Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Heii kiitti!! Sä annoit mulle hyvän idean!
Voisin aina viikottain lahjoa tota alakerran asukkia pienillä vinkeillä oviluukusta. Nicoretteaski, nuuskapurkki, jotkut vitun uunikintaat jotka kuuluu teipata kiinni ettei sytkäriä saa pyöräytettyä, Gladea... Hhoho! Siinä on sitten sillä ihmettelemistä.
Jos ei mikään näistä auta, niin voisin ruveta kaatamaan parvekkeelta alakertaan jotain helposti syttyvää nestettä aina kun haistan siellä orastavan tulipään.

Vituut kun puolen kilon sisäfilee piffi paperiin ja luukusta sisään.

Mites se tupakointiin liittyy? Kyllä mä voisin ottaa ton sisäfileepiffin oviluukusta any day :P

Ja mikäpä oli osote?:love:

PS: Kokki tulee kaupanpäälle. Viinit saat ostaa ite.

Ja mikäpä oli osote?:love:

PS: Kokki tulee kaupanpäälle. Viinit saat ostaa ite.

Oho!! Kätevää! :-D mä laitan heti viiniä viilenemään. Nam sisäfilettä *party*
heitä matkalla ton alakerran asukin postiluukusta sisään joku mätä kalanruoto. :D

Joku mulkku yritti varastaa yöllä prätkän. Virtalukko ainakin paskana. En tiedä vielä onko muuta mennyt kun ei kerennyt kunnolla tutkimaan. Kyllä voikin vituttaa niin helvetisti :(

Autoilijat on kyllä täysi mulkkuja. Aamulla pärrällä töihin ja liikenne ympyrässä odotan vuoroani liittymässä (ryhmittäytyneenä oikeaan laitaan koska seuraavasta ulos). Noheva autoilija tunkee oikealta väkisin puoliksi ojan kautta ohi ja ajaa melkein päin. :curs::curs::curs: -> Kansainvälisiä sormimerkkejä, kiroamista kypärän sisässä, laskemista miljoonaan... Prkl...

Turpaan semmosia! Mua vituttaa että miten voikin väsyttää näin saatanasti, kun on koko viikonloppu taas menny naisjahdissa lasi kädessä..vittu ettei millää pääse ylös vaik kello on kohta jo 11 ja sillon pitäis olla miitingikin..

Joo kyl naisjahti vie mehut miehestä.. ja kaikki rahat. meni varmaa 25 euroo pelkästää tytön juomii ja ruokii:nolo:
vituttelee kun ei noussu penkiltä ees edellisen maksimikokeilun maksimiykkönen, vaan kun ollu koko viikonlopun aivan pelkkää naistenjahtaamista

sama homma mullakin, lasi kädessä ja unen määrä ollut aika vähäinen perjantai ja lauantai, vieläkin on veltto olo ja vituttaa alkoholista tullut kcal määrä ja turvotus ja rahan meno prkl. ja tosiaan mulkkuja ihmisiä on liikenteessä varsinkin " minulla on hienompi auto minä ohitan tässä, minulla on valtava ego "
vituttaa myöskin töykeät ihmiset.
Esim. kaupan kassalla jonotin ostoskori kädessäni ni sellanen keski-ikänen urpo kävelee siitä edestäni toiselle viereiselle kassalle siten että hänen jalkansa osuu ostoskoriini melko kovaa, ja sitten hiillostuin ja tuijotin ukkoa silmät palaen hirveät adrenaliinit kehissä:curs::curs:, en ymmärrä tuollasta käytöstä !
uskon että asiaan vaikuttaa pitkä ja tuuhea tukkani, turpaan tekee mieli vetää, mutta sitten ajattelee että se on vaan joku ruma paska jolla ei ole enää omaa tukkaa päässä.:lol2:
On hyvä että on tällanen avautumis threadi :worship:

Reipas meni kiinni.

Mun budjettiin mahtuvaa toista punttisalia ei taida Rovaniemellä olla.

Vittu, eilen oli helvetin hyvä sää ja vietin sitten lähes koko päivän läheisessä konsertissa hihattomassa/ilman paitaa ja nyt on iho niin palanut että ulos ei voi todellakaan mennä ilman pitkiä housuja ja paitaa ja kipu on sietämätön. :curs: Joka vuosi sama juttu, vittu et voi olla tyhmä!!

Muutenkin hienon näköistä kun näyttää joltain vitun grillatulta ravulta..

