Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Entisenä suur-onnettomuustutkijana minua kiinnostaa tuo viikolla tapahtunut säilörekan ja matkailuauton törmäys. Onko olemassa muita vaihtoehtoja kuin kuljettajan nukahtaminen tai päihtymys? Kun ilmeisesti tiedetään se, että säiliöauto ajoi ihan ok, eikä matkailuautossakaan ollut teknistä vikaa.

Miksi entisen suur-onnettomuustutkijan täytyy kysellä tällaista täällä? Luulisi näitä tapauksia tulleen jo eteen aikaisemminkin.

Kaveri myöhästyy aina joka paikasta. Tärkeemmistä tapahtumista sen 10-30min, vähäpätösimmistä 30min - 4h :( Aina toiminu tollee, ihan lapsesta lähtien. Miten kaverin sais ruotuun? Oisko hyviä ideoita? Rupee vituttaa pikku hiljaa :D

Kaveri myöhästyy aina joka paikasta. Tärkeemmistä tapahtumista sen 10-30min, vähäpätösimmistä 30min - 4h :( Aina toiminu tollee, ihan lapsesta lähtien. Miten kaverin sais ruotuun? Oisko hyviä ideoita? Rupee vituttaa pikku hiljaa :D

jos haluat tavata kello 12 sanot kaverilles että tulee kello 11. Tai sitten sanot suoraan että vittumälähesunkanssamihinkään kun oot aina myöhässä joka paikasta, vitun h***.

Tuttu tunne :D tai itsekkin olen valitettavan usein myöhässä . Yleensä se menee silleen että ku kello on sovitun verran niin tullee soitettua että misäs oot ja yleensä vastaus on se joo ihan kohta oon siinä perillä . No menee puol tuntia ja tullee soitettua uudestaa , no ihan kohta oon lähössä täältä kämpiltä :D.

Tähän toimii se lahjonto, huijaus ja kiristys :rolleyes:

Onko kellään tietoa löytyykö mistäään alkuperäisen Punisher -elokuvan(Dolph Lundgrenin) dvd:n region 2 versiota? Itse en pikaisella etsimisellä löytänyt...

Kiitos jo etukäteen.

Onko puntista "itsepuolustus-lajiksi" humalaisia vastaan?!:david:

Miksi kirjottelen pöljiä??

Meinaakko niinku lakien puolesta? Kyllä ainakin luulis, että jos on riittävästi papua käsien takana, niin ainakin *pikkutirrit lentääs ihan hyvin :D

*neuvolassa punnittavat

Itsepuolustuslajiksi? :D

Kuvitellaan punttaava kaveri joka vetää maasta 250kg ja kyykkää 200kg versus normijamppa 60kg kyykyllä ja 100kg maastavedolla. Kumpi vie kumpaa esim painissa?

Onko MTV:n (music television) mainoskatkopätkissä jokin tarina tai idea taustalla? Siis ne piirretyt otukset, jotka tekevät milloin mitäkin (mm. lentää raketilla, hyppää ulos ja seuraavaksi se onkin meren pohjassa..?).

Alkaa hieman vituttamaan ne samat mainoskatkopätkät..

Myös setiriziini ja muut allergialääkevalmisteet sisäisesti nautittuna auttavat.

Huomenna on ruokakaupat auki.... mutta onko esim. Mustapörssi, Veikon Kone, Bauhaus jnejne???

Back
Ylös Bottom