Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Noh rättipää on siis yleisnimitys ählylle. Eikä huntupäistä tiiä onko ne hyvännäkösiä vai sotanorsuja;)

Mutta edelleen, mitä käy jos oikeesti haluu ostaa jonku ählymuijan kotii tuliaisiks:)

Noh perkele. missä on tasa-arvo?

tiedän: ruvetaa mekin kivittämään julkisesti kaikki neeke*** anteeksi kokovartaloluomet, jos ne erehtyy kajoamaan meidän naisiin;)

tää näissä vituttaa, miksi mä en saa omaa huntutyttöä jos sellaisen tahtoisin? ei sillä että lähi-itäläisnaaraat nyt niin kauheen himoja herättäviä on.. mut jos vaik naapurin seppo haluis?

entä turkkilaistytöt?

Kunnioitus ja arvostus ihmisiä kohtaan toimii joko kumpaankin suuntaan tai sitten ei ollenkaan. Hyväksyn kaikenlaisia ihmisiä jos osaavat käyttäytyä ja olla ihmisiksi niinkuin muutkin. Jos ei, niin asia on tyystin toinen. Hyväksyn ikään, väriin ja rotuun katsomatta. Erilaisuus on rikkaus.

"Mä en arvosta ketää, ketä ei arvosta mua
ja mä en puolusta ketään ketä ei puolusta mua."

tää näissä vituttaa, miksi mä en saa omaa huntutyttöä jos sellaisen tahtoisin? ei sillä että lähi-itäläisnaaraat nyt niin kauheen himoja herättäviä on.. mut jos vaik naapurin seppo haluis?

Eiköhän se onnistu kunhan kääntyy ensin muslimiksi. Se on kuulemma ollut yleisin kompastuskivi näissä länsimaalainen mies - muslimi nainen suhteissa, että naisen perhe vaatii miestä kääntymään muslimiksi ennenkuin liitto voidaan solmia (ja mitään esiaviollisia pelehtimisiähän ei sitten katota hyvällä ollenkaan). Harvemmin se siitä ihonväristä jää roikkumaan, koska nuo rotuasiat eivät ole siellä suunnalla yhtä huomionarvoinen asia kuin täällä.

nuo rotuasiat eivät ole siellä suunnalla yhtä huomionarvoinen asia kuin täällä.

Totta. Siellä suunnalla ei saa rasismia kirkumalla tahtoaan läpi juuri koskaan. Täällä se onnistuu paljon useammin. :jahas:

Eiköhän se onnistu kunhan kääntyy ensin muslimiksi. Se on kuulemma ollut yleisin kompastuskivi näissä länsimaalainen mies - muslimi nainen suhteissa, että naisen perhe vaatii miestä kääntymään muslimiksi ennenkuin liitto voidaan solmia (ja mitään esiaviollisia pelehtimisiähän ei sitten katota hyvällä ollenkaan). Harvemmin se siitä ihonväristä jää roikkumaan, koska nuo rotuasiat eivät ole siellä suunnalla yhtä huomionarvoinen asia kuin täällä.

Näinpä juuri. Onhan se nyrkkeilijä Kemiläinenkin naimisissa ihkaoikean sompputytön kanssa. Viime kesänä mies oli töissä samassa paikassa mun kanssa. Mieli teki kysyä onko muijansa ympärileikattua sorttia, vaan en uskaltanut.

Tämän vuoden tähän mennessä paras perustelu! Ei hyvää päivää!!!

no onpahan ainakin lähde mainittu ja jokainen osaa siis suhtautua tietoon ihan niinkuin itse tuntee parhaaksi...

no onpahan ainakin lähde mainittu ja jokainen osaa siis suhtautua tietoon ihan niinkuin itse tuntee parhaaksi...

Kyllä me kaikki tiedetään ilman lähdettäsikin, että vankilassa mukiloidaan pedofiileja ym. seksuaalirikollisia. Mutta jotenkin käsitin, että yritit perustella tällä asiantilan yleisyydellä sitä, että seksuaalirikollisia ei saisi päästää pelkääjien osastolle. Se kuulosti mielestäni kohtuullisen lapselliselta ja hiomattomalta argumentilta. Mutta todennäköisesti erehdyin. Ehkä halusit vain kertoa, että on normaalia ja tavallista, että seksuaalirikollisia muilutetaan. Etkä varmastikaan halunnut liittää tätä seikkaa pelkääjien osaston käytettävyyteen seksuaalirikollisten kohdalla millään tavalla. Näin sen on pakko olla, nyt kun asiaa uudelleen mietin.

Kyllä me kaikki tiedetään ilman lähdettäsikin, että vankilassa mukiloidaan pedofiileja ym. seksuaalirikollisia. Mutta jotenkin käsitin, että yritit perustella tällä asiantilan yleisyydellä sitä, että seksuaalirikollisia ei saisi päästää pelkääjien osastolle. Se kuulosti mielestäni kohtuullisen lapselliselta ja hiomattomalta argumentilta. Mutta todennäköisesti erehdyin. Ehkä halusit vain kertoa, että on normaalia ja tavallista, että seksuaalirikollisia muilutetaan. Etkä varmastikaan halunnut liittää tätä seikkaa pelkääjien osaston käytettävyyteen seksuaalirikollisten kohdalla millään tavalla. Näin sen on pakko olla, nyt kun asiaa uudelleen mietin.

joo nyt olet oikeassa :) ei liittynyt tuohon pelkääjien osastoon vaan siihen että niitä pedofiilejä ym kuulema mukiloidaan.

Back
Ylös Bottom