Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Harvinaisen totta. "Huvittavinta" tuossa on, että nuo valottomat ovat yleensä kaikkein kärkkäimpiä tööttäilemään. Harmi vain ettei siinä yleensä ehdi heittämään, että "jos sinä nyt ensin opettelisit ajamaan valot päällä, niin sitten voit tulla arvostelemaan minun ajoani (=tööttäilyä turhaan)".

Edit. Tämä on muuten sitten vanhempien autojen ongelma, yleensä uudemmissa on valot automaattisesti päällä - vähintään "parkkivalot".

Heh, ite ajoin kerran Tampereelta takas staadeniin vieraalla autolla. Ihmettelin kun jengi välillä ohitti ja jäi eteen vilkuttelemaan jarruvaloja. Ajattelin, että aika vittumaista jengiä... painuis helvettiin siitä vilkuttelemasta jarruvaloja, jos oli kerta pakko ohikin päästä ja kiroilin itekseni autossa niitä "saatanan urpoja jotka ei ymmärrä autoilusta mitään". Jossain vaiheessa aloin ihmettelemään omituista sinistä valoa mittaristossa ja tuli hetkellinen "ei kai vaan" -fiilis. Nojuu, pienen vipstaakien räpläämisen jälkeen huomasin, että olin sitten ajellut semmoset 10-15 kilsaa pitkät päällä... :D Oli hieman :david: olo...

Heh, ite ajoin kerran Tampereelta takas staadeniin vieraalla autolla. Ihmettelin kun jengi välillä ohitti ja jäi eteen vilkuttelemaan jarruvaloja. Ajattelin, että aika vittumaista jengiä... painuis helvettiin siitä vilkuttelemasta jarruvaloja, jos oli kerta pakko ohikin päästä ja kiroilin itekseni autossa niitä "saatanan urpoja jotka ei ymmärrä autoilusta mitään". Jossain vaiheessa aloin ihmettelemään omituista sinistä valoa mittaristossa ja tuli hetkellinen "ei kai vaan" -fiilis. Nojuu, pienen vipstaakien räpläämisen jälkeen huomasin, että olin sitten ajellut semmoset 10-15 kilsaa pitkät päällä... :D Oli hieman :david: olo...

Ai ai. :whip:

Joissain autoissa nuo pitkät menevät pikkaisen liian herkästi päälle vilkkua käyttäessä. Kuten meidän autossa, tosin sen sinisen valon huomaa aika hyvin samalla kun minuutin välein katselee bensamittaria rukoillen, että bensa riittäisi.. :jahas:

Olin tänään pikkubroidin kanssa salilla ja yritin sille opettaa vähän liikkeitä.

Mavea yritin ekana saada sen tekemään. Hetken se tuskaili ja sanoi että se o ihan paska liike.
Sitten kulmasoutua tangolla. Eihän se selkä vieläkään pysyny suorassa.
Yritin etu- ja takakyykkyäkin näyttää, että ois oppinu pitämään sen selän suorassa. Paskoja liikkeitä kanssa kuulemma. :D
Käytiin vähän ylä- ja alataljaa. Nopeasti se sai kyllä noihin tekniikan ihan ok näköseks.
Sitten olikin vuorossa hauberit, kun se niin paljon aiheesta inisi, että oli pakko ottaa ne siinä (olin ajatellut näyttää selkä+olkapäät+ojentajat reenin.)
Voi elämä että sen ilme kirkastu kun mentiin siihen hantteliosastolle.

"Mä haluun isot kädet." :lol2:

Sitten se veti suu hymyssä siinä hauiskääntöjä. Näytin sitten kanssa, että tangolla voi tehdä.
Yritin jotain selittää sille, että kädessä on kanssa ojentajat ja näytin pari ojentajaliikettä. Ei siinä mitään, seuraavaks sen suusta tuli legendaarinen: "Mitä mun pitää tehä että saan isommat ranteet?"
Kerroin sille vähän anatomiasta ja näytin sitten pari forkkuliikettä, ja se alko selittämään innoissaan miten sen vaihtarivuonna jenkeissä sen koulussa olleet motocross-harrastajat kasvatti ranteita jollain ihme härpättimellä, elikkä tällä legendaarisella naru kepin/tangon keskellä, jonka päässä sitten painot ja eikun pyörittelemään.
Sanoin, että forkkujahan sekin treenaa, mutta oli kuulemma fakta homma että ranne sillä kasvaa ihan silmissä.

