CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

Mää ainaki apinoin Hulkkia sellasissa asioissa jotka tuntuu sopivan myös itselleni hyvin. Ja myönnän sen. :D Esim. vuorosarjat toimii aivan loistavasti osassa omista treeneistäni - oon tosin tehny niitä aiemminkin mutta nimittänyt vaan supersarjoiksi... Hulkin myötä vanha tapa on taas muistunu mieleen ja se on kyllä tosi tehokas tapa saada treenistä tuplasti tehokkaampi.

Yksin puhumista en oo vielä alottanu, pitäis ehkä kokeilla. :D

Itselläkin tullut jotain pieniä kikkaliikkeitä opittua tuolta blogista, joista en itsekään ole ekoskaan ennen edes kuullutkaan. Vielä hyvä kun on videot siinä sivussa.

Jos katso tarkasti ensimmäisen lainauksen ja varsinkin tuon alleviivatun kohdan niin siitähän sen näkee, kun muistetaan kuinka negatiivinen olet ollut menneinä aikoina. Siis tuohan selittää jo sen miksi susta on tullut sitten tuommoinen "happy joy joy" tyyppi.

Tuossahan se tulikin mitä hain. Olet jo visii tuhat ja sata kertaa sanonut, että menet seuraavan kerran lavalle sitten vasta kun olet SELVÄSTI saanut kehitystä fysiikaasi CBB:tä ajatellen. En mä millään pahalla, mutta huomaa selvästi kuinka miehen asenne on muuttunut negatiivisesti tuommoiseksi positiiviseksi ja optimistiks vaivaisen vuoden aikana. Kyllä muistan vielä kun saarnasit negatiivisuuden nimeen 06 GP:ssä. :D

Edit: Ja onhan se mukavaa, kun miestä näkee aktiivisesti kisakarkeloissa mukana, etkä vaan mee meijerille piiloon 5 vuodeksi kasvattamaan lisää lihaa, ennen kuin voisit taas lavalle lähteä uudestaan.

Johan tuli taas pyllynnuolentaa kerraksee.

Joo myönnetään että täälläkin tulee tehtyä liikepareja, liikkeitä Hulkin blogista jne., mutta kyse ei todellakaan ole mistään "wannabe Hulkkauksesta". Hulkin kirjotuksista saa vaan loistavia ideoita omiin treeneihin :)

Mää ainaki apinoin Hulkkia sellasissa asioissa jotka tuntuu sopivan myös itselleni hyvin. Ja myönnän sen. :D

Samoin! Tuota Hulkin blogia kun lukee, niin aina välillä törmää liikkeisiin, joita ei ole ennen tullut harrastettua. Sitten on ihan pakko kokeilla salilla pari kertaa, ja tullut tehtyä pari todella hyvää oivallusta etenkin takaolkapäille:hyper: Ja muutenkin kun noita Hulkin höpinöitä ja kirjoituksia lukee, niin välillä tulee pohdittua niitä filosofioita.

Faidra, pidetään Hulkista kiinni, kohta se palkataan Venäjän bf ja fitness joukkueen päävalmentajaksi ;)

Sotkamossakin on yksi kaveri, joka perustelee osaa treenistään sillä "kun hulkkikin tätä tekee":D

Tosin kaiken makean syömistä hän perustelee taas sillä "kun Boogiekin syö käpykakkua".
Kaljanjuonti taas on "Virtasen Jarmon mielestä ihan jees"

Kyseessä siis jo "triplewannabe".

Eipä siinä, onhan tuo minun paras kaveri:(
uskoisin kuitenkin, että ei ole tosissaan (toivottavasti):hyper:

Ei saakeli ku repesin:lol2:Anteeksi Hulkki tää offtopic sinun trediin.Tottakai minä olen tosissaan.Aina.;)

REPS ja LOL :hyper: Teen liikepareja sen takia,että itsellänikin on paljon volyymia ja treenit kestäis muuten pirun kauan.Ja vaikka monet liikeet onkin samoja kuin sulla esim:etukyykky niin niitä en oo kopioinu sulta vaan ihan omatoimisesti meen,vaikka kyl tiedän,että meno voi joskus näyttää hyvinkin samanlaiselta,varsinkin liikepareja tehdessä
En puhunut sinusta. ;)
Jos katso tarkasti ensimmäisen lainauksen ja varsinkin tuon alleviivatun kohdan niin siitähän sen näkee, kun muistetaan kuinka negatiivinen olet ollut menneinä aikoina. Siis tuohan selittää jo sen miksi susta on tullut sitten tuommoinen "happy joy joy" tyyppi.
Taidat olla melkoinen nero jos tuossa näet selvän selityksen yhtään millekään, meikäläiseltä menee nimittäin edelleenkin pahasti ohi nuo selityksesi.

