maksimisp, sotilaspenkki ja leuanvetotoisto SM

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spp
  • Aloitettu Aloitettu

spp

Em lajien SM kilpailut järjestetään Lahden Fitness Expo 07 messuilla. Kisakutsut löytyvät http://www.sppojat.com/kalenteri.html kohdasta.
Maksimisotilaspenkkiin ja leuanvedontoisto kilpailuun mennään ilman karsintoja, sotilaspenkkiin järjestetään kaksi karsintaa; 25.8. Viitasaari ( samalla jun ja vet sotpenkki SM ) sekä 1.9 Forssa ( samassa jun ja vet maksimiSM ).
Tervetuloa mukaan!

hmm? Eli onko siis 25.8 viitasaaressa junnujen ja veteraanien sotilaspenkin SM karsinnat, ja 1.9 on sotilaspenkin SM karsinnat ja junnujen ja veteraanien maksimi soltun SM?

Eli 1.9 on junnujen maksimi SM?

Ja onko tossa joku tulosraja mikä pitää karsinnoissa käydä tekemässä tms että pääsee noihin SM kisoihin? Ja oliko tossa samanlailla että kuka vaan pääsee nostamaan kuulumatta mihinkään liittoon kuten lopella?

Minä olen menossa SP-SM finaliin. Olen hallitseva mestari, mutta tuskin voitan kun pitää nostaa 140-145 kilon raudalla.
Onko täällä muita joka on menossa sinne nostamaan superissa?

Directions`lle ja muilla lyhyt versio eri lajien SM järjestelmistä:
1. maksimisotilaspenkki; SM finaali Lahdessa Fitness Expo 07 messuilla sunnuntaina 7.10. Kilpailuun ei karsintoja.
Nuorten ( 20v ja alle ) sekä veteraanien ( 40 + ) SM kisat Forssassa 1.9.

2. leuanveto toisto, SM finaali Lahdessa Fitness Expo 07 messuilla sunnuntaina 7.10. Kilpailuun ei karsintoja.

3. sotilaspenkki ( nyt menee jo hiukan vaikeammaksi ) SM finaali Lahdessa Fitness Expo 07 messuilla sunnuntaina 7.10. Kilpailuun edetään karsintojen kautta. Karsinnat 25.8 Viitasaari ja 1.9 Forssa. Karsinnoissa 2 parasta/sarja saa paikan finaaliin + 3/sarja tulosvertailun kautta. Tulosvertailussa mukana em karsinnat + Lopella joukkueSM kisassa tehty tulos.
Lisäksi, kuten Freddi kirjoitti, edellisen vuoden mestarit saa automaattisesti paikan finaaliin.
Nuorten ( 20v ja alle ) sekä veteraanien ( 40 + ) SM kisat Viitasaaren karsintojen yhteydessä.
Lahden finaaleissa huomioitavaa on se, että kaikkien lajien punnitukset ovat jo edellisenä päivänä lauantaina 6.10.

Onko tonne nuorten SM karsinnat?

Minä olen menossa SP-SM finaliin. Olen hallitseva mestari, mutta tuskin voitan kun pitää nostaa 140-145 kilon raudalla.
Onko täällä muita joka on menossa sinne nostamaan superissa?

1.9 menen karsintaan, siellähän sen näkee pääsenkö finaaliin. Ja kai sitä superissa ollaan, nyt iltapaino 117, niin tuskin laskee 110 sentään :rolleyes:.

Toivottavasti finaalissa nähdään :thumbs:

Back
Ylös Bottom