Pitää varmaan yrittää pistää sille iltalukemiseks hiukka pakkista, jos sais vähän noita harhoja korjattua, kun ei tuo oikein meikäläistä tuntunut uskovan. :D
Ja kiltisti yritin vielä opastaa, en edes kuittaillut vaikka välillä meinas naurattaa aika huolella.

Lööv @ pikkuveli kohta-yhdeksäntoista-vee. :thumbs:

kerkesin tossa jo ajatella tyytyväisenä sohvalla makoillessa et ompa pitkästä aikaa ollu mukava päivä ja eiköhän tää tästä.
..no sit soi puhelin ja multa kyseltiin "ootko mahollisesti kadottanu lompakkos" no eihän sitä helvetti soikoon ollu missään ja tää ystävällinen mies joka oli mun numeron findista hakenu oli löytäny mun plussa ja s-etukortin ja muutamia muita turhia läpysköitä nurtsilta..lompakko oli jollekkin kelvannu,mukaan luettuna kaikki henkkarit,pankkikortit,salikortit,yms oheis shitti. Vitun jees.Eniten vituttaa et en ees ite tajuu missä vaiheessa se on pöllitty/oon sen jättäny vai mikä tää tarina on.
Musta on kaikkien onkelmien keskellä vaan tullu ni saamaton ja unohtelevainen et luulen et oon ite sen tyhmyyttäni jonnekki jättäny.pässi mikä pässi.

...rahapussi pöllitty...
Voi paska! Ei kun kortteja kuolettelemaan. Itseäni surettaa tällä hetkellä, kun maailman tärkein ihminen lähtee yhdeksäksi viikoksi Israeliin kielimatkalle, ja minä jään tänne. Toivottavasti palaa edes hengissä takaisin sieltä sotahullujen keskeltä!

nevahood sanoi:
sonera <3 Yhteys toimii noin 2min kerrallaan.
No nyt ei toimi puhelinkaan. Tän päivän ollut verkot pois, käy noin 2min kerrallaan verkossa ja taas häipyy kuuluvuus. Ois vielä tärkeitä puheluita.. Sonera väittää sivuillaan, että vika on jo korjattu. Pitäisi vissiin soittaa tukeen.. ai mut millä?

Tää Serbian viisuvoittaja haukkuu suomalaisten ulkonäköä :curs: :curs: ihan kuin olisi jotain varaa sillä ulkonäöllä!

Pienet on mulla murheet, mutta sieppaa silti ihan kympillä nyt!!!!

Jonotin juuri saunalahden asiakaspalveluun n.10 min. Sitten joppuu jonotus ja siellä todetaan: "Ei kuulu. Haloo. Mykkä linja. Katkaisen puhelun.".

Että kiitos vaan.

netti ollu kämpillä 4 päivää alhaalla, Soitinki paikalliseen asikaspalveluun ja sanottiin vaan että kyllä meillä näyttäs kaikki olevan kunnossa, kyl se netti jossakin vaiheessa alkaa toimimaan :S

Tähän liikenneympyrään liittyen:

Mikä vittu siinä on, kun ei uudessa autossa se vilkku toimi?! Haistakaa paska kaikki ylimieliset paskat, jotka eivät tajua, että sen vilkun käyttäminen helpottaa muiden elämää aika vitun paljon.

Esimerkki: Ajat liikenneympyrään ja venailet, että se yksi sankari siellä ympyrässä vilkuttaisi jossain vaiheessa ja kääntyisi pois ympyrästä. No ei, ei toimi vilkku ja kun ei kaveri vilkuta poistumisen merkiksi, on pakko odottaa, kun ei uskalla mennä väliin (kuitenkin jatkaisi kierrosta). Ja eikö se kusipää sitten aja siitä vierestä pois ja sillä aikaa liikenneympyrään ehtii tulla useampi auto kiertelemään ja siinä menee koko päivä odotellessa, KOSKA yksi sankari ei viitsinyt vilkuttaa.

Edit. Ja minun piti opetella siistimään kielenkäyttöäni..

Edit2. Joo, kyllä on huono päivä. En onneksi hermostu näin paljon tuollaisesta normaalina päivänä - nyt vituttaa moninkertaisesti.

Noh noh, siellä ei toimi vilkut... tällä koitetaan houkutella yliajettavaksi :jahas:
Mulkku laittaa vilkun päälle ajettuaan puolikierrosta(vielä 1/4 jäljellä minun kohtaani) ja siinä välissä tosiaan on poistuminen -> lähden liikkeelle jätkä jatkaa kylmänviileästi samalla vauhdilla eteenpäin... nopsasti jarrut pohjaan ja kiroilemaan että kuinka tyhmä voi olla.

