Hämmentävä pätkä, kantsii katsoo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olenko jotenkin kylmä jos moinen pätkä ei herättänyt mitään tunteita? Joku jätkä osaa laulaa? So fucking what?

Eipä ole ihan vähään aikaan ollu mun koneen luona viittä naista ihan hiljaa ja vaatinu videon uusintaa kolmeen kertaan.. Ja jokainen oli ihan hiljaa. :)

Vastaavanlaisia videopätkiä on tullut katsottua varmaan kymmeniä, ellei satoja. Kylmiä väreitä on niistä tullut ennenkin, mutta nyt kyllä ensimmäistä kertaa upposi sellaselle tasolle et meni kylmien väreiden lisäksi pari roskaa silmään...

kääk! Tulipas kyyneleet silmiin ton pikkutytön esityksen aikana...syytän valvottua yövuoroa..olen vaan niin väsynyt :D

Iha loistava threadia. Tuli kyllä niin hyvä fiilsi kun katso noi molemmat pätkät :) Kiitos näistä :)

Tuota esitysta ei tee hienoksi pelkastaan se laulu. Itselle se laulu joka on nain amatoorin korvaan ihan tajuton vetaisy on ehka 50% tosta videopatkan ideasta mika saa ne kylmatvareet selkaan ja silmat kostumaan.

Se mika tuosta patkasta tekee niin tajuttoman hienon on se tilanne. Tohon jannuun ei luota KUKAAN. Siis se menee tohon lavalla ja kaikki venaa jotain tajutonta floppia jo pelkastaan kun katsoo tuota tyyppia pinnalta.

Tama tyyppi itse taas on taysin noyra ja vetaisee suorituksella joka ikisen gimman poksyt maraksi yleisosta ja kovimpien karjujenkin polvet alkaa tutisemaan. Taydellinen IN YOUR FACE, mutta ei vittumaisella tavalla vaan todella hienolla noyralla suorituksella ketaan tuomitsematta ja ilman haivahdystakaan "haahaa naytinpas runkut" fiilista. Myos tuosta tyypin ulkonaosta/postuurista/ammatista saa myos sellaisen mielikuvan, etta oishan se elama ehka hiukan helpomminkin voinut menna ja se ilme siina laulun aikana tuntuu kumpuavan juuri noista oman elaman kokemuksista..

Kun katsoo tuon kolmen tenorin patkan niin ei savayta juuri yhtaan. Siita voisi sanoa, etta "kiva kipale", mutta siihen se jaakin.
Helvetin hyvin sanottu. :thumbs:

Ei perkele! Nyt ei o aikusella miehellä itku kaukana...

Loistavan tästä kaverista tekee se asetelma että taviksena häneen on helppo samaistua. Poissa on kaikki bling-bling-poikien balls to the wall asenteet. Nöyryys on hyve, ja kun on vain sattuu olemaan niin yksinkertaisen hyvä niin sitä ei tarvitse millään uholla korostaa!

Eipä ole ihan vähään aikaan ollu mun koneen luona viittä naista ihan hiljaa ja vaatinu videon uusintaa kolmeen kertaan.. Ja jokainen oli ihan hiljaa. :)

Meni tääkin tyttö hiljaseksi kun Sumu antoi minulle tämän linkin. Se Idols-kielellä "kosketti mua". Oih. <3

Tuoko nyt siis oikeasti veti tuon livenä? Mä kun olin varma, että tässä tehtiin yleisölle ja tuomareille jäynä ja vedettiin Pavarottia playbackinä, niin samalta se kuulosti.

Olenko jotenkin kylmä jos moinen pätkä ei herättänyt mitään tunteita? Joku jätkä osaa laulaa? So fucking what?

Sama. Tuo naistuomari kylläki aiheutti vähä kaikennäkösiä tunteita :whip:

On kyllä Paul onnistunut piilottamaan kaikki nämä kyvyt tuomareilta ja yleisöltä...

"Paul has appeared on national and local television and radio. His claim to fame is his 1999 appearance on Michael Barrymore's My Kind of Music. He has spent two summers touring Northern Italy training with one of the major opera schools, training under top teachers Mario Melani and Svetlana Sidrova, and has taken part in master classes with Vilma Vernocchi, Katia Ricciarelli and Luciano Pavarotti. He has also performed with the Royal Philharmonic Orchestra."

Vaikka en laulamisesta mitään ymmärräkkään, niin toi oli kyllä upeeta.:thumbs:

Jäätävää... Ei varmaan suomen Talentsiin tule tommosia. Voi kun olisi edes idolseissa ollut joku kunnon lauluäänellä :nolo:

Hyvinhän se lauloi, mutta pientä liioittelun makua on ilmassa??

Sitäpaitsi, eihän toi mikään suihkulaulaja ole, vaan vuosia harjoitellut semipro.
wikipedian faktat vei pohjan koko jutulta.

On kyllä Paul onnistunut piilottamaan kaikki nämä kyvyt tuomareilta ja yleisöltä...

"Paul has appeared on national and local television and radio. His claim to fame is his 1999 appearance on Michael Barrymore's My Kind of Music. He has spent two summers touring Northern Italy training with one of the major opera schools, training under top teachers Mario Melani and Svetlana Sidrova, and has taken part in master classes with Vilma Vernocchi, Katia Ricciarelli and Luciano Pavarotti. He has also performed with the Royal Philharmonic Orchestra."
Jep, tsekkasin ensin pätkän varmaan 5 kertaa läpi ihan fiiliksissä, mutta sitten tarkistin faktat ja siihenhän sekin tunnelma lässähti kun tajusi että kyseessä ei todellakaan ole mikään ensi kertaa esiintymässä oleva ujo matkapuhelinkauppias vaan jopa melko kokenut oopperalaulaja.

Jos kaveri saa naispuoleisia ihmisiä liikuttumaan noin rajusti, niin miks mulle ei ole luoja suonut tollasta ääntä? :D Jumankekka on aika mykistävä :)

Back
Ylös Bottom