Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti mennä kaverin kanssa salille, sanoi klo 19.03 et lähtee hakeen mua. No odotin tossa pihassa 19.50 asti vaan ei näkyny, puhelimeen ei tietenkään vastaa. Luultavasti painellu suoraan puntille jannu. Enhän mä halunnukkaan salille saatana

:offtopic:
nyce -- Onko tuo avatarisi kuva Irreversible-leffasta? Tiukka pätkä ja kyseinen kohtaus sieltä ahdistavimmasta päästä ikinä.

Jatkakaa.

Kyllä on Irreversiblestä. Paras elokuva... Jota ei kyllä tee mieli katsoa kovin usein. Vaatii erityistä psyykkausta aina katsoa.

Vituttaa: saunavuoro yleisessä saunassa ja edellinen saunoja ei ole siistinyt jälkiään kunnolla. Vastanlehtiä lauteilla ja pukuhuoneessa Atlantin kokoinen vesilätäkkö, johon liukastuessa ja tasapainoani uudelleen hakiessa jouduin leikkimään akrobaattia ja lähes reväytin nivuseni...

Huomenna frendin polttarit, pitäis kattoa mitä laittaa päälle mut ei jaksa. Skumppaostoksetkin jäi aamuun. Venäytin duunissa ilmeisesti lonkankoukistajan, aika jännä tunne kun istuessakin tollanen paineentuntu vasemmassa nivusessa. :curs:

Huomenna frendin polttarit, pitäis kattoa mitä laittaa päälle mut ei jaksa. Skumppaostoksetkin jäi aamuun. Venäytin duunissa ilmeisesti lonkankoukistajan, aika jännä tunne kun istuessakin tollanen paineentuntu vasemmassa nivusessa. :curs:

Äläs nyt Tähtis. Jäät lonkkaan vartiksi, hellyyttä mieheltä, kunnon yöunet ja uuteen aamuun herääminen.

:offtopic:
nyce -- Onko tuo avatarisi kuva Irreversible-leffasta? Tiukka pätkä ja kyseinen kohtaus sieltä ahdistavimmasta päästä ikinä.

Jatkakaa.

:offtopic: Toinen kova kohta, kun vedellään sillä vaahtosammuttimella päähän. Yks parhaita leffoja ikinä.

Jaa mikäkö vituttaa? No se kun luin kirjan loppuun jota olen odottanut kauan, vituttaa et se loppui. Ois mun puolesta saanut jatkua vielä kauan, oli sen verta kova.

Ai ai jai. Seuraavaksi olisin ehdottanut lihaksistolle palauttavaa ja perheonnelle terapeuttista vaikutusta tuovaa balloon-volleyta.:(

Me muuten pelattiin sitä vapunaattona. Mutta koska balloonin haasteet ei riittäneet, tänään otettiin uus matsi -jumppapallolla! Iso huonekasvi olohuoneessa oli kieltämättä vähän vaarassa.. :rolleyes:

:offtopic: Toinen kova kohta, kun vedellään sillä vaahtosammuttimella päähän. Yks parhaita leffoja ikinä.

Jaa mikäkö vituttaa? No se kun luin kirjan loppuun jota olen odottanut kauan, vituttaa et se loppui. Ois mun puolesta saanut jatkua vielä kauan, oli sen verta kova.

Arvaa vituttaako, kun en ole nähnyt tommosta vaahtiksella hakkaamista?

Arvaa vituttaako, kun et voinut sitten kertoa, että mikä kirja on kyseessä?

Arvaatkapa vituttaako, että luin tuolta Salkkari-threadista suuren juonipaljastuksen??!!!??!!!

Ja VITTU KUN VITUTTAA KUN SALKKARIT JÄÄ KOHTA KESÄTAUOLLE!!!!!

Edit: Saatana sentäs.

"Kirjallisuus, filosofia ja psykoanalyysi". Freud, Derrida, kilo paskaa -- aika lailla sama kiinnostuksentaso ekan (puolikkaan) työviikon päälle. Vitun vika tentti. Kohta syön vitutukseen pekonia, onneksi.

"Kirjallisuus, filosofia ja psykoanalyysi". Freud, Derrida, kilo paskaa -- aika lailla sama kiinnostuksentaso ekan (puolikkaan) työviikon päälle. Vitun vika tentti. Kohta syön vitutukseen pekonia, onneksi.

Kuullostaa kyllä todella raskaalle.:hyper: Onneksi pekoni onkin sitten jo kevyempää.

Arvaa vituttaako, kun en ole nähnyt tommosta vaahtiksella hakkaamista?

Arvaa vituttaako, kun et voinut sitten kertoa, että mikä kirja on kyseessä?

Arvaatkapa vituttaako, että luin tuolta Salkkari-threadista suuren juonipaljastuksen??!!!??!!!

Ja VITTU KUN VITUTTAA KUN SALKKARIT JÄÄ KOHTA KESÄTAUOLLE!!!!!

Edit: Saatana sentäs.

Ei.

Ei.

Ei.

Oikein.

:david:

Nyt on mahtavaa olotila!! Kunnon kaenni! Maanantain eturistisideleikkaus vituttaaa!! Oli aihe vetää. ei se auta kuin täksi illaksi, mutta auttaa kuitenkin! Mahtavaa! Hyvää ekvettä kaikkille pakkotoistolaisille!

