatko antaa arviota, että kuinka monta prosenttia mustalaisista on yhteiskuntaa hyödyttävissä töissä?
Veikkaan noin yhtä prosenttia ja sanoisin, että somalit pyörivät samoilla luvuilla. Eli kummatkin ovat ryhmiä jotka muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kuluttavat enemmän yhteiskunnan varoja kuin tuottavat.

Kyllä mä romanien kohdalla veikkaan kahta prosenttia. Somalien kohdalla jopa viittä. Postikin palkkasi vähän aikaa sitten 50 somalia (tai lasketaanko postin duunit yhteiskuntaa hyödyttäväksi?). Ja lisää on tulossa kuulkaas. Ja huomasin ihmeekseni että duunin yksi kesäsiivooja oli nuori somalinainen. Jos niitten naiset (tulevat sukupolvet)alkaa huhkia hommia niin voidaan päästä kymmeneenkin prosenttiin. Tulkin hommia ja tommosia mä en laske yhteiskuntaa hyödyttäviksi.

Iso mies, munat ja kaikki. Eiköhän tuo kreikkalais-ristiretki-helsinki-NY- perseveraatio riittäne jo. Olet fiksumpi kuin nuo postaukset antavat ymmärtää. On sinänsä hölmöä "vastapuoleltakin" kommentoida toisen subkektiivisia turvallisuuden tai turvattomuuden tunteita.

Kieltämättä pikkasen sieppasi että kaverit keuhkoaa kuin menkkavaivaset horoperseet kun ilmotan henkilökohtasen mielipiteeni Helsingin ja Nykin tilanteesta. Että semmonen ristiretki. Mutta parempi unohtaa kyseinen episodi. Kun en koe kauheasti olevani sillä "vastapuolella".

Rikostilastot ja niiden aiheuttama tunne ovat eri asioita.

Katuväkivallan kohdalta kun tilastoja räknää niin ne tais olla mun kokemuksen puolella. Jos oikein katoin noita Lovecraftin luomuksen linkittämiä tilastojia. ;)

edittiä. Ei siinä siis kyllä kaupunkeja ollu eritelty eikä Nykin tilannetta varsinkaan.

somalikerho kritisoi noiden rötöstelijöiden palauttamista ylexin uutisissa. syytti samalla suomalaisia koska "ei oteta vastuuta pakolaisista" eikä noita sais palauttaa. eivät kuulema tarttis kuin jalkapallon ja kaikki ongelmat katoais....

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/id65036.html

e: eikun sanoikin että ei pelkästään jalkapallo riitä.

Saimme somaleista uuden elätettävän ihmisryhmän mustalaisten rinnalle. Nyt tarvittaisiin mies sanomaan tämä tosiasia ääneen. Ja häätämään somput vit.. pois

Back
Ylös Bottom