Edit: Myös se vituttaa melko uskomattomasti että vaikka on niin lämmin ettei aamuyölläkään voi nukkua hikoilematta niin silti vilustuin eilen.
PS: Myös pääsykokeisiin luku vituttaa, tai se kun ei vaan onnistu ja myös se ettei kys. alalle ilmeisesti ole ollut ennen mitään kirjakokeita.
PS2: Tupakkalaki vituttaa

Siis voi perkele.

Minkä helvetin takia kerrostalon pihaa kaivetaan pala palalta auki tuollaisella järkyttävän kovaäänisellä, jättikokoista talttaa (tjsp) muistuttavalla, tärisevällä laitteella?! Tätä on nyt jatkunut kolme päivää. Olen pari yötä nukkunut tosi huonosti, ja aamun tunteina kun saisi vähän silmiään ummistettua niin 7 aikaan ilmestyy ukko pihalle tuon asfalttivibraattorinsa kanssa. Ei naurata. :curs:

Siis voi perkele.

Minkä helvetin takia kerrostalon pihaa kaivetaan pala palalta auki tuollaisella järkyttävän kovaäänisellä, jättikokoista talttaa (tjsp) muistuttavalla, tärisevällä laitteella?! Tätä on nyt jatkunut kolme päivää. Olen pari yötä nukkunut tosi huonosti, ja aamun tunteina kun saisi vähän silmiään ummistettua niin 7 aikaan ilmestyy ukko pihalle tuon asfalttivibraattorinsa kanssa. Ei naurata. :curs:

piikkausvehjes. veikkaisin että kaupungin/talon infraa kaivetaan esille, kannattaa käydä kysymässä niiltä työmiehiltä jos kiinnostaa.

ps. se ei ole vibraattori ja tärinää se liike vaan iskuja ylös alas. saadaan kovempikin pinnoitusmateriaali (betongi asfaltti ym) lohkeilemaan nätisti eikä tartte arkkeologin harjalla kuluttaa sitä puhki.

noille työajoille ei valitettavasti voi mitään. ne on kompromissejä jotka toimii suurimmalle osalle mutta ei läheskään kaikille..

kiitä onneas että ne ei piikkaile vanhoja sinkkiputkia ym esille jossain asunnossa. se metakka kuuluu koko naapurustoon

Siis voi perkele.

Voi pojat ja tytöt kun itse muistelen erityisellä lämmöllä pari kesää sitten kun 3kk oli meidän kerrostalo täysremontissa. Oli siinä kesälomaa, niin kaverit pörrää parvekkeella ja toiset poraa yötä päivää kattoa ja kolmannet hinkkaa seiniä jollain puhalluskoneilla. Siinä oli vitsit vähissä kun lomapäivinä ihan tasan kello 7.00 alkaa se sauhuaminen. Eikä ollut mikään pikkupora nimittäin, koska sen verran kaikui koko talossa tuo ääni.:D

netti ollu kämpillä 4 päivää alhaalla, Soitinki paikalliseen asikaspalveluun ja sanottiin vaan että kyllä meillä näyttäs kaikki olevan kunnossa, kyl se netti jossakin vaiheessa alkaa toimimaan :S

Vastaa että selvä, makselen sitten laskutkin joskus. Ja jos katkos vielä jatkuu niin suosittelen kinuamaan miinusta kuukausilaskusta toimimattoman netin vuoksi.

Voi pojat ja tytöt kun itse muistelen erityisellä lämmöllä pari kesää sitten kun 3kk oli meidän kerrostalo täysremontissa. Oli siinä kesälomaa, niin kaverit pörrää parvekkeella ja toiset poraa yötä päivää kattoa ja kolmannet hinkkaa seiniä jollain puhalluskoneilla. Siinä oli vitsit vähissä kun lomapäivinä ihan tasan kello 7.00 alkaa se sauhuaminen. Eikä ollut mikään pikkupora nimittäin, koska sen verran kaikui koko talossa tuo ääni.:D

ite oon klo7 hurauttanut piikkauskoneen tulille ja paukuttanut niin että varmasti ainakin lähinaapurusto herännyt kyseisen talon lisäksi :D

se oli aika huvittavan näköistä kattoa kun alkaa vittuuntunutta porukkaa pyörimään ympäristössä :D

noista kannattais olla perillä noista remonteista ja muuttaa vaikka vanhempiensa luoksi siksi aikaa. menee vaan hermot jos joutuu kotona olemaan remppaajien työaikana....

Back
Ylös Bottom