Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tämähän sattui jo tuossa päivällä, mutta ilo oli sitäkin suurempi.

Otin aurinkoa kaikessa rauhassa yläosattomissa. Tunti meni takapihan nurmikolla mahtavasti. Sitten alkoi paarmojen kiusaus. Pari puraisua, näykkimistä ja ärhentelyä. Meni hermot ja päätin kostaa.

Odotin oikeaa hetkeä ja napautin kahta paarmaa kämmenellä niin, että lentokyky meni, mutta henki pysyi. Sitten paarmojen nopea kuljetus etupihan asfaltille, jossa vilisee isoja muurahaisia. Murkut ottivat homman kiitettävästi haltuun.

Tuntui erittäin iloiselta ja mahtavalta katsoa kuinka paha sai palkkansa.:rock:

Aah, myös ite saan/sain kiksejä noista jutuista :D
Etittii kopparuoriaisii, hyttysii ja ynnä muita elukoit ja sit viskottii hämäkinverkkoo ja katottii miten homma hoidetaan tai sitten muurahaisten hoiviin :)

Hyi mitä ilkiöitä.

Itse silloin kakarana, kun äitin silmä vältti, kävin pyydystämässä kesiksen järvestä iilimatoja ja grillasin niitä nuotiossa, tai sitten murkkupesään :jahas: Ja paarmat lätskäytin elävänä järveen ja katoin kun ne pörräs siinä ja kalat kävi näykkimässä ne pala kerrallaan. No ok, kokonaisina ne tais useimmiten mennä...

Viime viikonloppuisen 10 hengen jätkäporukan mökkireissun (ryyppyreissun) seurauksena keho täynnä mustelmia. Miksi? Oli ihan mahtavat värikuulasodat, jopa kaksintaistelua vuorolaukauksin melko läheltä (15-20m). Kipu opettaa.

Kassatyttö hymyili kauniisti ja vaihdettiin pari sanaa :)

Vaikka mä en olekaan yhtään autoihmisiä, saatika sitten ymmärrä niistä mitään tai edes moista omista, niin siltikin Topgear ja Bugatti Veyron saa vain lapsen hymyilemään ja iloiseksi. On se kumma että meinaa jopa silmät kostua tuosta hymystä ja onnesta, mahtava auto.

Lähdetään miehen kanssa keskiviikkona Lohjalle rantajameihin! Tietysti säävarauksella, mutta tosi jees! Aateltiin oikein telttailla festarimeiningillä läheisellä leirintäalueella.

Ja ens viikon su Pärnuun viettämään laatuaikaa kaksin. :love:

Tämähän sattui jo tuossa päivällä, mutta ilo oli sitäkin suurempi.

Otin aurinkoa kaikessa rauhassa yläosattomissa. Tunti meni takapihan nurmikolla mahtavasti. Sitten alkoi paarmojen kiusaus. Pari puraisua, näykkimistä ja ärhentelyä. Meni hermot ja päätin kostaa.

Odotin oikeaa hetkeä ja napautin kahta paarmaa kämmenellä niin, että lentokyky meni, mutta henki pysyi. Sitten paarmojen nopea kuljetus etupihan asfaltille, jossa vilisee isoja muurahaisia. Murkut ottivat homman kiitettävästi haltuun.

Tuntui erittäin iloiselta ja mahtavalta katsoa kuinka paha sai palkkansa.:rock:

Ootsä joku ninja tai jedi-guru?Ain kun mä olen lyönnyt paarmaa se on laaki ja vainaa,osaatko jonkun tainnutusiskun joka opetetaan vain mestareille?

ps.tä oli olevinaan huumoria

Ootsä joku ninja tai jedi-guru?Ain kun mä olen lyönnyt paarmaa se on laaki ja vainaa,osaatko jonkun tainnutusiskun joka opetetaan vain mestareille?

ps.tä oli olevinaan huumoria

Aaa...salaisuuteni piilee siinä, että tainnutan paarmat suoraan ilmasta. Houkuttelen lähelle, siirryn korkeaan polviasentoon (tuttu armeijasta, jossa paarma-ryhmässä palvelin), odotan oikeaa hetkeä ja jännitän oikean käteni kovaksi. Kun oikea hetki koittaa, niin kova lyönti kämmenellä kohteeseen. Ötökkä putoaa, mutta liikkuu silti. Ihmettelee maassa, että mikä osui. Saatan varmistaa parilla luunapilla vielä, että ei pääse lentoon. Sen jälkeen poimin siivestä ja kuljetan muurahaisten lähelle.

He hoitavat loput ja minä katson kaiken.

Eli älyttömän nopea kädenliike synnyttää ilmanpaineen joka pökerryttää paarman?
Perkele mun täytyy tätä harjoitella,tolla menetelmällä saa naapurin äijän tajuttomaksi eikä tartte edes koskea!

Kaatosade, ukkonen, bob marley ja treenipäivä :haart: Mitä lähemmäs noi salamat tulee sen enemmän olo on :hyper::rock:

Back
Ylös Bottom