Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

UPS toi tänään kotiin pari viikkoa sitten jenkeistä tilaamani Alexander Ovechkinin tulokaskauden vieraspelipaidan...

Jep, nyt on kaapissa kaksi miehen pelipaitaa :rolleyes: Uutta kautta odottaessa.

Sain vedettyy melko kovan treenin muutama minsa sit :D
Nyt nukkumaan.

Tänään pääsee juhlimaan syntymäpäivää :rock: Pari vierasta/seuralaista olisin mielelläni ottanut lisää vielä, mutta kyllä kahdellakin hyvällä ystävällä jo pärjää. Tykkään niistä kovin <3

Pitkään odottamieni tiski- ja pyykkikoneiden ohjelmat alkavat olla loppuvaiheissaan. Upeaa aloittaa kesäloma vastapestyillä astioilla raikkaista vaatteista nyt puhumattakaan. Kyllä on upeaa!

Muutto Helsinkiin edessä. Hyväksyttiin opiskelemaan :)

Pitkään odottamieni tiski- ja pyykkikoneiden ohjelmat alkavat olla loppuvaiheissaan. Upeaa aloittaa kesäloma vastapestyillä astioilla raikkaista vaatteista nyt puhumattakaan. Kyllä on upeaa!

Sulla taitaa olla astetta kauemmin peseviä koneita, jos niitä saa oikeen odottamalla odottaa. Laitoitko ne päälle jo ennen kesää? :hyper:

50 min kestivät molemmat ohjelmat. Pyykit on jo laitettu ja lomafiilis sen kuin vahvistuu. Astioita näyttäisi mylly vielä kuivaavan, mutta kohta valmista. Tällaisista pienistä asioista sitä kasvaa isoja iloja!

TJ5... tänään takasi kasarmille. Ensimmäinen kerta, kun ei pahemmin vituta :)

Ehhehhe, v*tutti kun luulin, että tarvii mennä juoksemaan ~25km lenkki kun yöunien virkaa toimittaa 2h torkkuminen lentokoneessa. Jos en menis niin ens vkolla menis ohjelmat aivan poskelleen ja joutuis ehken tinkimään puntista mikä ei todellakaan olis mieleen kun muutenkin pystyy käymään toistaseks vaan 2 tehokasta kertaa + säkällä yhden höntsän.

Eipä tarviikkaan mennä itteään kiusaamaan, kun olin lukenu ohjelmaa väärin, tunnin pyrähdys olikin vuorossa. Nyt kauppaan ostamaan jotain, sitten ostokset ääntä kohti -> päikkäreille plompsis jonka jälkeen vasta lenksuttamaan. :)

Vittu että sitä osaa olla typeristä asioista onnellinen. Onneks kai?

Sainkin cbr:n ostettua tänä kesänä :rock: Muijan kanssa laatu seksiä ja pärrällä ajoa koko viikonloppu. Voiko sitä enempää mies toivoa :)

RUISSIIN!! Koko kuivakan alkukesän oon odottanu Ruissia ja sitä fiilistä, sitä fiilistä! Se on jo tulevana vkl... Rankan työviikon jaksaa kahlata läpi kun tietää, että viikonloppuna ainakin on kivaa. =)

Ilokseni huomasin tänään, että olen saanut kerättyä itseeni massaa. Kova työ on alussa, mutta muutoksia alkaa huomaamaan.

Tässä vaiheessa: :3:

Tässä päivässä oli jotain ihmeellistä. Tuli uskomaton helpotuksen tunne kun tajusin että oon päässyt täysin yli niistä paskoista naisjutuista joita on joskus ollu ja jotka on aiheuttanut mulle tietyn epävarmuuden ja pelon tunteen tähän päivään asti. Tuntuu että nyt vois alkaa tutustumaan uusiin ihmisiin:D Huoh... :haart:

Edit. Moveholic: Joo nyt mennään, ei tässä mitään lapasia olla!!:D:whip:

Tässä päivässä oli jotain ihmeellistä. Tuli uskomaton helpotuksen tunne kun tajusin että oon päässyt täysin yli niistä paskoista naisjutuista joita on joskus ollu ja jotka on aiheuttanut mulle tietyn epävarmuuden ja pelon tunteen tähän päivään asti. Tuntuu että nyt vois alkaa tutustumaan uusiin ihmisiin:D Huoh... :haart:

Tiedän tunteen. Minulle tuota pelkoa ja epävarmuutta eivät huonot suhteet ole kuitenkaan aiheuttaneet. Syyt ovat olleet vääristyneessä minäkuvassa ja täydellisyyden tavoittelusta. Itsetutkiskelu vaatteet päällä peili kädessä auttoi.

Nyt menet Cepi ja valloitat!!:rock:

Back
Ylös Bottom