Ei, ei ja vielä kerran ei. 16v ja aivan mahoton tulos.
Otin kakkosia tuolla 90kgllä. Oma paino on noin 87kg ni ei tuo mitenkään kovin ihmeellinen tulos oo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, ei ja vielä kerran ei. 16v ja aivan mahoton tulos.
Kuten Hinkari jo sanoi, kyllä ne forkut joutuu väkisin koville.
No kyllähän ne nyt rasitusta saa mutta ei ne nyt musta mitenkään koville joudu kun tanko kumminkin repästään nopeasti ylös niillä muilla lihaksilla.
Ne on ottanu mallia siitä Branch Warrenin videosta :lol2:
Otin kakkosia tuolla 90kgllä. Oma paino on noin 87kg ni ei tuo mitenkään kovin ihmeellinen tulos oo.
Onkohan mulla ollu jonkin sortin aivohalvaus kun porukka puhuu rivestä ja itse ihan pokkana mietin pystysoutua
Mistäköhän mielen syövereistä tuollainen assosiaatio pääsi syntymää? Ei voi kuin ihmetellä. Meinasin jo lopettaa koko saliharrastuksen, kun joku 16v jamppa se vaan vetelee pystysoudussa 90kg:lla sarjoja ja ittellä meinaa kädet revetä olkapäistä 50kg:llä.Jos tosta sun painosta ei hirveen iso osa oo läskiä, niin oot kyllä ihan törkeen iso 16 vuotiaaksOtin kakkosia tuolla 90kgllä. Oma paino on noin 87kg ni ei tuo mitenkään kovin ihmeellinen tulos oo.

Jos tosta sun painosta ei hirveen iso osa oo läskiä, niin oot kyllä ihan törkeen iso 16 vuotiaaks![]()
![]()
viitsu, saanko kysyä, missä jalka meni? :( jalkavammat on niin perseestä kun joutuu keppien kans säätämään.
Auts! Saa kyllä vääntää aika tavalla, että saa jalan tuohon kuntoon.
No oothan sä melko pitkäkin tietysti, mutta kun muistelen miltä ite näytin 16 vuotiaana, niin olin sillon varmaan jotain 185/65kg
Enpä kyllä harrastanu saliakaan tuolloin vielä. Tsemppiä vaan reeneihin![]()
Plus ryyppääminen tuntuu niin kovin "hetken hurmiolta". Siihen pystyy jumalauta jokainen. Sen kun juo vähän viunaa niin jo tuntee olevansa maailman kuningas. Tällä hetkellä oma kiinnostus on saada liikkeisiin salilla lisää rautaa ja päästä käyttämään aivoja opiskeluun. Näitä kun kuitenkin yksin vähänkään aikaa takoo niin jo maistuu taas hengailu kaverien kanssa. Tai ainahan se maistuu. Silti haluan katsoa tosissaan missä ne omat rajat kulkee ja kuinka pitkälle pääsee kun pistää kaiken peliin. Kuitenkin vain menettääkseen muun elämän*? Vitut. Tehdään sitä mistä tykätään. Krapula vituttaa myös siksi, kun ei pääse/uskalla lähteä liikkumaan. Rahatkin vielä menee. Ja sekin vielä vituttaa kun pitää ryypätä keskellä saatana yötä. Miksei voi olla päivällä kännissä? Joisin varmasti useammin ja minulla olisi hauskempi elämä :D jos ei tarvitsisi vittu hyvää nukkumisaikaa baarissa hengata. Kuitenkin aina seuraavana aamuna tuntuu helvetin hyvältä päätökseltä etten lähtenyt juomaan. Ehkä olenkin vain erittäin rationaalinen yksilö. Toisaalta taas voisi sieltä jonkun yhdenillan hoidon saada mukaan, ja onhan niitä hyviäkin reissuja ollut. Ehkä jatkan nykyistä linjaa ja olen kunnolla kännissä muutaman kerran vuodessa, tissuttelemassa vähän useammin ja autolla liian usein. Ja kappalejako ei ole heteroille.Vituttaa tuo yksi naispuolinen ystävä. Selvinpäin kun se on niin on ihan vitun mukava ihminen ja meillä on aina kivaa. Mutta ootas kun se ottaa viinaa niin mulle ei puhuta ja hirvee mökötys päällä tms. Tai no mulle puhutaan sen verran että saadaan multa vähän viinaa ja sitten se olikin siinä.
mutta voimista ei ollu tietoakaan.