Oma thread pikkupeleille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CiioN
  • Aloitettu Aloitettu
mulla loppus peli levelil 62 vaikka kakkua oli jäljellä... Ihme peli. En pelaa enää;)

Murkkupelissä 16354 pojoo ja level 75. :rock: Menetin 5 kakun palaa ekan kymmenen levelin aikana ja sillä yhdellä mentiin tonne asti.
Ärsyttävän koukuttava. En pelaa enää ikinä. :rolleyes:

Ei perkele tuo on kova peli, lvl 43 ja scoret 64452. Pienellä viilailulla menee kyllä läpi. Niin ja siis eka kartassa.

Mikä vittu on sun salaisuus :D Mulla jäi ihan parista monsusta kii läpipääsy tokassa ja sain vaan jonku 80k pojoja..

Emmä tiiä..

Ohessa kuva todistukses.. Jotenkin niitä pojoja vaan tuli.. Ihmettelin itsekin kun edellisessä pelissä pojot jäi paljon alhasemmaks.

Liitteet

• Tower.webp
    Tower.webp
    34,3 KB · Katsottu: 469
Aikamoinen monologi, mutta pakko helmeillä hiukan.. Tuli niin mojovat enkat Snaking Path -kartassa!

473330 :rock:

Sairaan hyvä peli..

Mä oon koukussa tähän peliin.. Oli pakko testailla enkat Switchbackissä.. Irtos ihan hyvät reilu 1 600 000.

Liitteet

• Tower3.webp
    Tower3.webp
    5 KB · Katsottu: 294
Emmä tiiä..

Ohessa kuva todistukses.. Jotenkin niitä pojoja vaan tuli.. Ihmettelin itsekin kun edellisessä pelissä pojot jäi paljon alhasemmaks.

Btw sun kuvas näyttää jostain syystä levelit väärinpäin.. FEIKKIIII! Kiinni jäit, myönnä pois :D

Back
Ylös Bottom