Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

1. palautusjuoma ei ole millään tavalla pakollista. on vaan paljon helpompaa ja nopeampaa vetää ravinteet nesteenä alas kuin kiinteänä ruokana. ei se vaikutus ainakaan mikään mullistava ole, enemmänkin vain helpottava.
vitamiinien hyödystä ei ole hajuakaan...
Mikäli tuntee palkkarista hyötyä saavan eikä se taloutta kaada, miksi jättää käyttämättä?
Tottakai.2) Laulavatko nämä lisäravinnefirman mannekiinit mielestänne sen lauluja kuka heitä sponssaa
Sen olen kyllä huomannut että palkkari on nimenomaan vaivaton.
Onko se rahojen tuhlaamista? Paha sanoa.
En nyt varsinaisesti sanoisi, että vaivattomampaa kuin esim. ehrman kombo.
Sheikkeri kaapista, vettä sheikkeriin, jauhot päälle, kansi kiinni, ravistelua ja rukoilua, että ei paakkuunnu ja vaahtoa liikaa, juomaan ja sitten sheikkeriä putsaamaan. VERSUS Kuppi kaapista, ehrmania kuppiin, makeutusainetta perään, pikkasen muromysliä sekaan, mehukeittoa, sekoitus ja naamaan, ja sitten kupin pesuun. Eli mielestäni aika sama vaiva..
Ei varmasti palkkarin ostossa rahoja tuhlaa, ehkä ennemminkin jos syö esim. tota rahkakomboa. Mutta tietyyn pisteeseen kun pääsee elämässä, niin on oikeastaan yks hailee, että paljonko ruoka maksaa. Mutta pointtina kuitenkin oli se, että onko tuossa jauhon syömisessä mitään järkeä, jos on mahdollista syödä oikeata ruokaa pian treenin jälkeen, eikä rahapussista ole kiinni?
Tää on osottautunu ihan päteväks systeemiks mulle.Litran maito on oiva palkkari, ellei hifistellä, niinkuin ei hifistelläkkään. Eikä kitistä hitaista protskuista ja hitaista hiilareista.
Muutenkaan tollaset älyttömät insuliinipiikit tuskin on terveellisiä.Olisi mukava kuulla toistenkin kommentteja, jotka eivät vedä palkkareita, vai olenko ainoa tällä palstalla, joka kouristelee katabolian kourissa treenistä toiseen?
Rohkeasti kommentteja![]()
En käytä palkkaria, vaikka ohjaan (ryhmäliikuntaa siis) työkseni. Ruoalla olen selvinnyt ja aion selvitä myös jatkossa. Tosin tuota maitoa palkkarina voisi kokeilla, kuulostaa vielä kätsymmältä kun mun nykyiset eväät.