Koska en Näkkärin jutuista saa mitään tolkkua, analysoidaan nyt sitten tuota omaa lausettani: kuten sanottua, seuraavan kerran kun menen lavalle, täytyy kehitystä olla selvästi havaittavissa. Tämä siis tarkoittaa kevättä 2008. Nyt minulla on pari kiloa enemmän lihasta kuin edellisen kisadieetin aloittaessani, ja seuraavan 5 kk aikana pitäisi saada vielä mahdollisesti kilo lisää. Tuon jälkeen kun ottaa huomioon sen, että aion vetää painon vähintään yhtä alas kuin edelliselläkin dieetillä, tulee lopputulos keväällä 2008 olemaan 2-3 kg enemmän lihasta, ja 2-3 kg vähemmän rasvaa sisältävä kokonaisuus kuin syksyllä 2006. Ja tuossa kehityksen näkee jo selvästi.
Tuossahan se tulikin mitä hain. Olet jo visii tuhat ja sata kertaa sanonut, että menet seuraavan kerran lavalle sitten vasta kun olet SELVÄSTI saanut kehitystä fysiikaasi CBB:tä ajatellen. En mä millään pahalla, mutta huomaa selvästi kuinka miehen asenne on muuttunut negatiivisesti tuommoiseksi positiiviseksi ja optimistiks vaivaisen vuoden aikana. Kyllä muistan vielä kun saarnasit negatiivisuuden nimeen 06 GP:ssä. :D
Ei nyt millään pahalla Näkkäri, mutta vittu sä olet pihalla. Kyllä mullakin oli sun ikäisenä kova tarve päteä bodytouhuissa, mutta sentään perustelin asiani järkevästi ja loogisesti, enkä lähtenyt sepustamaan aivan hatusta revittyjä perusteluita väittämilleni.

No eihän nyt joidenkin vuoro/supersarjojen tekeminen mitään kopiointia ole. Eikö kyseessä ole kuitenkin suht yleinen treenitapa. Yksi mikä kyllä pisti silmään jossain vaiheessa oli face pullin yleistyminen Mayorssilla siitä kun Hulkki siitä blogissaan mainitsi. Tai sitten salille oli vain eksynyt paljon voimanostajia :D

Itse en kyllä tietoisesti kopioi keneltäkään mitään, siis suoraan kopioi. Haluan aina pystyä perustelemaan itselleni miksi jotakin teen salilla. Se onkin sitten toinen juttu, miten vaikka jonkin blogin seuraaminen voi tiedostamatta alkaa vaikuttamaan esim. omiin liikevalikoimiin. Ideoita kyllä voi saada, esim. lattiapunnerrusta olen tehnyt jo melko pitkään, mutta vasta blogin perusteella keksin kokeilla liikettä power smithissä.

No eihän nyt joidenkin vuoro/supersarjojen tekeminen mitään kopiointia ole. Eikö kyseessä ole kuitenkin suht yleinen treenitapa. Yksi mikä kyllä pisti silmään jossain vaiheessa oli face pullin yleistyminen Mayorssilla siitä kun Hulkki siitä blogissaan mainitsi. Tai sitten salille oli vain eksynyt paljon voimanostajia :D
Siis tuo liikeparien käyttö oli se pienin havainto, enemmän silmään pisti nimenomaan noiden harvinaisempien liikkeiden tekeminen, joita on blogissani ollut. Joku etukyykky esimerkiksi on aika yleinen liike, mutta esim. ulkokiertäjät käsipainoilla maaten on jo vähän eri juttu. :D

Mutta kuten jo ensimmäisessä aihetta käsittelevässä postauksessani huomautin, kyseessä voi aivan hyvin olla vain oma vainoharhainen/suuruudenhullu havaintoni.

