Steven Seagal, maailman huonoin näyttelijä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy sanoa suoraan, että paljon huonompia kuin Steven Seagal näyttelijöinä en tunne. Samat ilmeet ja repliikit.

Onneksi Steven on niin huono, että siitä on helppo tehdä sketsejä. MAD tv:hän aikoinaan väänsi muutaman hyvän sketsin Steviestä ja kyllä yhä vain repeilee noille.

Sketsi1
Sketsi2
Sketsi3
03939362yf7.jpg

Siigalihan on true luonnenäyttelijä. Steven ei oo saanu vielä vaan kunnon rooleja. Itse olisin halunnut nähdä Stevenin esim. Titanicin pääroolissa.

Miten ihmeessä steven edes pystyy pitämään tuota tuimaa ilmettä koko ajan? Eikö sen naamaväsy koskaan?:lol2:

Seagal on äijä!

Muistaakos joku, että mikäs leffa se oli jossa oli ne neekerikaksoset ja toiselta se puristi lopputaistelussa silmät paskaks ja taisi tokaista sitten tappelun jälkeen "toivottavasti he eivät olleet kolmoset" tai jotain sinnepäin.

Steven on sitkeä, se tuottaa itse kaikki leffansa kun niitä ei kukaan muu duunaa.

Mutta parasta antia on noi leffojen nimet, toinen toistaan tiukempaa kamaa.
  • Urban justice - Urbaani oikeus
  • Attack force - Hyökkäysvoima
  • Shadow man - Varjomies
  • Flight of fury - Raivolento
  • Mercenary for justice - Oikeuden palkkasoturi
  • Today you die - Tänään sä jätkä kuolet (mun oma suosikki)
  • Out for a kill - Ulkona tappaakseen
  • Out for justice - Ulkona oikeuden puolesta
  • Half past dead - Puolikuollut

Noissa on aito tappamisen tunnelma. Vain Bronson pistää paremmaksi.

Kaikki muut toimintatähdet elehtivät ja puhuvat aivan liikaa. Steven Seagal ei puhu vaan toimii.
Samaan luokkaan kuuluu Chuck "The God" Norris.
Näiden herrojen elokuvista joko tykkää tai sitten ei.
Jos Van Damme tuntuu liian neidiltä niin nämä kaverit on teitä varten.

Sanotte mitä sanotte niin kyllä Nico (Katujen laki?) on parhaita toimintapätkiä mitä löytyy. Samaten Kaappaus merellä on helvetin kova.

Imuttakaa se Seagalin aikido-dokkari niin näette ettei kyse ollut mistään karatejeesuksesta.

Miten ihmeessä steven edes pystyy pitämään tuota tuimaa ilmettä koko ajan? Eikö sen naamaväsy koskaan?:lol2:

Ei sillä oo mitään ilmettä, se on aina ton näkönen. Ja sitä paitsi steven tappaa tarvittaessa katseellaan ;)

Jaahas nyt tuli sitten tähänastisen pakkisuran suurin pettymys kun tämänniminen thread täältä löytyy! Kyllä Stevenin leffat on aina saaneet sydämen pamppailemaan. Kuinka monella "tähdellä" löytyy tällä hetkellä videovuokraamon ensi-ilta hyllystä kolme leffaa tällä hetkellä jossa kaikissa itse tuottajana. (Jos jätetään nää Rocco invades Poland leffat pois) :D

Viimeisimmistä leffoista belly of the beast aivan mahottoman hyvä, loppukohtauksessa pahis lentää about 10m huonee poikki kun Seagalin lyönti lähtee! :worship:

http://www.youtube.com/watch?v=kJaj9qStkrQ
1:36 kohdalla tuossa...

Back
Ylös Bottom