Mitä kaikkea netistä saakaan ilmaiseksi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja @ez
  • Aloitettu Aloitettu
Kaikenlaista krääsää :jahas: Kannattaa huomioida joidenki tuotteiden kohdalla, että muistaa perua näytettä seuraavan kestotilauksen, mm. noiden höylien kohdalla.

Pulla ainaki tykkäsi jostain pro-sukista jotka tilasin jostain ilmaiseksi, hehe. :lol2:

Sohvalta kuuluu:
"nii kirjota sinne että ne oli kyllä maailman parhaita sukkia"

Joo! joskus itekki tilasin jostain ilmasia pro sukkia. oli maan perkeleen hyviä. Kuten oli myös niken 10euroo parilta maksaneet sukat.

hehe höylät tuli, tilailin sillon kun tää threadi ilmesty tänne. peruin saman tien.

on kyllä hiton hämärää touhua kun saatekirjeessä pelkästään vihjataan että nyt alkaa tulemaan lisää höyliä tietyllä aikavälillä ja sit sulla onkin koko ajan terävä ja uus höylä kaapissa! (niin eihän minua olisi kiinnostanutkaan se hinta ja suoraan sanottuna se tieto että niitä höyliä tulee aikavälillä t ja ne maksaa x e/lähetys....kai se vaan "unohtui" siitä kirjeestä)

kaiken lisäks en löytänyt mitään paikkaa missä niille ois voinu pistää palautetta asiasta eli saman tien peruin koko systeemin.

Kiitos linkistä.:rock:

Mä oonkin aina tarvinnut ilmaiset piilolinssit. :jahas: Mitähän muuta jännää pitäisi tilata.

Kiitos linkistä.:rock:

Mä oonkin aina tarvinnut ilmaiset piilolinssit. :jahas: Mitähän muuta jännää pitäisi tilata.

en kyllä kauheesti suosittele jos sulla ei ole kokemusta piilareista ja et käy kerran vuoteen tarkastuttamassa silmiäs...

en kyllä kauheesti suosittele jos sulla ei ole kokemusta piilareista ja et käy kerran vuoteen tarkastuttamassa silmiäs...

En mä vielä laseja tarvi, mutta kun ne ei maksa mitään. Ties miten hyvät ne on sitten 80-vuotiaana. :hyper:

En mä vielä laseja tarvi, mutta kun ne ei maksa mitään. Ties miten hyvät ne on sitten 80-vuotiaana. :hyper:

jaaaa :D kyllähän ne maksaa. vilkaisin niin postikulut 5e eivätkä taida kestää muutamaa vuotta pitempään käyttökuntoisena noi

Sukat tilasin. Helppo oli lopettaa tilaus, ei tarvinnut kuin soittaa numeroon ja sanoa et lopetan lisälähetykset.

Muuten hyvät sukat, mutta ovat niiin perkuleen kuumat näin kesällä, heti alko jalat hikoilemaan. Mutta muuten hyvät sukat jalassa.

Sukat tuntuivat kyllä ainakin kokeillessa hyviltä jaloissa. Samoin partaterät olivat laadukkaat. Peruin kyllä jäsenyyden kirjeitse lähettämällä sen niiden laittaman virallisen lapuskan kommenteilla varustettuna. 70 senttiä se taitaa olla postimaksu, ei paha hinta sukista tai partateristä. Nyt pitää miettiä kenen nimissä tilaisi lisää sukkia ja partakoneita...

Se ilmainen printti jollain väriprintterillä oli kyllä pettymys. Kuvalla ei edes tee mitään kun siinä kulkee joku teksti keskellä.

Back
Ylös Bottom