Siis tuo liikeparien käyttö oli se pienin havainto, enemmän silmään pisti nimenomaan noiden harvinaisempien liikkeiden tekeminen, joita on blogissani ollut. Joku etukyykky esimerkiksi on aika yleinen liike, mutta esim. ulkokiertäjät käsipainoilla maaten on jo vähän eri juttu. :D

Mutta kuten jo ensimmäisessä aihetta käsittelevässä postauksessani huomautin, kyseessä voi aivan hyvin olla vain oma vainoharhainen/suuruudenhullu havaintoni.
No kyllä minä ainakin olen tehnyt iät ja ajat kiertäjäkalvosimille mm. edellämainittua ulkokiertoa. Tosin en ole vielä sitä tehnyt maaten, mutta ei nyt minusta ainakaan kovin harvinainen liike. Jos tulisin meijjerille ja tekisin kyseistä liikettä, niin olisinko heti WnBHulkki? :D

Juuh eihän noissa liikepareissa mitään ihmeellistä sinänsä olekkaan, itse otin mallia serkultani siinä suhteessa.

Miten saisin hauiskääntö mutkatangolla enemmän menemään haukkareille? Tuntuu että forkut saa enemmän rasitusta.

Lähdenpä katselemaan jos WannabeWannabe Hulkkia näkyisi :D

Hulkki sanoi:
Itse asiassa ainakin yksi nuori kaveri Meijerillä näyttäisi kopioineen muutamia harvinaisempia liikkeitä suoraan blogistani, ja tekee ilmeisesti myös liikepareja pitkin salia. Tiedä sitten, onko kyseessä vain oma vainoharhainen havaintoni...

Mä myönnän apinoineeni Hulkilta aika pitkälti noiden liikeparien käytön. Ennen tein niitä ainoastaan käsitreenissä, nyt ne on peruskauraa oikeastaan treenissä kuin treenissä. Volyymi kun on ystäväni niin liikeparien käyttö säästää aika pirusti aikaa. Muuten siis olisi osunut, mutta musta ei saa nuorta kaveria tekemälläkään. :D

...mutta esim. ulkokiertäjät käsipainoilla maaten on jo vähän eri juttu. :D...

Pöh, tuotahan on tehty aikojen alusta..olisiko jopa niin, että Hulkki olisi kopioinut tuon minulta Otahallin aikoihin? No ei, vitsivitsi :D Mutta olen kyllä itse tehnyt liikettä juuri maaten liki 10 vuotta, kuten muutama treenikaverinikin..

En puhunut sinusta. ;)
no kenestä sitte,mä nimittäin oikeest sovin tohon kuvaukseen ihan tarkasti :eek:
Tai noh ehk siel joku muuki nuori tyyppi reenaa sillee

Edit: nyt tiiän tyypin,ku vähä mietin

No kyllä minä ainakin olen tehnyt iät ja ajat kiertäjäkalvosimille mm. edellämainittua ulkokiertoa. Tosin en ole vielä sitä tehnyt maaten, mutta ei nyt minusta ainakaan kovin harvinainen liike. Jos tulisin meijjerille ja tekisin kyseistä liikettä, niin olisinko heti WnBHulkki? :D
Pöh, tuotahan on tehty aikojen alusta..olisiko jopa niin, että Hulkki olisi kopioinut tuon minulta Otahallin aikoihin? No ei, vitsivitsi :D Mutta olen kyllä itse tehnyt liikettä juuri maaten liki 10 vuotta, kuten muutama treenikaverinikin..
Mulla on edelleen tuolla se disclaimeri, joka vapauttaa meikäläisen kaikesta havaintooni ja postiini liittyvästä väittelyvastuusta :D

PS. Oletko Athlete tehnyt liikkeen nimenomaan näin? Juuri tällä tekniikalla en nimittäin ole aiemmin liikettä nähnyt tehtävän.

Yleisestihän ulkokierto maaten tehdään näin, tämän näkeminen ei todellakaan ole harvinaista:

DBExternalRotation.gif

pidetään Hulkista kiinni, kohta se palkataan Venäjän bf ja fitness joukkueen päävalmentajaksi ;)
Ääh. Tsekkien BF-joukkue vaikuttaa paljon kiinnostavammalta: ;)

95465456.jpg

Back
Ylös Bottom