Juu, ekaa kertaa itse todistin salikomediaa tänään. Ei ollut paljoakaan porukkaa paikalla komedian toteuttajan ja itseni lisäksi, olisiko ollu pari-kolme muuta.

Eli sallille oli eksynyt tällainen yön timo, jota en ennen ole salillamme nähnyt. Siinä se sitten vähän aikaa arpoi mitä liikkeitä tekisi. No, liikkeistä oli ensimmäisenä vuorossa vatsat, siinä nyt ei mitään ihmeempiä... Ristisin tän kyykkytyylin "kommandokyykyksi".

Seuraavana vuorossa oli joku kyykyn tapainen. Kaveri otti niitä "naisten tankoja", en oikeaa nimeä tiedä, sellaisia pikkutankoja, joissa on kiinteästi muutama kilo kiinni... no, siitä tanko niskaan ja kyykkyä tekemään. Oli kyllä ihmeellisin kyykky mitä olen ikinä nähnyt. Kaveri seisoi varpaillaan, ja siitä sitten heitti pari tiukkaa liikettä. Valitsi myös mitä kummallisimman paikan, nimittäin salin ahtaimman nurkan:) .

Sitten vuorossa oli penkki, tai ainakin niin luulin. Kaveri laitto tankoon yhteensä 30 kiloa rautaa. Siitä sitten vaivalloisesti romut suorille käsille ja tanko pidikkeiden toiselle puolelle pinnistäen. Jätkä teki kauheimman näköisiä ranskalaisia punnerruksia mitä olen ikinä nähnyt. Ote oli niin leveä kuin mahdollista, ja tanko heilui sivulta toiselle kokoajan. Vähän aikaa kattelin, että oisko kaveria pitänyt mennä auttamaan, mutta kyllä sieltä se tiukka kakkonen tuli.

Seuraavana oli taas vuorossa joku kyykyn variaatio. Tyyppi otti ne samat romut siitä niskan taa, ja nousi istuma-asennosta seisomaan. Vauhdikkaan näköisten kommandohyppyjen jälkeen seistiin sitten penkin vieressä. Salilla olisi ollu molemmat kyykkäystelineet kyllä vapaana. No, taas tehtiin se tiukka kakkonen varpaillaan, ja tottakai tyyliin kuuluu, että suunnilleen puolessavälissä välillä pysähdytään ja heilutaan pelottavan näköisesti.

Viimeisenä vuoroon tuli pystypunnerrus. Samat raudat taas, ja penkissä istuen. No, niitä meni kait kaksi epäpuhdasta. Kahden toiston jälkeen mietitään, että meniskö vielä yksi. Romut hetken aikaa niskassa, ja kuahea NNNNNGGHGHGHG!!! mutta ei nouse....

Näiden jälkeen tyyppi onneksi lähti pois mun silmistä, oli meinaan jo mave treeni menny ihan vituiks tän mielenkiintosen tyypin takia...:itku:

Voi vittu,just kun päätin ryhdistäytyä niin krapulan perään vilustuin ja sen takia comeback salille on viivästynyt 2 päivää...Toisaalta Mun päättäväisyys ryhdistäytyä kasvaa tän vitutuksen myötä.Mutta kylläpä vituttaa ja saata oon hukannut kofeiini ryynit johonkin ja nää aamutoimet kestää ja kestää perkele!!!!!!!

Vittu ja salkkarit jää kesätauolle vittu pitääkö tässä vielä hommata saatana jotain omia ihmis suhteita tilalle voi helvetti!!!!????:curs:

Todistin eilen illalla aika pahan näköisen kolarin. Mopo ajoi punaisia päin auton eteen. Sekä kuski että takana istunut tyttö lensivät todella pahannäköisesti. Itse olin juuri vastakkaisella puolella risteystä odottamassa valojen vaihtumista. Äkkiä laitoin hätävilkut päälle, vaihteen vapaalle ja juoksin kattomaan sattuiko pahasti. Kumpikin mopon selässä olleista käveli kuitenkin itse pois paikalta. Onneksi takana olleella tytöllä oli myös kypärä, sillä muuten ei oltaisi selvitty näin vähällä...

Ja se vitutuksen aihe on mopoilijat. Nyt äkkiä ajokoe myös mopokorttiin, niin saataisiin pahimmat reikäpäät pois liikenteestä. Vituttaa myös tuon mopoilijan asenne ajaa punaisia päin, siinä ei ollut pelkästään oma henki vaarassa vaan myös kyydissä olleen. :curs:

Ostin viikko sitten silmälaseihini aurinkoläpät, joiden piti olla kehyksiin hyvin sopivat ja viileän tyylikkäät. Olihan ne hienon näköiset, mutta ei oikein napakasti pokiin istuneet.

Myyjä vakuutteli, että kyllä ne päällä pysyy, osta pois vaan. Sanoin ajavani prätkällä avopotta päässä ja myyjä oli edelleen sitä mieltä että oikea tuote on kyseessä.

Ajelin tänään moottoripyörällä ja aurinkolasit lensi oitis huis vittuun. Eikä löytyneet millään, vaikka konttasin ojanpientareen neljään kertaan. :curs: :wall:

Ne 56 euroa olis kannattanu juoda.

Back
Ylös Bottom