Vittu, eilen oli helvetin hyvä sää ja vietin sitten lähes koko päivän läheisessä konsertissa hihattomassa/ilman paitaa ja nyt on iho niin palanut että ulos ei voi todellakaan mennä ilman pitkiä housuja ja paitaa ja kipu on sietämätön. :curs: Joka vuosi sama juttu, vittu et voi olla tyhmä!!

Muutenkin hienon näköistä kun näyttää joltain vitun grillatulta ravulta..

Mua vituttaa aivan sama juttu. Tänään ensimmäinen päivä töissä ja ulkotöissä koko päivän, noh enkai mä tajunnut mitään aurinkovoiteita ottaa ja tulos on se että kädet ja naama on palanut aika huolella. Kiva kun käsiä polttaa ihan pirusti ja nenää uskalla edes koittaa. :down:

Itsellä aivan sama homma :D Kun on vielä todella herkkä iho niin näillä helteillä kyllä iho palaa todella helposti. Kädet hohtaa aivan punaisena :)

Iski vaihteeksi joku ihme flunssa. Hiukan lämpöä ja tosi vetämätön olo. Töistä ei voi olla pois ja vielä täytys tehdä pari tuntia duunia. Onneksi loppupäivä onnistuu etänä. Eniten ehkä harmittaa, että taas tulee salitreeniin tauko:( Pitäs varmaan vetää joka päivä C-vitamiinia ja glutamiinia jos vaikka pysys terveenä yli 2kk putkeen. Kele.

Autoilijat on kyllä täysi mulkkuja. Aamulla pärrällä töihin ja liikenne ympyrässä odotan vuoroani liittymässä (ryhmittäytyneenä oikeaan laitaan koska seuraavasta ulos). Noheva autoilija tunkee oikealta väkisin puoliksi ojan kautta ohi ja ajaa melkein päin. :curs::curs::curs: -> Kansainvälisiä sormimerkkejä, kiroamista kypärän sisässä, laskemista miljoonaan... Prkl...

Tähän liikenneympyrään liittyen:

Mikä vittu siinä on, kun ei uudessa autossa se vilkku toimi?! Haistakaa paska kaikki ylimieliset paskat, jotka eivät tajua, että sen vilkun käyttäminen helpottaa muiden elämää aika vitun paljon.

Esimerkki: Ajat liikenneympyrään ja venailet, että se yksi sankari siellä ympyrässä vilkuttaisi jossain vaiheessa ja kääntyisi pois ympyrästä. No ei, ei toimi vilkku ja kun ei kaveri vilkuta poistumisen merkiksi, on pakko odottaa, kun ei uskalla mennä väliin (kuitenkin jatkaisi kierrosta). Ja eikö se kusipää sitten aja siitä vierestä pois ja sillä aikaa liikenneympyrään ehtii tulla useampi auto kiertelemään ja siinä menee koko päivä odotellessa, KOSKA yksi sankari ei viitsinyt vilkuttaa.

Edit. Ja minun piti opetella siistimään kielenkäyttöäni..

Edit2. Joo, kyllä on huono päivä. En onneksi hermostu näin paljon tuollaisesta normaalina päivänä - nyt vituttaa moninkertaisesti.

Tähän liikenneympyrään liittyen:

Mikä vittu siinä on, kun ei uudessa autossa se vilkku toimi?! Haistakaa paska kaikki ylimieliset paskat, jotka eivät tajua, että sen vilkun käyttäminen helpottaa muiden elämää aika vitun paljon.

Ei toimi ei. Tosin yhä useammalla ei näytä toimivan edes ajovalot, kun on "pimeitä" kärryjä niin paljon liikenteessä.

Ei toimi ei. Tosin yhä useammalla ei näytä toimivan edes ajovalot, kun on "pimeitä" kärryjä niin paljon liikenteessä.

Harvinaisen totta. "Huvittavinta" tuossa on, että nuo valottomat ovat yleensä kaikkein kärkkäimpiä tööttäilemään. Harmi vain ettei siinä yleensä ehdi heittämään, että "jos sinä nyt ensin opettelisit ajamaan valot päällä, niin sitten voit tulla arvostelemaan minun ajoani (=tööttäilyä turhaan)".

Edit. Tämä on muuten sitten vanhempien autojen ongelma, yleensä uudemmissa on valot automaattisesti päällä - vähintään "parkkivalot".

Back
Ylös Bottom