Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

MIkä sen kiinalaisen hieman tukevan pojan nimi oli kenen naama oli modattu kaikkiin erilaisiin kuviin:D?

Aloimme viime yönä työkaverin kanssa pohtia, että onko F1-auton kaasu polkimella vai ratissa? Kovasta yrityksestä huolimatta tietoa ei internetistä löytynyt. Itse olen sitä mieltä, että kaasu on polkimella kun taas työkaveri väittää toista. Olisiko täällä jollakin asiasta varmaa faktatietoa? :)

juomapullon nappula, ledinäytöt vaihteelle ja nopeudelle. Ledivalot rundeille. Käsikytkin sieltä löytyy tosiaan myös, käytetään startissa ja varikkostopeilla.

Sitten löytyy mahdollisesti jokin monitoiminäyttö ja ainakin monitoimi kytkin jolla valitaan mitä säädetään. Ja siihen sitten ne säätimet. Koplattavia asioita ovat mm. rajoitin, tasauspyörästö, jarrubalanssi yms.

Ratissa ainaki vaihteet ja muut sälät. Se tuli mieleen kans että mclarenilla ollu joskus käytössä sellanen systeemi että kaasupolkimen alla on jarru kans mut onkohan nykyään kellään enää tommosta systeemiä käytössä ?

En tiedä missä oli mutta ylimääräinen jarrupoljin siellä oli ainakin kauden 98 alussa. Muistaakseni saivat sen avulla jarrutettua vain toisen puolen jarruja. Äkkiä ajateltuna kannattaisi jarruttaa sisäkaarteen puoleisia samalla kun painaa kaasua.

Voidaanko mesetys "tietyssä mielessä" laskea pettämiseksi?

Periaatteessa kaikki mitä ei voi kertoa kumppanille juuri niin kuin se tapahtu voidaan laskea pettämiseksi, eiks jeh?

edit: siis tietyssä mielessä voidaan laskea

Todellakin lasketaan. kyllä sen itse tietää. Jos et voi kertoa siitä kumppanillesi niin onhan se vähän sellasta selän takana epärehellistä puuhastelua.

Mesetys pettämistä? Kuulostaa ehkä naurettavimmalta ikinä.

"Sika, sä juttelit netissä sen tytön kanssa!!##1" Ei pysty ymmärtämään...

Mesetys pettämistä? Kuulostaa ehkä naurettavimmalta ikinä.

"Sika, sä juttelit netissä sen tytön kanssa!!##1" Ei pysty ymmärtämään...

Mä luulin, että "siinä mielessä" on samaan suuntaan kuin "ollaan silleen", ts. en nyt tiedä onko asiallista harrastaa verbaaliseksiä muun kuin oman kumppanin kanssa. Tai vokotella niitä rehveille. Pettäminen on kyllä aika voimakas sana. Selän takana puuhastelu on tuhmeliinia kumminkin, hyi hyi.

Lasketaanko pettämiseksi, jos normaalissa mielessä rapsuttaa kiveksiä mutta "tietyssä" mielessä kelaa, että onkohan jääkaapissa maitoa?

:jahas:

Mää kuulin tän jostain.

Kaikki mitä heteromies voi tehdä toiselle miehelle ei ole pettämistä.

Joten jos pystyt "tietyssä mielessä" mesettään miehen kanssa niin se ei ole pettämistä..

Mää kuulin tän jostain.

Kaikki mitä heteromies voi tehdä toiselle miehelle ei ole pettämistä.

Joten jos pystyt "tietyssä mielessä" mesettään miehen kanssa niin se ei ole pettämistä..

voihan paska. emmä kyllä mielellään halaile miehiä..... pitäsköhän sit tunnustaa että oon pettäny kun halasin ystäväänikin ja vielä hänen häissään!!!!!!!!!!!!!

Back
Ylös Bottom